Аз споменах какъв е реда ( погледни на същата страница, предното ми мнение). Да, търговците имат спец номера, такива каквито могат да се слагат и прехвърлят на 999 коли.
Единият вариант- платформа , другият вариант: отива се в Цулассунга без автомобила ( през това време е в частен имот/гараж/склад и т.н.), оправят се документите и номерата/застраховката. Връщате се, слагате номерата и отивате в Цулассунга, прави се сверка и ви се дава големия талон. Но има и такъв вариант, да ви дадат всичко на ръка и не ходите обратно ( няма закономерност, зависи от моментното настроение на служителя ) .
М/у другото има и трети вариант, ако колата все още не е спряна от движение, при добро желание от страна на продавача, да закара колата в Цулассунгщеле ( по избор) , там вече той я отписва и си взима номерата. Вие вече си оправяте документите и номерата/застраховката за износ. През това време няма проблем, че на паркинга на Цулассунга, колата е без номера ( да стои де, разбира се в рамките на деня ).
А да, има и четвърти вариант
има агенти , които с/у доп.заплащане и пълномощно от ваша страна ( имат готови бланки ) , оправят всичко , бумаги, номера, застраховки, абе всичко. Вие през това време си пиете кафета. Даже не се налага да носите колата на сверки . Нищо, че колата се намира в друг град примерно. Направо си слагате номерата и си заминавате. Къде ги има тези агенти? Питате за тях там , където се правят номера/застраховки. Те си имат координати/телефони и т.н.
Дано не подведа колеги, не се сещам за друга подробност в момента, ако има. нека колеги ме поправят.