Winner25 написа:kris11 написа: Не налитай на 1,8 поради възможността за обикновенно газово с безкрайните проблеми и по-висок разход.
Това от личен опит ли го казваш или така си чувал
карал съма газ още когато не си бил роден .Цената на газта беше 0,19 лв /л и се чакаше по цяла вечер.Прехвърлял съм и газ и от пършинг и от синя бутилка, както на самотек + жокер гореща вода , така и с ръчна помпа./1 бр Фиат 125,Кадет и Вектра /
Имал съм:
Б3 1,8 /1989 г/ комби с обикновена газова
Б4 2,0л ADY !995г -комби с обикновена газова
Б4 2,0л AGG 1996г - комби с ГИ
сега Шаран 2,0л ADY 1998г - с ГИ
Така, че не съм чувал а знам от опит. Икономисваш едни мизерни 300-500 лв от ГИ и си мислиш ,че си спечелил много. Докато е нов изпарителя бива, като се пренебрегне завишения разход и липса на същата динамика като на бензин, както и гаснене при изключване от скорост при висока скорост.Като остареят мембраните и станат гьон започват проблемите с нестабилни обороти на ПХ, гаснене,силно завишен разход -постоянно ходене при газаджия. Веднъж сменени оргиналните мембрани и край -на макс. 2 г пак смяна.
Корегирано обръщение. Познвам го откогато учеше във Варна.