VW Passat б6 4-motion нюанси при закупуването на такъв?

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2106
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?

Мнениеот dancing_niki » Сря 10 фев 2010 16:14


Аз карам 5.5 2004-та година с един от последните V6 мотори. Голям е кеф! Окачването наистина е по-скъпо, по-горе колегата е прав, че и на А4 и на А6 са 1:1 с Б5.5, като и за двете аудита съм 100% сигурен понеже съм ги виждал. Б6 е с окачване на Голф (по-здраво предполагам, че купето е по-тежко). На някои не им харесват евтините компоненти в Б6, на други им били малки седалките, трети се оплакват от това, че им текат дизелите, четвърти от филтрите за твърди частици, друк колега пък счупи маслена помпа и да не продължавам. Ако имаш късмет няма да има разлика дали ще си купиш Б6 или Б5.5, каквото ти харесва, това си купи и в никакъв случай не трябва да си предубеден, иначе после излизат проблемите, понеже сами си ги предизвикваме. Ако ти попадне читав автомобил го взимай и му се радвай иначе всеки ще си хвали своето. Аз като си търсех колата просто един ден я видях и си каза, че ще е тази. Бях тръгнал за Б5.5 1.9 автомат или Б6 2.0 автомат ама се намери Б5.5 и то не само автомат, а и 4х4. После обаче се дадоха доста пари по нея, но бях подготвен за повечето :)

Относно вярата в джамбазите... 100% ще те излъжат дори да си им упрял пистолет в челото :) Гледай да ти я вкарат от Германия или Австрия и да ти е мирна главата после. Както бяха казали едни хора, купуването на автомобил не е просто покупка, а изживяване.




Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?

Мнениеот maimo » Сря 10 фев 2010 17:00


Atev написа:колега ако мислиш да вземеш Пасат б6 виж в аутобилд какво пишат за 2.0 дизел така нареченият Вечен пациент

стига това сте го дъвкали за ве4ния пациент,ако беше така б6 нямаше да е една от на купуваните коли в германия а и не само там.


sashot
Мнения: 529
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?

Мнениеот sashot » Сря 10 фев 2010 19:57


maimo написа:BAS-bremsassistent-към него върви и автомати4но вклю4ване на мига4ите при авариино спиране и регулира това с каква сила натискаш педала на спира4ките,ABS-antiblockiersystem,ASR-система за сцепление,EDS-elektronische differenzialsperre- не си мисли 4е е само при 4-motion,ESP-eletronisches stabilisierungsprogram-която работи доста по добре от при 5.5.автомати4но регулиране на xидравликата според скороста и пътната обстановка.така 4е извиняваи 5.5 да е по стабилен маи има малко разлика между тяx.малко ме съмнява VW да направят по-нестабилен модел от предния :roll: колега имал съм 2 пассата 5.5 преди да взема б6, единия с 1.8 турбо другия 2.5 тди просто няма място за сравнение :)



От описаното дотук, единствено ЕСП влияе съществено на стабилността на автомобила. Но в 5.5 Също си има ЕСП, нещо повече, предполагам същата или поне напълно сходна. Автоматичното мигане на мигачите и регулирането на спирачното усилие и на хидравликата са по-скоро козметика.
Така че светлинните ти години са доста илюзорни.
Не знам какви 5-ци си карал, но при 4 моушъна, реализиран с Торсен диференциал и този с Халдекс муфа има наистина чувствителна разлика в управляемостта на автомобила. При това съвсем не в полза на Халдекса.


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?

Мнениеот maimo » Чет 11 фев 2010 13:18


колега оставам те да си мислиш както ти искаш да караш с 10 години по стара теxнология и да си мислиш 4е е еднаво си е просто смешно.отовори малко интернет и про4ети малко например за спира4ния асистент, а не да ми приказваш 4е било козмети4на работа,ако те 4уе някои немец ще ти си измее в лицето да не говорим за някои инжинер в тези теxнологии.относно за пасатите които съм имал и двата бяxа xаилаин с вси4ки екстри и автоматици-не бяxa 4-motion.


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2106
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?

Мнениеот dancing_niki » Чет 11 фев 2010 14:56


А като и двамата сте такива паралии не ви ли се струва, че малко не ви отива на материалния статус да се дърляте за дреболии. Да дойде едно ново момче във форума и вие да почнете да спорите на кой колата била по-хубава. Отивате на пистата или на някое тунинг изложение и там си мерете... Ако няма какво да кажете в полза на колегата за избора си трайте там и си живейте с мисълта, че карате най-добрия автомобил на света. Дръжте се малко от малко на ниво да му се невиди.


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?

Мнениеот maimo » Чет 11 фев 2010 15:47


никои не се дърли просто разискваме + и - на 2-та автомобила :)


Потребителски аватар
axios
Мнения: 108
Регистриран на: Пон 02 юни 2008 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vancouver, Canada

Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?

Мнениеот axios » Пет 12 фев 2010 10:16


аз също съм имал и пасат комби 2008 и 2002. сега карам 2002, защото онзи гълташе доста гориво, а и кракът ми е по-тежък. Беше 2.0Т с 200 коня, понеже това е най-малкия двигател, който предлагат в Канада. Аз не разбирам от двигатели и всички технически характеристики за които питаш,но като потребител ще ти кажа, че не може да се сравнява новия със стария модел. 200 коня ме залепяха на седалката, а комфорта, пространството и устойчивостта са все едно да сравняваш трабант с жигула. Представям си 4 моушън с 3.6 V6 как ще гълта(мисля 4е такива са в Канада). Решението е твое. сложи всичко на кантара и виж кое ще наклони вezните. дали икономията или удобството. Мненията на другите хора тука са много верни, а аз само дадох пример за личния ми опит.


ltolev
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 23:52
Автомобил: VW Multivan T5
Двигател: AXE 2005
Местоположение: София

Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?

Мнениеот ltolev » Пет 12 фев 2010 12:41


axios написа:аз също съм имал и пасат комби 2008 и 2002. сега карам 2002, защото онзи гълташе доста гориво, а и кракът ми е по-тежък. Беше 2.0Т с 200 коня, понеже това е най-малкия двигател, който предлагат в Канада. Аз не разбирам от двигатели и всички технически характеристики за които питаш,но като потребител ще ти кажа, че не може да се сравнява новия със стария модел. 200 коня ме залепяха на седалката, а комфорта, пространството и устойчивостта са все едно да сравняваш трабант с жигула. Представям си 4 моушън с 3.6 V6 как ще гълта(мисля 4е такива са в Канада). Решението е твое. сложи всичко на кантара и виж кое ще наклони вezните. дали икономията или удобството. Мненията на другите хора тука са много верни, а аз само дадох пример за личния ми опит.

Колега колко е реалния харч на 2Т мотора на Пасата?.....питам те защото другата седмица ще регистрирам моя със същия мотор.......та да съм малко информиран :)


Потребителски аватар
djankata74
Мнения: 114
Регистриран на: Съб 19 дек 2009 14:11
Автомобил: ford focus
Двигател: 1.6 dtci
Местоположение: madrid

Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?

Мнениеот djankata74 » Пет 12 фев 2010 13:05


Градско 11л.Навън 6.1л .Мешано 7.9.Това е информето от магазинаVW.


ltolev
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 23:52
Автомобил: VW Multivan T5
Двигател: AXE 2005
Местоположение: София

Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?

Мнениеот ltolev » Пет 12 фев 2010 13:18


хм.....това в магазина няма нищо общо с реалността 8) ......затова питам някой който е карал такава кола


nt75
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 12:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?

Мнениеот nt75 » Вто 16 фев 2010 7:14


Здравейте отново! Моят проблем при покупката на колата е че мисля да е взема на лизинг, т.е. трябва да е сравнително нова, най-добре след 2006г. Така Пасат Б5.5 излиза от тази категория... Иначе и аз предпочитам Торсен задвижването. Направих един тест драйв и с 3-те пасата които си избрах, 2 дизелови (2TDI PD) и един бензинов (2FSI). Това което ме накефи е как дърпа дизела като набере обороти турбината. Не че бензиновия не върви, но данните за разхода на гориво в градски условия при него са малко по-стряскащи. Опитаха се да ме убедят че разликата в разхода на гориво била незначителна, но справката в каталожните данни говори обратното. А всеки знае че на практика (особено при нашите български пътища) разхода винаги е повече от написания в каталозите. А иначе това което малко ме изненада е твърдата возия на Б6 4 моушън, но като стабилност на пътя нямам забележки. Повече ме притеснява всевъзможната електроника по този модел. Аз съм ел. инженер по професия и добре знам какво става когато нещо се намокри...
Иначе имам още 2 питанки. Кое поколение е халдекса при Пасат 2 ТДИ (2006)? И колко струва съединител за такъв Пасат? (на този който ми хареса съединителя му отделяше доста нагоре)


Потребителски аватар
Yoda
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 31 май 2009 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?

Мнениеот Yoda » Вто 16 фев 2010 17:14


Мога да ти дам информация за съединител за Passat B5.5 1,9TDI 4 Motion, надявам се да те ориентира за твоя. Пълен комплект - феродов, притискателен диск, лагер, вилка и маховик (също е желателно да се смени): 2260 лв. Цената е в Сакар Ауто. Не вярвам за В6 да е по-евтин.


Потребителски аватар
mopowah
Мнения: 322
Регистриран на: Пон 04 авг 2008 10:19
Автомобил: Mercedes C220d T -- VW ID3 Max
Двигател:
Местоположение: DK

Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?

Мнениеот mopowah » Вто 16 фев 2010 18:45


Зéми :shock


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?

Мнениеот feikot » Чет 18 фев 2010 1:35


А винаги съм се чудил с тоя съединител.На моя (Б5) и на един приятел са на различни км съединителите и отделят ама 1/1 идентично.А и съм чел някъде че се саморегулирали (самонатягали),следователно въпроса ми е- съединителя отделя горе ? Не трябва ли колкото и да е износен да си отделя на същото място на педала...


Колега ако те притеснява съединителя,направи най-лесния тест,който го правят и повечето майстори.Опри предните гуми на някой бордюр,пусни 4та,дай газ и пусни съединителя малко по бързо от тогава когато тръгваш.Ако не угасне си за съединител,ако угасне,взимай :)


Потребителски аватар
axios
Мнения: 108
Регистриран на: Пон 02 юни 2008 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vancouver, Canada

Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?

Мнениеот axios » Пон 01 мар 2010 4:09


ltolev написа:
axios написа:аз също съм имал и пасат комби 2008 и 2002. сега карам 2002, защото онзи гълташе доста гориво, а и кракът ми е по-тежък. Беше 2.0Т с 200 коня, понеже това е най-малкия двигател, който предлагат в Канада. Аз не разбирам от двигатели и всички технически характеристики за които питаш,но като потребител ще ти кажа, че не може да се сравнява новия със стария модел. 200 коня ме залепяха на седалката, а комфорта, пространството и устойчивостта са все едно да сравняваш трабант с жигула. Представям си 4 моушън с 3.6 V6 как ще гълта(мисля 4е такива са в Канада). Решението е твое. сложи всичко на кантара и виж кое ще наклони вezните. дали икономията или удобството. Мненията на другите хора тука са много верни, а аз само дадох пример за личния ми опит.

Колега колко е реалния харч на 2Т мотора на Пасата?.....питам те защото другата седмица ще регистрирам моя със същия мотор.......та да съм малко информиран :)

Ами зависи как караш. Значи когато аз карах ми харчеше смесено около 10.5/100км, градско около 11,2-11,5 а само извън градско около 8,5. Да,ама като караше жена ми гореше около 9.5/100 смесено и около 11 градско. Ама да знаеш страшно върви, така 4е .... Пък и само най вискоя октан гориво Ви пауър се изисква. мисля 4е в България му дават 100 октана.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта