Аз бях пред подобна дилема преди няколко месеца. По ред причини 2.3 V5 при равни други условия са по-евтини. Колеги от форума ме разубедиха, тъй като все пак 2.3 не е често срещан двигател с всички последствия от това.
Затова и сведох избора до 1.8Т и 2.0. И понеже 1.8Т е рядко срещан при Бора (исках седан или комби, а не хечбек), накрая взех 2.0, който ми пасва с големия си въртящ момент още в ниските обороти и възможността да "сърфирам" на висока предавка. На бензин разходът в София ми е между 9.3 до 9.8 л на 100 километра (това през декември, януари), измерванията са при изразходване на цял резервоар. Не се състезавам по светофарите, но ако трябва да хвана някъде "зелено", мога да напъна. Със сигурност не е 1.8Т, но на мен двигателят ми допада като характер.
GOLF IV 1.8,1.8T,2.3 V5 Сондиране на мнения, също и дилема..
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Сря 27 яну 2010 8:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: GOLF IV 1.8,1.8T,2.3 V5 Сондиране на мнения, също и дилема..
е на това 2.3 как му изкарахте разход 8-9-10 градско при положение че по данни на производителя е 13,2 механична трансмисия и 14,5 автоматик
Ако става въпрос за среден разход 9и нещо може!
Ако става въпрос за среден разход 9и нещо може!
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: GOLF IV 1.8,1.8T,2.3 V5 Сондиране на мнения, също и дилема..
pe6kata написа:ако ще е малък мотор без турбо вместо 1.8 аз бих си взел 2.0 115к.с
другия- 2.3 вр5, напълно безсмислено... ако ще поддържаш вр мотор, то това трябва да си е вр6 2.8
Има 280нм от 2500-5500об/мин, много е еластичен и пъргав, определено върви и ще гори пак колкото 2.3
И задължително ще е 4х4
бих променил рамката така- 2.0, 1.8т и 2.8
Човека каза, замислете се над тоя пост, понякога с малко се казва много
- pleasuree
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пон 23 май 2011 12:40
- Автомобил: Golf MK4 V6
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Burgas
Re: GOLF IV 1.8,1.8T,2.3 V5 Сондиране на мнения, също и дилема..
acrofil написа:Значи да поясня малко. Аз в момента не съм с много по-различна кола ауди а4 96 1.8 АДР 125кс. Не вярвам да има голяма разлика в двигателите спрямо ауди все пак са един завод(?) Искам по евтина за поддръжка кола. (Останал съм с впечатлението че голфчетата са били винаги с евтини части) И да не гори много
Относно 2.3 В5 точно и на мен звука ме блазни, 1.8Т вървежа, а 1.8 че е най-лесен за газифициране (Винаги съм бил против газта, но при тези цени и тая криза почвам друго да мисля )
В момента като ги гледам се намират много хубави екземпляри за цени 5-6к
А и да попитам понеже не съм се качвал с 4-ка, как е купето за високи хора или не става.
Отпред за всички става(освен ако не си професионал баскетболист де хаха),но ако искаш и на спътниците ти да им е комфортно помисли за Comfortline :}
- pleasuree
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пон 23 май 2011 12:40
- Автомобил: Golf MK4 V6
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Burgas
Re: GOLF IV 1.8,1.8T,2.3 V5 Сондиране на мнения, също и дилема..
k_garchev написа:За 5-6к може да си вземеш само 1.8 без турбо!Читав 1.8Т е над 6500!Има ефтини.но след това излизат доста по-скъпи!Аз съм с 2.3 V5 4motion и мога да кажа само хубави неща за него!Но пък 1.8Т моторът,върви повече и харчи по малко!При 2.3 лошото е че при газифициране излиза по-скъпо!Все пак се плаща като за 6 цилиндров!Звукът му е просто уникален!Важно е също да се гледат и екстрите с които разполага автомобила!В момента пазара е препълнен с автомобили с възможно най-ниското ниво на оборудване на доста приемливи цени!
да те попитам колко ти дава градско и съжеляваш ли ,че си с 2.3 ,а не със 1.8Т
- k_garchev
- Мнения: 2715
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: GOLF IV 1.8,1.8T,2.3 V5 Сондиране на мнения, също и дилема..
Дава ми 11-12/100км градско!Има огромно значение как се кара и къде ще е градското!Карах и 1.8Т и този ми харесва повече,а и по-трудно може да се повреди!Сега реших да го продавам за да си взема по-голям автомобил(пасат) и съм си харесал няколко индивида със същия двигател,но надлъжно разположен!Никога не ми е минавало през ума да съжалявам за избора ми!Може би защото имам познати със 1.8Т двигатели и са постоянно по сервизите с някакви проблеми!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: GOLF IV 1.8,1.8T,2.3 V5 Сондиране на мнения, също и дилема..
k_garchev написа:Може би защото имам познати със 1.8Т двигатели и са постоянно по сервизите с някакви проблеми!
Верно е тва - турбото работи на много високи обороти и кат спреш колата му става скучно.Започва да се рови и разглежда из мотора и все ще намери нещо да развали,или счупи
Човек ще рече ,че 2,3(или 1,8 1,6 1,4) мотора няма дроселова клапа,дебитмер,температурни датчици,компютър,бобини,свещи,кабели,термостат,катализатор,ламбда сонда,радиатор,водна помпа,алтернатор.......... и няма кво да се счупи .
- k_garchev
- Мнения: 2715
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: GOLF IV 1.8,1.8T,2.3 V5 Сондиране на мнения, също и дилема..
Не съм казал,че 1.8Т е лош мотор!Всички двигатели са добри,но зависи кой за какво му трябва!Просто трябва да попаднеш на поддържана кола от предния собственик,а не някаква милионка която само е карана и и е взето "здравето"!
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: GOLF IV 1.8,1.8T,2.3 V5 Сондиране на мнения, също и дилема..
Карам от около 2 години Пасат 2.3 VR5 комби! Една година го карах на бензин и от около година вече съм на газ! По самия мотор не съм пипал нищо! Само масло и филтри! Свещите са 14 долара бройката, другите цени на части са идентични с 1.8Т (за сравнение сменях съединителя и цената му за пълен комплект е 350 лева!) Сравнително тромав мотор в ниските, но за сметка на това ми допада за стила на шофиране! Разхода ми в момента е 15 газ в града (трябва да се отчете факта, че се кара предимно студен и не може да загрее добре заради късите разстояния) и от 8 до 12 извън града, като много зависи от това колко ти е тежък крака Газифицирането на този мотор не е нищо особено (все пак е атмосферен), просто е по-скъпо, защото плащаш за 6 цилиндъра! Определено обаче като отчетем факта, че е лаком си е много добре да е на газ При добра поддръжка и нормално шофиране този мотор е "милионник"! Има едно мнение в мобиле на човек каращ такъв на газ и пробег от над 650 000 км. без да прави абсолютно нищо!!! Като минус отчитам, това, че е рядък и части от морга са много трудно да се намери, но като отчетем факта, че по мотора ако недай си Боже се наложи да се прави нещо се купуват предимно нови части значи проблемът е никакъв Определено е мит че този мотор има скъпа поддръжка! Скъпото е това, че гори повечко , но ако не ми дава ядове разхода не е проблем
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Re: GOLF IV 1.8,1.8T,2.3 V5 Сондиране на мнения, също и дилема..
Карам 2 години G4 1.8Т, след като обслужих колата с всичко от-до, не съм имал никави проблеми по мотора(не че някъде другаде съм имал), колата я взех и пишеше 140000км, но според мен, беше на около 200000 поне и беше една от най-добрите които успях да намеря след доста обикаляне! Мотора отнесе толклова много бой, че незнам кой друг ще издържи. Ще разкажа на кратко, преди всички подобрения - много ръчкане, много гонки! След като го чипосах - ужасно много ръчкане, още повече гонки, всяка събота! Стоковото турбо бързо си отива при хора като мен! Единствения проблем е, че топлата част на турбото се пука и почва да не надува така добре, което не е проблем за редови шофьор, даже няма да го усети. Това може да се избегне, ако след даване на газ, колата се оставе поне 5 мин да работи на място, особено зимата! Също направата на генерация, олеснява работата на турбото. След това смених турбото с по-голямо и колата отнеше още доста даване на газ. За мен това е един от няй-здравите двигатели създавали някога VW, казвам го, като човек който имал и други от доста здравите 1.8mi,2.0 8v, 1.6D и 1.9TDI
- lub0o
- Мнения: 550
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 12:38
- Автомобил: Subaru Outback 2.5-05
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Искам съвет какъв голф 4 да си купя
2.3 V5 150 коня
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Искам съвет какъв голф 4 да си купя
Roni7o написа:1.8 турбо 150 коня или 2.3 V5 150 коня
благодаря предварително.
Който е по-запазен.
- k_garchev
- Мнения: 2715
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: Искам съвет какъв голф 4 да си купя
Който е по-запазен!Прнципно 1.8Т е по-добър по доста критерии,но пък мнооого рядко излиза такъв в нета за продажба,на който не му е вземена душицата!
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: GOLF IV 1.8,1.8T,2.3 V5 Сондиране на мнения, също и диле
2.8 VR6 и 4х4 другото са все компромиси..
Последна промяна от Vlad777 на Пет 15 фев 2013 20:56, променено общо 2 пъти.
Причина: Тук и аз ще направя веднъж компромис и няма да слагам предупреждение за спам!
Причина: Тук и аз ще направя веднъж компромис и няма да слагам предупреждение за спам!
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Pumpkinauto и 106 госта