stoqn_g60 написа:Бай Илия,бъркам ли или обвиняваш Ауди в банален и скучен дизайн?Тоз м пакет го изкарваш върха на сладоледа,да по-красив е с него автомобила,но не може да свърши цялата работа.Фейс лифтовата А6 е за мен в пъти по-красива от фейс Е60,като вземем в предвид,че Е60 ми е любимо БМВ от 2004-та насам.Точно БМВ не са според мен в класация красив и модерен дизайн,да имат модели,които за мега -новата 7-ца,старата-обаче фейс,новата 5-ца,Х5,говоря за новите модели (не споменавам Е30,Е34,Е32 и тн и тн.).Кои неща са проблемни по този агрегат?Не се заяждам персонално,разплитам нишката
.Прилагам инфо от 2010 година на разходи по поддръжката на тройка дизел :
-Въздушен филтър - 40лв
-Маслен филтър - 30лв
-Горивен филтър - 160лв
-Поленови филтри за купето 2бр. - 70лв
-Накладки пълен комплект - 560лв (със смяна)
-1,5л. антифриз - 26лв.
Течности със смяна:
-Антифриз - 150лв
-Спирачна течност - 80лв
-Хидравлична течност - 60лв
-Смяна масло на скоростите (типтроник) - 700лв
-Двигателното масло към 300-400лв според маслото.
Други:
-Смяна на обслужващ ремък+ ролки+ ремък на помпата са към 600лв
-Спирачни дискове - 250лв на бройка
-Гуми 18 цола (от 1200 до 1600лв комплекта)
-чистачки - 80лв
-Акумулатор - 600лв.
-Пълно каско е около 2000лв. на автомобил с цена 40-50хил.лв.
-Годишен данък за София от 380 до 711лв. в зависимост дали колата е над или под 5 години съответно.По старата е с по-евтин данък.
Благодаря ти за инфото колега, но нямаше нужда
Карам БМВ и подържам още едно и двете са влизали в официални сервизи на БМВ в България. Плащани са 4 цифрени фактури, но какво от това. То и в на Пежо сервиза може да припаднеш понякога.
3 литра дизел събира 7 литра масло. Поне мойто е толкова. В момента Мотобул дилъра на Кастрол има промоция 5В30 за 16лв. цена на едро литъра. Филтрите с отстъпката всичките и зорлем не може да стигнеш 200лв.заедно с маслото и това е за пробег минимум 15 000км. Е да в официалния дилър това са 400-500лв на вятъра.
БМВ, Мерцедес и Ауди са премиум марки и с тях си вървят разходите. Ти спомена доста цифри, с повечето от тях съм съгласен. Да караш подобна кола без значение от марката струва пари. Е това не е нещо ново нали
Карал съм 3 Сеата различни бензин, ТДИ и ТДИ ПД. Беше по евтино наистина. Сега минахме на БМВ комън рейл дизел и е доста по-скъпо. То е същото от Голф 4 на А6 3.0 ТДИ. Скъпо е ама нали е мнооооого по-добре.
Иначе си прав. колегата да се готви за изваждане ако има намерение да кара колата както трябва. Аз смених демпферна шайба за 800лв оригинална на БМВ. Може да я рециклирам и за 100лв и да изкара неизвестен пробег километри. Винаги може да се тарикатеее, но не мисля, че е правилно. Ако някой го стряскат цифрите да не бърза с ъпгрейда. една от причините доста яки коли да излгеждат евтини е, че са на километри вече и е ред на подръжката
Quottzot написа:RO$$KO написа:по-голяма тапотия от тази не бях чувал от доста време "новият душегуб" този мотор е доста успешен предпочитан и хвален,а тва че приятелят ти си е купил некакав тотален дарак не значи че всички коли са като неговата ако ваобще е реален
1-во - Мотора е успешен и хвален, но в комбинация с българска нафта, нещата стоят точно обратно.
2-ро - Ако за теб тотален дарак е един чисто нов автомобил, то нямам какво да допълня.
Не съм чувал отзиви от други собственици, но за мен "душегуб" означава мотор създаващ проблеми за хиляди левове, а определено смяната на 6-те дюзи и изпускателният колектор струват много пари.
3.0 ТДИ имат проблем с клапите в смукателния колектор. Всеки дилър го има наличен и е към 700-800лв. Доста често ги сменят. Но това може да се отремонтира за доста по-малко пари без да се сменят части.
моторът не е душегуб, просто са по на 300-400 000км върнати на 140 000км и се почват мъките. ако някой е изкарал такава кола от магазина и е врътнал 200 000км няма да спре да я хвали...това е проблемът за мен.