Пежо 407
Пежо 407
Наточил съм се да купувам Пежо 407 дизел и ме интересува някой притежател или ползвател на тоя модел да каже някакво мнение. Знам че форумът е VW и много вероятно да получа коментари от типа "френско не ти трябва", но точно отрицателните становища са ми важни стига да са свързани с конкретен опит, а не просто защото е пежо и не е vw. Повече ми допада на външен вид 406, но вече много остаряха и не си струва тепърва да се включвам там.
- audi__a8
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 03 дек 2011 13:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Пежо 407
по принцип аз бих казал така немска кола френска жена но най до добрия двигател на пежо си остана 2,0 хди
- icotoooo
- Мнения: 379
- Регистриран на: Чет 01 сеп 2011 15:52
- Автомобил: VW Golf MKIV GT-TDI
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Пежо 407
Чел съм статия за Пежо 407 в AutoBild и не беше за препоръчване,много и дразнещи проблеми за малък пробег.Поразрови се ,може да намериш инфо из чужди сайтове.Защо не потърсиш Пежо 307SW след фейслифта?
- Marto_cafeto
- Мнения: 439
- Регистриран на: Нед 06 ное 2011 21:14
- Автомобил: Peugeot 307
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пежо 407
icotoooo написа:Чел съм статия за Пежо 407 в AutoBild и не беше за препоръчване,много и дразнещи проблеми за малък пробег.Поразрови се ,може да намериш инфо из чужди сайтове.Защо не потърсиш Пежо 307SW след фейслифта?
Е тва па фейслифта е бати грозното.Имам старата 307-ца HDI 136 коня,2004-та и е много по красива от новата според мене . Сега за AutoBilt.Ти в това списание да си чел да хвалят нещо друго освен немското Както и по AutoMotorSport (немска програма ). Там само немското си хвалят. Имаше една френска телевизия Абмоторс или нещо такова.Там да си видял да хвалят немско ?? само френското качество хвалят
407-цата не е лоша кола,само да е с много екстри.Има един голям проблем със салона Говоря за полукожения салон.Скъса ли се,правене няма . КЪсмет с търсенето
audi__a8 написа:по принцип аз бих казал така немска кола френска жена но най до добрия двигател на пежо си остана 2,0 хди
Доста правилно се изказа колега. Върви супер доволно,харчи малко.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Пежо 407
за кой двигател на 407 се интересуваш конкретно,за да знам какво да пиша?
Re: Пежо 407
Конкретен двигател не съм набелязал. Важното да е дизел и от 110кс нагоре. Бих предпочел турбо, но при новите май вече не се намира такова. За 307 не бих искал да мисля - по-скоро 607, но там предполагам частите са х3 и отделно по моргите едва ли са ги виждали (струва ми се, че е рядко заселена в БГ). От екстрите освен климатроник много бих искал да има и автопилот. За 406 съм чувал отзиви, че материалите на интериора са зле - надявам се в 407 да са подобрили нещата.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Пежо 407
всички дизелови мотори са с турбина при 407
п.п ако си купуваш 607 си купи и едно за части(приятелски съвет)
п.п2 ако случайно си вземеш 607,направо ми пиши какво ти трябва като части-имам уникално такова ,но ми е жал още да го разпилявам
п.п ако си купуваш 607 си купи и едно за части(приятелски съвет)
п.п2 ако случайно си вземеш 607,направо ми пиши какво ти трябва като части-имам уникално такова ,но ми е жал още да го разпилявам
Re: Пежо 407
Не разбрах това за частите на 607 - много се чупят или няма намиране на части (+ скъпи)? Едва ли ще се реша за 607, но като вид ми харесва повече от 407. За турбините на дизела - мислех да не са комън рейл или подобни усъвършенствания, по-новото след турбо дизел.
Re: Пежо 407
Имам 407 от година и половина. Няма да коментирам кое е по-добро: немско или френско.
Това, което ме спечели беше цената като за същите пари просто няма как да се купи VAG такава година. Другото, което беше много важно за мен е да е голяма и сигурна, понеже съм с малко дете. Не, че VAG не предлагат тези неща, но това, което купих е наблъскано с екстри за прилични пари.
Поддръжката лично според мен е прилична за кола 2006 година. Карам 2.0 HDI автомат с 6 скорости.
Смяна ролки и ремъци - около 500 лв.
Смяна масло с филтри - около 200 лв.
Днес сменях задни накладки - 80 лв.
Цените са за части с работа в Авто Мотор Корпорация с гаранция, понеже само там я карам. Предполагам може и по-евтино да се намери, но аз лично предпочитам да е в оторизиран сервиз.
Досега извън тези неща съм сменял:
- маншони на каретата - десния излезе към 130 лв, левия към 100 лв.
- тампон шенкел, който даде фира след смяната на маншона - 130 лв със смяната за неоригинален. Оригинално се предлага само целия шенкел, който излиза към 450 лв
Плюсове:
- добра возия, голяма и удобна кола. За извънградски пътувания е идеална, удобна, не усещаш скорост и километри.
- много екстри за парите си - буквално е наблъскана с всевъзможни неща и системи, но това си зависи от конкретната кола.
- за еднаква сума пари купуваш по-нова година кола спрямо немска марка от същия клас.
- лично за мен е много красиво комби, но това е вече спрямо вкусовете на различните хора :)
Минуси:
- по-новата година следва по-високи данъци. Миналата година беше 250 лв. 2012 влизаше в данъка до 5г, т.е. беше над 400 лв. За тази още не съм гледал.
- гумите са сума пари - карам 17ки и размера е нестандартен - 215/55/17 - около 300 лв. бройката чисто нова гума.
- колата е много ниска и бронята отпред е адски дълга... В началото забравяш за бордюри и близко минаване около такива, много често може да се закачи бронята. Най-ниската точка отпред е номера и често се закача. Аз примерно всяка зима го раздавам снегорин в снеговете и сменям рамката пролетно време :) Същият много често се закача ако не се внимава при влизане в подземни паркинги и т.н.
- разхода на гориво е по-висок при сравнение с немски еквивалент, но поне според мен е нормално. На мен ми дава около 10-11 градско Варна и около 7 извънградско. Примерно миналата седмица правих Варна-София-Варна плюс някой и друг километър като на отиване минах през южна България по Тракия. Та малко разходи: около 90-100 дава около 7/100, при 130-140 около 8-8.5 а при 160-170 около 10/100
Други неща, от които често се оплакват хората са шарнири (около 100 лв бройката), запушен FAP филтър. Друг минус ако колата е преди фейслифта и е с малкия информационен дисплей, е че той на 99% сдава багажа и започва да избледнява след определен период от време, а цената за нов такъв е около 400 лв. След фейса този проблем е отстранен. При моделите с навигация проблема го няма.
Най-важното е, че много зависи от конкретния автомобил. Моделът е все още нов и повечето са на по-малко години, но има и много търкаляни.
Лично аз съм много доволен от колата, но много важно е да знаеш за какво ти е. Като возия е супер, но ако трябва да я сравнявам за удоволствие от самото шофиране си отстъпва пред немските еквиваленти :)
Може би по-добър избор за такъв клас френски автомобил е Citroen C5 II, просто окачването не може да се сравни с нищо, а и самата кола е много просторна вътре. Буквално имаш чувството, че си седнал на фотьоила вкъщи :)
За протокола: карал съм доста VAG, като лично мои преди пежото имах Ауди А4 автомат и Голф 3. С удоволстие пак карам VAG-ове и бих си купил с кеф, но самата поддръжка ми се вижда адски неоправдана... Всичко след 2000 г. просто разчита на марката като такава, а цените са без коментар.
Ако имаш и други въпроси, пиши на лични.
P.S. Аз бих забравил за 1.6 HDi мотора, доста малък е за това купе.
Това, което ме спечели беше цената като за същите пари просто няма как да се купи VAG такава година. Другото, което беше много важно за мен е да е голяма и сигурна, понеже съм с малко дете. Не, че VAG не предлагат тези неща, но това, което купих е наблъскано с екстри за прилични пари.
Поддръжката лично според мен е прилична за кола 2006 година. Карам 2.0 HDI автомат с 6 скорости.
Смяна ролки и ремъци - около 500 лв.
Смяна масло с филтри - около 200 лв.
Днес сменях задни накладки - 80 лв.
Цените са за части с работа в Авто Мотор Корпорация с гаранция, понеже само там я карам. Предполагам може и по-евтино да се намери, но аз лично предпочитам да е в оторизиран сервиз.
Досега извън тези неща съм сменял:
- маншони на каретата - десния излезе към 130 лв, левия към 100 лв.
- тампон шенкел, който даде фира след смяната на маншона - 130 лв със смяната за неоригинален. Оригинално се предлага само целия шенкел, който излиза към 450 лв
Плюсове:
- добра возия, голяма и удобна кола. За извънградски пътувания е идеална, удобна, не усещаш скорост и километри.
- много екстри за парите си - буквално е наблъскана с всевъзможни неща и системи, но това си зависи от конкретната кола.
- за еднаква сума пари купуваш по-нова година кола спрямо немска марка от същия клас.
- лично за мен е много красиво комби, но това е вече спрямо вкусовете на различните хора :)
Минуси:
- по-новата година следва по-високи данъци. Миналата година беше 250 лв. 2012 влизаше в данъка до 5г, т.е. беше над 400 лв. За тази още не съм гледал.
- гумите са сума пари - карам 17ки и размера е нестандартен - 215/55/17 - около 300 лв. бройката чисто нова гума.
- колата е много ниска и бронята отпред е адски дълга... В началото забравяш за бордюри и близко минаване около такива, много често може да се закачи бронята. Най-ниската точка отпред е номера и често се закача. Аз примерно всяка зима го раздавам снегорин в снеговете и сменям рамката пролетно време :) Същият много често се закача ако не се внимава при влизане в подземни паркинги и т.н.
- разхода на гориво е по-висок при сравнение с немски еквивалент, но поне според мен е нормално. На мен ми дава около 10-11 градско Варна и около 7 извънградско. Примерно миналата седмица правих Варна-София-Варна плюс някой и друг километър като на отиване минах през южна България по Тракия. Та малко разходи: около 90-100 дава около 7/100, при 130-140 около 8-8.5 а при 160-170 около 10/100
Други неща, от които често се оплакват хората са шарнири (около 100 лв бройката), запушен FAP филтър. Друг минус ако колата е преди фейслифта и е с малкия информационен дисплей, е че той на 99% сдава багажа и започва да избледнява след определен период от време, а цената за нов такъв е около 400 лв. След фейса този проблем е отстранен. При моделите с навигация проблема го няма.
Най-важното е, че много зависи от конкретния автомобил. Моделът е все още нов и повечето са на по-малко години, но има и много търкаляни.
Лично аз съм много доволен от колата, но много важно е да знаеш за какво ти е. Като возия е супер, но ако трябва да я сравнявам за удоволствие от самото шофиране си отстъпва пред немските еквиваленти :)
Може би по-добър избор за такъв клас френски автомобил е Citroen C5 II, просто окачването не може да се сравни с нищо, а и самата кола е много просторна вътре. Буквално имаш чувството, че си седнал на фотьоила вкъщи :)
За протокола: карал съм доста VAG, като лично мои преди пежото имах Ауди А4 автомат и Голф 3. С удоволстие пак карам VAG-ове и бих си купил с кеф, но самата поддръжка ми се вижда адски неоправдана... Всичко след 2000 г. просто разчита на марката като такава, а цените са без коментар.
Ако имаш и други въпроси, пиши на лични.
P.S. Аз бих забравил за 1.6 HDi мотора, доста малък е за това купе.
Последна промяна от jims на Съб 22 фев 2014 20:47, променено общо 1 път.
Re: Пежо 407
Мерси за обстойния коментар. Можеш направо да го копираш 1:1 в avtomobili.info - там поглеждам от време на време, но още няма нищо за модел 407. Покрай многото екстри предполагам имаш автопилот и индикатор за моментен разход. Сравнявал ли си каква е разликата със и без автопилот (ако има)? За един мерцедес ми каза човека, че падал към 1/100л при еднаква скорост и натискане на педала.
Re: Пежо 407
Имам автопилот, но съм го ползвал само веднъж за теста и нямам наблюдения над разхода В тази част на милата ни родина няма подходящи места за ползването му освен АМ Хемус ако въобще може да се нарече АМ...
Друго нещо, за което се сетих днес докато карах и забравих да напиша, е че модела както и доста други по-нови коли има проблем със сляпата зона вляво на водача. Т.е. колоната вляво пречи на видимостта, което е особено забележимо на пешеходни пътеки, кръгови кръстовища, леви завои.
Друго нещо, за което се сетих днес докато карах и забравих да напиша, е че модела както и доста други по-нови коли има проблем със сляпата зона вляво на водача. Т.е. колоната вляво пречи на видимостта, което е особено забележимо на пешеходни пътеки, кръгови кръстовища, леви завои.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 113 госта