Audi a6 3.0tdi quattro или BMW 530d?

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Audi a6 3.0tdi quattro или BMW 530d?

Мнениеот forski » Вто 31 юли 2012 12:12


radi_nrj написа:Още припадам от смях като видя, че са платени 600лв за акумулатор. Искам да го видя :063:



Това сигурно ще е някъв ултра-мега-фънки акумулатор ръчна изработка mhihi
Сори за спама, инъче чисто субективно давам глас за БМВ, просто ми е по-любимата от двете марки :да:

Айде успех на автора с покупката :beer




Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Re: Audi a6 3.0tdi quattro или BMW 530d?

Мнениеот stoqn_g60 » Вто 31 юли 2012 12:29


Благовест написа:Аз искам да видя антифриза,дв.масло и хидравличното :063:
400 лв за масло+смяна :screwy Ако ще и оригинално да е пак не е 400 лв
С една дума преди да прочетете поста на колегата с ценоразписа погледнете къде е Слънцето...
А дори и да има такива цени то най-вероятно са лицензираните сервизи,където трябва да си луд да им дадеш подобни суми!

Ами,предполага се,че няма да се правят тия неща в бай цеко пешо гошев у гаражУ ,който е бил преди лимонадена фабрика!!! :x

Маслото трябва да е спец. за ДПФ,за това според мен е на тази цена.


Quottzot
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 20:32
Автомобил:
Двигател:

Re: Audi a6 3.0tdi quattro или BMW 530d?

Мнениеот Quottzot » Вто 31 юли 2012 12:48


RO$$KO написа:по-голяма тапотия от тази не бях чувал от доста време "новият душегуб" този мотор е доста успешен предпочитан и хвален,а тва че приятелят ти си е купил некакав тотален дарак не значи че всички коли са като неговата ако ваобще е реален


1-во - Мотора е успешен и хвален, но в комбинация с българска нафта, нещата стоят точно обратно.
2-ро - Ако за теб тотален дарак е един чисто нов автомобил, то нямам какво да допълня.
Не съм чувал отзиви от други собственици, но за мен "душегуб" означава мотор създаващ проблеми за хиляди левове, а определено смяната на 6-те дюзи и изпускателният колектор струват много пари.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Audi a6 3.0tdi quattro или BMW 530d?

Мнениеот radi_nrj » Вто 31 юли 2012 12:58


stoqn_g60 написа:Маслото трябва да е спец. за ДПФ,за това според мен е на тази цена.


Въпросното VAG масло на свободна продажба е 150-160лв за 5l, часовата ставка там мисля че е 80лв, но масло се сменя за не повече от 30мин. Освен филтъра да е 200лв :063: . Такива са цените по оторизираните сервизи и най-лошото, е че за жмуньовци като нас са такива. Фирми и частни лица, които поддържат повече автомобили си договарят отстъпки плащат по съвсем други тарифи. Принципа е да го дyх@т бедните.


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Audi a6 3.0tdi quattro или BMW 530d?

Мнениеот santo_trafficante » Вто 31 юли 2012 16:12


radi_nrj написа:
stoqn_g60 написа:Маслото трябва да е спец. за ДПФ,за това според мен е на тази цена.


Въпросното VAG масло на свободна продажба е 150-160лв за 5l, часовата ставка там мисля че е 80лв, но масло се сменя за не повече от 30мин. Освен филтъра да е 200лв :063: . Такива са цените по оторизираните сервизи и най-лошото, е че за жмуньовци като нас са такива. Фирми и частни лица, които поддържат повече автомобили си договарят отстъпки плащат по съвсем други тарифи. Принципа е да го дyх@т бедните.

Мойта кола събира 8,5л масло за ДПФ с цена за литър мисля 39лв :D 3000куб не събира по малко.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Audi a6 3.0tdi quattro или BMW 530d?

Мнениеот radi_nrj » Вто 31 юли 2012 16:15


Имахме Multivan с 2,5 TDI, който събираше точно 5l и цената пак беше 400лв. Оди разбери...


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Audi a6 3.0tdi quattro или BMW 530d?

Мнениеот bai_ILIA » Вто 31 юли 2012 17:26


stoqn_g60 написа:Бай Илия,бъркам ли или обвиняваш Ауди в банален и скучен дизайн?Тоз м пакет го изкарваш върха на сладоледа,да по-красив е с него автомобила,но не може да свърши цялата работа.Фейс лифтовата А6 е за мен в пъти по-красива от фейс Е60,като вземем в предвид,че Е60 ми е любимо БМВ от 2004-та насам.Точно БМВ не са според мен в класация красив и модерен дизайн,да имат модели,които за мега -новата 7-ца,старата-обаче фейс,новата 5-ца,Х5,говоря за новите модели (не споменавам Е30,Е34,Е32 и тн и тн.).Кои неща са проблемни по този агрегат?Не се заяждам персонално,разплитам нишката mhihi .Прилагам инфо от 2010 година на разходи по поддръжката на тройка дизел :
-Въздушен филтър - 40лв
-Маслен филтър - 30лв
-Горивен филтър - 160лв
-Поленови филтри за купето 2бр. - 70лв
-Накладки пълен комплект - 560лв (със смяна)
-1,5л. антифриз - 26лв.

Течности със смяна:
-Антифриз - 150лв
-Спирачна течност - 80лв
-Хидравлична течност - 60лв
-Смяна масло на скоростите (типтроник) - 700лв
-Двигателното масло към 300-400лв според маслото.

Други:
-Смяна на обслужващ ремък+ ролки+ ремък на помпата са към 600лв
-Спирачни дискове - 250лв на бройка
-Гуми 18 цола (от 1200 до 1600лв комплекта)
-чистачки - 80лв
-Акумулатор - 600лв.

-Пълно каско е около 2000лв. на автомобил с цена 40-50хил.лв.
-Годишен данък за София от 380 до 711лв. в зависимост дали колата е над или под 5 години съответно.По старата е с по-евтин данък.


Благодаря ти за инфото колега, но нямаше нужда :lol: Карам БМВ и подържам още едно и двете са влизали в официални сервизи на БМВ в България. Плащани са 4 цифрени фактури, но какво от това. То и в на Пежо сервиза може да припаднеш понякога.

3 литра дизел събира 7 литра масло. Поне мойто е толкова. В момента Мотобул дилъра на Кастрол има промоция 5В30 за 16лв. цена на едро литъра. Филтрите с отстъпката всичките и зорлем не може да стигнеш 200лв.заедно с маслото и това е за пробег минимум 15 000км. Е да в официалния дилър това са 400-500лв на вятъра.

БМВ, Мерцедес и Ауди са премиум марки и с тях си вървят разходите. Ти спомена доста цифри, с повечето от тях съм съгласен. Да караш подобна кола без значение от марката струва пари. Е това не е нещо ново нали :lol:

Карал съм 3 Сеата различни бензин, ТДИ и ТДИ ПД. Беше по евтино наистина. Сега минахме на БМВ комън рейл дизел и е доста по-скъпо. То е същото от Голф 4 на А6 3.0 ТДИ. Скъпо е ама нали е мнооооого по-добре.

Иначе си прав. колегата да се готви за изваждане ако има намерение да кара колата както трябва. Аз смених демпферна шайба за 800лв оригинална на БМВ. Може да я рециклирам и за 100лв и да изкара неизвестен пробег километри. Винаги може да се тарикатеее, но не мисля, че е правилно. Ако някой го стряскат цифрите да не бърза с ъпгрейда. една от причините доста яки коли да излгеждат евтини е, че са на километри вече и е ред на подръжката :lol:

Quottzot написа:
RO$$KO написа:по-голяма тапотия от тази не бях чувал от доста време "новият душегуб" този мотор е доста успешен предпочитан и хвален,а тва че приятелят ти си е купил некакав тотален дарак не значи че всички коли са като неговата ако ваобще е реален


1-во - Мотора е успешен и хвален, но в комбинация с българска нафта, нещата стоят точно обратно.
2-ро - Ако за теб тотален дарак е един чисто нов автомобил, то нямам какво да допълня.
Не съм чувал отзиви от други собственици, но за мен "душегуб" означава мотор създаващ проблеми за хиляди левове, а определено смяната на 6-те дюзи и изпускателният колектор струват много пари.


3.0 ТДИ имат проблем с клапите в смукателния колектор. Всеки дилър го има наличен и е към 700-800лв. Доста често ги сменят. Но това може да се отремонтира за доста по-малко пари без да се сменят части.

моторът не е душегуб, просто са по на 300-400 000км върнати на 140 000км и се почват мъките. ако някой е изкарал такава кола от магазина и е врътнал 200 000км няма да спре да я хвали...това е проблемът за мен.

Последна промяна от bai_ILIA на Вто 31 юли 2012 17:30, променено общо 1 път.


Smeagol1
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 29 юли 2012 19:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Audi a6 3.0tdi quattro или BMW 530d?

Мнениеот Smeagol1 » Вто 31 юли 2012 18:55


На компютърна диагностика и с ключа в АУДИ няма ли да се покажат баш реалните километри?


Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Re: Audi a6 3.0tdi quattro или BMW 530d?

Мнениеот stoqn_g60 » Вто 31 юли 2012 23:31


Бай Илия,съгласен съм с теб,тези коли не са за всеки,аз не мога да си позволя нито едната нито другата-факт,но всичко се прави с пари.,а в този случай с много пари.Месечният доход не трябва да пада под 3000лв,според мен .Няма да обсъждаме факта,че вече няма такива здрави коли както преди 10 години примерно,аз бих заложил на куаттрото 8)


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Audi a6 3.0tdi quattro или BMW 530d?

Мнениеот bai_ILIA » Сря 01 авг 2012 1:34


Smeagol1 написа:На компютърна диагностика и с ключа в АУДИ няма ли да се покажат баш реалните километри?


показват километрите и сервизирането ако Аудито е от Германия или Австрия. Преди години гледах едно А3 Спортбек 2.0 ТДИ и тогава ми го казаха това в Порше. Отделно въпросната кола от 100 000км на километраж се оказа на 370 000км, но това си е класика в жанра :lol:

иначе има начин да се омагьоса и самият ключ. БМВ-тата примерно освен таблото, компютъра, ключа си помнят километрите и в разни модули. това също се коригира, но е малко по-скъпо. аз съм се ровил в разни БМВ-та и доста интересни неща излизат още на първата страница на диагностиката.

табло 180 000км и в червено свети 300 000км реален пробег хахахахха. просто забравете за дизелови автомобили на по 7-8-9 години и 130-140 000км. Абсурдно е. Особено по-високия клас като А6 и 5 серия, които си стават за служебни коли. Това важи и за комбита момбита и т.н. удобни коли за пътувания....

да не говорим, че колите в премиум сегмента на 200 000км нямат почти никакво износване в интериора ако са ползвани нормално...


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Audi a6 3.0tdi quattro или BMW 530d?

Мнениеот forski » Сря 01 авг 2012 8:53


Караме милионници и това е ясно, въпроса с километрите даже няма смисъл да се коментира, блаженни са верующите както се казва mhihi
Кола нов внос на реални километри в БГ няма, като видиш какво пише на километража си го сметни Х 3 и ще получиш горе-долу реален пробег на автомобила mhihi


Smeagol1
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 29 юли 2012 19:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Audi a6 3.0tdi quattro или BMW 530d?

Мнениеот Smeagol1 » Сря 01 авг 2012 19:02


Понеже познат ми каза да търся такава кола до 200к има ли значение пробегът или е по-важно самото техническо състояние на автомобила,в смисъл до какъв пробег да се огранича да гледам? ;)


Потребителски аватар
lub0o
Мнения: 550
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 12:38
Автомобил: Subaru Outback 2.5-05
Двигател:
Местоположение: София

Re: Audi a6 3.0tdi quattro или BMW 530d?

Мнениеот lub0o » Сря 01 авг 2012 20:11


пробега не определя един двигател дали е читав или не,всичко зависи как е потдържан и т.н.
последното нещо което ще гледам на дадена кола е пробега :beer


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Audi a6 3.0tdi quattro или BMW 530d?

Мнениеот dobrin » Чет 02 авг 2012 8:15


Това за километрите е вярно. Моят Пасат например е на 203 000, които смея да твърдя да са толкова и вътре си е доста запазен. Не е нов естествено, но е запазен ...
Що се отнася до помненето на километрите в различни модули - вярно е, но не винаги можеш да си сигурен.
Пример - имах А4 3.0 TDI, някои хора може би помнят. Автомобилът си беше супер запазен вътре и вън. След проверка в системата на Ауди чрез Порше София Запад, тъй като автомобилът беше от Германия, излезе, че е на 240 000 км, а по километраж беше на около 200 000. Това както и да е, малка разлика. Но при една забила грешка в навигационния модул, познайте колко км изписа ...??? 650 000!!! Варианти има много, най-вероятно самият модул е сменян с такъв от друг автомобил или нещо подобно, кой знае ...
Гледа се цялостното състояние, а и кой каквото и да говори, има голяма доза късмет. Въпросът е тази част уравнението да се сведе до минимум чрез много внимание, оглеждане, проверки или по друг начин.


Потребителски аватар
escrime
Мнения: 3070
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
Двигател: OM642

Re: Audi a6 3.0tdi quattro или BMW 530d?

Мнениеот escrime » Чет 02 авг 2012 10:52


forski написа:...
Кола нов внос на реални километри в БГ няма, като видиш какво пише на километража си го сметни Х 3 и ще получиш горе-долу реален пробег на автомобила mhihi


Глупости!
Има, но никой не ги гледа, щото му е скъпо, или не му харесва реалния пробег.

Такива изказвания са доста лекомислени.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pa4o2 и 46 госта