Passat b5.5 1.9 tdi , Audi a6c5 1.9tdi afn или BMW e39 525d

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
jordanpar
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat b5.5 1.9 tdi , Audi a6c5 1.9tdi afn или BMW e39 5

Мнениеот jordanpar » Нед 03 авг 2014 9:27


Ауди A6 на предно???Недей човече.
Ако искаш икономия и 50 лева на месец ако са ти в по-малко ти се отразява на бюджета-взимай пасат.
Ако не-взимай Е39,дали ще е 525 или 530 не ти е голяма разлика.
Имал съм 3 поредни петици като моделна гама,сега се оглеждам за следваща или за СУВ според зависимост и от промяната на семейния числов баланс.
Все пак всичко зависи и от доходите ти.Ако 2-3 пъти пресмяташ нещо то тогава Е39 не е твоята кола.




IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Passat b5.5 1.9 tdi , Audi a6c5 1.9tdi afn или BMW e39 5

Мнениеот IRRITATING » Нед 03 авг 2014 9:35


quattro^^ написа:не съм имал пасат, но по наблюдения от мои близки познати и мнението ми е че 10+ годишен дизел к*р отзад, дори и тази доказала се ронечка 1,9 вече е на милиони километри зад гърба си, отделно че е39 има по-здрава предница и няма 500лв обслужване което за парите на колите си е доста, повече кола е отвсякъде, да не говорим че като спреш някъде с дизел на ваген те е срам от тракането :banghead

На Е39 освен алуминиевата предница има и алуминиева задница съчетана с въздушно окачване на повечето комбита Аз бих заложил на Пасата-евтина ,масова,здрава и икономична кола


diwaka
Мнения: 209
Регистриран на: Сря 26 дек 2012 9:02
Автомобил: MB C180 122hp BMW E39 523i
Двигател: C180 122hp E39 170hp
Местоположение: тук-там

Re: Passat b5.5 1.9 tdi , Audi a6c5 1.9tdi afn или BMW e39 5

Мнениеот diwaka » Нед 03 авг 2014 10:22


Колега IRRITATING,а той пасатът не е с алуминиеви носачи нали ?
Според мен гледай Е39 по лесно се обслужва не вярвам да са скъпи частите все пак са 15-20г коли.
Имам един познат ,които вече е навъртял около 468 хиляди к.на бензинова Е39-ка и освен консумативи друго не е сменял :)


Потребителски аватар
masimo
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 25 окт 2008 23:00
Автомобил: TDI
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Passat b5.5 1.9 tdi , Audi a6c5 1.9tdi afn или BMW e39 5

Мнениеот masimo » Сря 06 авг 2014 9:54


Твой познат е минал почти половин милион километъра с e39 без да прави ремонт !? Да пуска тото!
е39 си имат детски болести и няма как да повярвам на горното. И пасатора е кола реално от 1997год, но това не пречи да ти вземат четири цифрена сума за ремонт.
Истината, е че покупката на който и да е от този автомобил зависи от състоянието! Сложни машини с много електроника и потенциални ремонти за хиляди левове.

Относно окачването.
И на 3-те ще се правят носачи, няма как в България. Предниците са тежки, а пътищата ужасни.

Последна промяна от IvanMan на Сря 06 авг 2014 18:09, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!


diwaka
Мнения: 209
Регистриран на: Сря 26 дек 2012 9:02
Автомобил: MB C180 122hp BMW E39 523i
Двигател: C180 122hp E39 170hp
Местоположение: тук-там

Re: Passat b5.5 1.9 tdi , Audi a6c5 1.9tdi afn или BMW e39 5

Мнениеот diwaka » Сря 06 авг 2014 20:03


Не е само с консумативи има и други малки проблеми,които е имал ,но не са били скъпи.Един датчик на АБС,за 30лв и още един датчик беше ,но забравих какъв беше.И я ми кажи какви детски болести има Е39 освен Рейката и АБС модула...Аз ти говоря за бензиново БМВ ,не за дизелово ..


Потребителски аватар
ALESYZ
Мнения: 1155
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:13
Автомобил: BMW 525d
Двигател: M57D25 -01

Re: Passat b5.5 1.9 tdi , Audi a6c5 1.9tdi afn или BMW e39 5

Мнениеот ALESYZ » Пон 11 авг 2014 16:29


Като собственик на Е39 525D, мисля да си кажа и аз. Моята е комби автоматик, 2001 г. Колега автор на темата, аз тази кола не бих я сменил за нищо, ако мога да я поддържам. Чарковете не са като на VW Golf ест. и независимо, че модела поостаря вече и прехвърли 10 г., чарковете не са поевтиняли много много. Няма евтини оригинални части за Е39, освен ако не са втора употреба. Избор на всякакви други, бол. Предполагам си проверил техническите данни на автомобила, затова няма да те занимавам с това. Само ще ти кажа, шестака си е шестак. Както казва един приятел друго си е 6 братя да чукат, друго 4. Шест години търкалям тази кола, малко над 100 000 км съм навъртял(първите 3 г.) напоследък я карам рядко, понеже се случиха разни проблеми в личен план. Комбитата имат склонност да гният по ръба на задното отваряемо стъкло. Парктроник датчиците дават фира понякога, 30 лв. е един брой. Двигателят е капризен откъм масло знам, за качеството на нафтата също. Колата има 3 нафтови помпи, аз сменях едната, тази под шоферската седалка - 350 лв. неоригинална. Това беше преди 4 г., още карам с нея. Чип слагах, но го махнах щото разсъдих, че 163 к.с. и 350 Nm ми стигат. Сега има доста коли на части, може да се ползват и такива в добро състояние ест. Ако можеш да намериш кола с повече екстри, хич няма да сбъркаш. Те обаче са доста по-скъпи, особено поддържаните. Сега има оферти за под 5000 лв. даже, според мен хич не ги гледай.
Зимата колата не мърда от пътя с хубави гуми, с включено DSC, е абсурд да я завъртиш или поднесеш. Пробвал съм, с Goodyear Ultragrip 7+ отзад. Колата е тежка(1800 кила е комбито) и стои много уверено на пътя. Проблеми с аквапланинг, никакви, влизам в разни локви доста смело. Гумите са широки по принцип, най-тънките са 205, за 15-ки джанти. Ако вземеш 530D, там под 16-ки не влизат заради по-големите дискове. Колата е доста маневрена за размерите си, няма да казвам къде съм я обръщал. Ако ще купуваш, гледай да е със сервотроник на волана, че някои са без. Също така обърни внимание на това всички бутони в купето да работят, особено ако колата е с повечко екстри. Тези на климатроника имат склонност да се чупят. Поставките за чаши отпреди и отзад също, обикновено са счупени. Пикселите на борда са друга болест, избледняват и не се виждат цифрите. Решението е в смяна на един лентов кабел, малко сложна операция, кабела струва към 50 лв. Чест проблем е ксеноновите фарове да са със счупени водачи на рефлекторите, което значи да не можеш да ги регулираш. Решението е нови водачи, около 40-50 лв., но смяната им е нещо ужасно, понеже фаровете трябва да се разглобят, а не са предвидени за това. Има клипове как става. Консумативите са скъпи. Едни чистачки оригинални струват 80 лв. Двигателя събира 6.5 л. масло, скоростната кутия(автомат)9 л. само хубаво масло, никакъв Кауфланд. Аз скоро сменях - 140 лв. с филтъра, Castrol Magnatec 5W40 DPF. Казанчето за чистачките събира 6 литра течност, отделно от това за интензивно измиване с концентрат. Други болежки, BMW форума, има теми за това, понякога са доста досадни. В моя случай, ми скърцаше шофьорската врата като плевня. Решението беше смяна на един ограничител. Музиката, стандартната, е меко казано, слаба. Аз ъпгрейдвах до DSP. Разликата е доста осезаема във всяко отношение. Можеш да вземеш по-бедна от към екстри кола, по натам да я ъпгрейднеш с какво ли не, но цените на чарковете не са малко. Навигации, усилватели, инсталации, всичко има, пари да имаш. Изборът е твой.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 178 госта