Пасат Б4 или Венто ?

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13422
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Пасат Б4 или Венто ?

Мнениеот kris11 » Сря 25 апр 2012 8:34


Winner25 написа:
kris11 написа: Не налитай на 1,8 поради възможността за обикновенно газово с безкрайните проблеми и по-висок разход.

Това от личен опит ли го казваш или така си чувал mhihi

карал съма газ още когато не си бил роден .Цената на газта беше 0,19 лв /л и се чакаше по цяла вечер.Прехвърлял съм и газ и от пършинг и от синя бутилка, както на самотек + жокер гореща вода , така и с ръчна помпа./1 бр Фиат 125,Кадет и Вектра /
Имал съм:
Б3 1,8 /1989 г/ комби с обикновена газова
Б4 2,0л ADY !995г -комби с обикновена газова
Б4 2,0л AGG 1996г - комби с ГИ
сега Шаран 2,0л ADY 1998г - с ГИ
Така, че не съм чувал а знам от опит. Икономисваш едни мизерни 300-500 лв от ГИ и си мислиш ,че си спечелил много. Докато е нов изпарителя бива, като се пренебрегне завишения разход и липса на същата динамика като на бензин, както и гаснене при изключване от скорост при висока скорост.Като остареят мембраните и станат гьон започват проблемите с нестабилни обороти на ПХ, гаснене,силно завишен разход -постоянно ходене при газаджия. Веднъж сменени оргиналните мембрани и край -на макс. 2 г пак смяна.

Корегирано обръщение. Познвам го откогато учеше във Варна.

Последна промяна от kris11 на Сря 25 апр 2012 10:26, променено общо 2 пъти.




myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б4 или Венто ?

Мнениеот myrshavija » Сря 25 апр 2012 9:18


за да не звучи заядливо, след корекцията

Последна промяна от myrshavija на Сря 25 апр 2012 13:07, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Пасат Б4 или Венто ?

Мнениеот parno » Сря 25 апр 2012 10:01


а бе аз пък карам на газ от 2 години ама те ми стигат повече да не сипя бензин нивгаш mhihi
венто с газ - на пътниците им е добре, багажник бол , извънградско 110-120 , 200км за 20лв
минете ги на бензин да ви видя mhihi
ама темата е за друго


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Пасат Б4 или Венто ?

Мнениеот stefan4o » Сря 25 апр 2012 11:50


kris11 написа:
Winner25 написа:
kris11 написа: Не налитай на 1,8 поради възможността за обикновенно газово с безкрайните проблеми и по-висок разход.

Това от личен опит ли го казваш или така си чувал mhihi

карал съма газ още когато не си бил роден .Цената на газта беше 0,19 лв /л и се чакаше по цяла вечер.Прехвърлял съм и газ и от пършинг и от синя бутилка, както на самотек + жокер гореща вода , така и с ръчна помпа./1 бр Фиат 125,Кадет и Вектра /
Имал съм:
Б3 1,8 /1989 г/ комби с обикновена газова
Б4 2,0л ADY !995г -комби с обикновена газова
Б4 2,0л AGG 1996г - комби с ГИ
сега Шаран 2,0л ADY 1998г - с ГИ
Така, че не съм чувал а знам от опит. Икономисваш едни мизерни 300-500 лв от ГИ и си мислиш ,че си спечелил много. Докато е нов изпарителя бива, като се пренебрегне завишения разход и липса на същата динамика като на бензин, както и гаснене при изключване от скорост при висока скорост.Като остареят мембраните и станат гьон започват проблемите с нестабилни обороти на ПХ, гаснене,силно завишен разход -постоянно ходене при газаджия. Веднъж сменени оргиналните мембрани и край -на макс. 2 г пак смяна.

Корегирано обръщение. Познвам го откогато учеше във Варна.

Не оспорвам предимствата на ГИ пред АГУ, но малко го караш през просото. Голям минус на АГУ е, че както и да го направиш работата на бензин на мотора малко отива на кино. Относно гасненето - заповядай да ти покажа как НЕ гасне по инерция с колкото искаш км/ч. Относно разхода - донякъде съм съгласен, донякъде - не. При карането на къси разстояния разликата е почти пренебрежима, като добавим и цената на изгорения бензин, докато затопли антифриза зимата. Постоянното ходене пък при газаджии нека да не го коментираме. Ако си поне средноинтелигентен и малко от малко имаш време и ти се занимава спокойно можеш да минеш и БЕЗ газаджия докато експлоатираш автомобила си. Аз например откак ходих последно на газ-анализатор преди 2 години повече не давам на никой да ми пипа газовата :mrgreen: Докато карам тази кола, с тази АГУ няма и да дам да я настрои никой.


vw101
Мнения: 149
Регистриран на: Нед 10 окт 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б4 или Венто ?

Мнениеот vw101 » Сря 25 апр 2012 12:14


Не е ли достатъчен раздел Автогазови уредби, че прехвърлихте спора тук.
Само за информация Венто и Пасат Б4 за които пита колегите се предлагат с дизелови двигатели.Не намирам необходимост да се изтъкват предимства и недостатъци на АГУ,точно в тази тема.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13422
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Пасат Б4 или Венто ?

Мнениеот kris11 » Сря 25 апр 2012 20:58


stefan4o написа: Постоянното ходене пък при газаджии нека да не го коментираме. Ако си поне средноинтелигентен и малко от малко имаш време и ти се занимава спокойно можеш да минеш и БЕЗ газаджия докато експлоатираш автомобила си. .

Е аз не съм ходил, но все пак съм ходил да си купувам мембрани и уплътнения за калпаните на 2 те степени.Чат пат и за о пръстен за газвентила :wink: сам съм си правил монтажа и настройките. Най- големия ми зор беше узаконяването през 1986г , но минах с натъкмено ксерокопие.
Ама не всеки е така сега.
И все пак съм имал проблеми и с ПХ и с обороти и с надървени мембрани.Още помня как ми стопи нервите 1 микроскопична дуочица намбраната на 2 ра степен , точно на прегъвкат. Докато не разпънешмембраната няма виждане. :horror: .
Зимата паля и на място 2-3-5 мин докато постопли. Разхода на ПХ е мижав, но ако тръгнеш да се движиш може да получиш инфарк гледайки показанието на бордкомпа - стигат до 99,9 л нпри веднага тръгване, след 1 мин примерно пада на 45-47л, после на 23-25 и т.н. Разхода на ПХ е от 0,8-1л на час.
Дй да не пълним темата , а ако има нещо на лични :beer
Само за информация Венто и Пасат Б4 за които пита колегите се предлагат с дизелови двигатели. Добре бе колега ти в час ли си ?? За да вземе питащия Венто или Б4 дизел колата ще е на мин 470 000км - заспочва с турбо за добър ден. Няма такъв дизле дето да не е каран или да е каран само от бабичка само в неделя и то до църквата или магазина. Въобще недей гледа обяви от БГ , както и от автокъши в германия и др страни. Огледай обяви от частни лица и то не от района на бившия източен блок.

@myrshavija :beer :beer


vw101
Мнения: 149
Регистриран на: Нед 10 окт 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б4 или Венто ?

Мнениеот vw101 » Пет 27 апр 2012 16:35


Хайде да Ви върна обратно в темата mhihi
Пасат Б4 по-тесен ли е отвътре сравнение с Б3 и сравнение с Венто.
Сигурно се чудите защо питам сравнение салон Б4 с Венто,но не ми се струва Пасата да е по-широк.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Пасат Б4 или Венто ?

Мнениеот stefan4o » Пет 27 апр 2012 16:36


vw101 написа:Хайде да Ви върна обратно в темата mhihi
Пасат Б4 по-тесен ли е отвътре сравнение с Б3 и сравнение с Венто.
Сигурно се чудите защо питам сравнение салон Б4 с Венто,но не ми се струва Пасата да е по-широк.

Явно не си се возил на Пасат. По-широк и по-просторен салон от Венто/Голф. Все пак е клас нагоре, няма как да е иначе.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б4 или Венто ?

Мнениеот i.e.i » Пет 27 апр 2012 16:46




vw101
Мнения: 149
Регистриран на: Нед 10 окт 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б4 или Венто ?

Мнениеот vw101 » Пет 27 апр 2012 17:23


Карах шофьорските курсове 1/2 Пасат Б3 другата 1/2 Киа Сийд
В Б4 само съм влизал,но загледах една паркирана днес та ми се видя малко таблото от край до край и тясна вътре.
Нека не се докачат собствениците на такъв Пасат,все пак и аз на там съм тръгнал. heavy metal zork


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2923
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Mercedes W210
Двигател: 290TD
Местоположение: Силистра

Re: Пасат Б4 или Венто ?

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пет 27 апр 2012 19:12


В класа си от тия години по-широка кола не съм виждал.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Пасат Б4 или Венто ?

Мнениеот Winner25 » Съб 28 апр 2012 17:09


Б4 не е по тесен от Б3, вътре табла, седалки и т.н. са с еднакви размери. Външните размери може да имат разлика с няколко милиметра.
Качи се в един пасат и в едно венто и сам ще си отговориш на всички въпроси :wink:


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1893
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Пасат Б4 или Венто ?

Мнениеот 110afn » Съб 28 апр 2012 17:36


И другото, което е много важно за Б3-Б4. Едва ли има кола от този клас, която да предлага такова разстояние между предни и задни седалки в комбинация с големия багажник


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Пасат Б4 или Венто ?

Мнениеот parno » Съб 28 апр 2012 18:46


според мен венто не е много комфортно за по-големи пътници които се возят отзад
съдя по себе си защото 2 3 пъти съм сядал там
за да не опирам във волана си дърпам седалката доста назад и я пускам в същата посока - така ми е удобно
този който стои зад мен ако е с подобни на мойте размери ще му е тясно 100%
возих 3ма души 1200км с вентото
като цяло доволно пътуваха всички без мен - първо че само аз карах и 2ро че на половината път този зад мен ме ръгаше в бъбреците през седалката
пак ти казвам вземай Б4 комби - комбинирано е с добра визия и огромен обем :wink:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13422
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Пасат Б4 или Венто ?

Мнениеот kris11 » Съб 28 апр 2012 20:15


parno написа:2ро че на половината път този зад мен ме ръгаше в бъбреците през седалката
пак ти казвам вземай Б4 комби - комбинирано е с добра визия и огромен обем :wink:

:Mr Green Fun :да: Taка си е.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: anton123, dispatch и 52 госта