Избор на Туарег

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
mlad_ej
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 04 окт 2014 20:31
Автомобил: VW Touareg R5 [2007]
Двигател:

Избор на Туарег

Мнениеот mlad_ej » Съб 04 окт 2014 20:37


Здравейте,
търся Touareg за мои близки и съм се спрял на 2 обяви:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21406276168368530&slink=7ko006
и
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21411038645997346&slink=7oayy9


Очаква се с колата да се пътува доста, предимно извънградско и затова на бензина ще се сложи газово(ако се спрем на него)
Бих се радвал да споделите мненията си кой двигател според Вас е по-удачен.
Благодаря на всички,които ще споделят мненията си.
Поздрави!




Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2846
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Избор на Туарег

Мнениеот Чудомир » Съб 04 окт 2014 21:51


Бензиновия е с FSI двигател, ако се вярва на конете, които са написали в обявата. Потърси инфо за възможностите за слагане на газова на FSI двигател и прецени дали си заслужава за теб.


mlad_ej
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 04 окт 2014 20:31
Автомобил: VW Touareg R5 [2007]
Двигател:

Re: Избор на Туарег

Мнениеот mlad_ej » Съб 04 окт 2014 22:18


FSI е, да, днес го гледах. Има ли трудности при слагането на газова уредба на такъв тип двигател?


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Избор на Туарег

Мнениеот dobrin » Съб 04 окт 2014 22:20


Да, има трудности, най-вече изрезени във финансови измерения. Да не говорим, че настройката и поддръжката им не са от най-силните страни на местните майстори. За мен изборът е дизеловия вариант, ако ще се кара много.


mlad_ej
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 04 окт 2014 20:31
Автомобил: VW Touareg R5 [2007]
Двигател:

Re: Избор на Туарег

Мнениеот mlad_ej » Нед 05 окт 2014 8:28


Лоша работа!Като се позачетох из нета не намерих инфо за слагана "течна фаза" на В8 :(.
Май ще се преориентираме към дизела.
Според данните които намерих този мотор (240 коня) се слага и на новия модел, което ме кара да се надявам,че е сполучлив.
Някой с преки впечатления?
Благодаря предварително!


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3926
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Re: Избор на Туарег

Мнениеот joro_kem » Нед 05 окт 2014 14:11


малко офф: мой приятел продава дизелов туарег с 100% доказан произход и история -> http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=44&t=423996


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2846
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Избор на Туарег

Мнениеот Чудомир » Нед 05 окт 2014 14:33


mlad_ej написа:Лоша работа!Като се позачетох из нета не намерих инфо за слагана "течна фаза" на В8 :(.

Газова на "течна фаза" и газова за FSI не са едно и също нещо.

Може да си сложиш течна фаза и на не-ФСИ двигател.
Също можеш да имаш и газова с изпарител за ФСИ двигател.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Избор на Туарег

Мнениеот dobrin » Нед 05 окт 2014 15:13


3 000 лева за газова уредба ... Това имах предвид с финансовата страна на това решение.
Относно 3.0 TDI - най-масовия двигател при Туарег. Според мен и най-сполучливия като съотношение разход, вървене, поддръжка. Има писано за Туарег, ползвай търсачката.


mlad_ej
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 04 окт 2014 20:31
Автомобил: VW Touareg R5 [2007]
Двигател:

Re: Избор на Туарег

Мнениеот mlad_ej » Нед 05 окт 2014 22:05


3000 лв за газова уредба са си цифра, но при едно сериозно каране,кавото я очаква тази кола ще се избият в обозримо бъдеще.Въпросът е до колко ще бъде поставена качествено и настроена правилно(особено за в8 мотор).Като се замисля май ще си спестим тези главоболия в полза на дизеловия мотор.
Благодаря за отзивите-ще пиша като се стигне до покупка.
Ще се радвам,разбира се, и на други съвети.
Поздрави!


mlad_ej
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 04 окт 2014 20:31
Автомобил: VW Touareg R5 [2007]
Двигател:

Re: Избор на Туарег

Мнениеот mlad_ej » Сря 08 окт 2014 19:09


Здравейте!
Търсенето продължава - дизелът нещо не допадна на бъдещия си шофьор, а от ФСИ-то се отказахме, заради трудната и сложна газификация.
Лошото е,че Туарезите с бензинови мотори 3,2 според това, което чета за тях били хем тромави хем жадни :(
Сега оглеждаме алтернативи - МЛ 320 дизел или 350 бензин или Тойота ЛК.
Ще се радвам на споделени впечатления от всички съфорумци.
Благодаря!


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19698
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Избор на Туарег

Мнениеот Vlad777 » Пон 13 окт 2014 12:30


3.0 V6 TDI ли тествахте? Да не е било по-малкия 2.5 R5 TDI, който наистина идва слаб и не е за препоръчване?

Правих тест драйв на последния 3.0 TDI с 247 к.с. и бях учуден колко добра динамика има този огромен автомобил при това с градски разход под 10 при динамично шофиране. На двулентовия участък на околовръстното изпреварвах в трафика, без да се притеснявам, че няма да мога да се прибера, за да се размина с насрещно движещите се. По каталог му дават 0-100 за 7.6 сек, което за мен е доста добро ускорение.

Старият модел не съм го карал, но с 3.0 TDI 240 к.с. му дават 8 сек до 100. На бензинов 3.2 съм се возил и наистина е ламя, а не върви. Максимална скорост по магистралата около 190, а при нормално каране 140-150 едва стига до морето с 1 резервоар, който не е малък :horror


mlad_ej
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 04 окт 2014 20:31
Автомобил: VW Touareg R5 [2007]
Двигател:

Re: Избор на Туарег

Мнениеот mlad_ej » Вто 14 окт 2014 18:49


Здравейте,
тествахме 3,0 дизел 240 коня. На евентуалния му бъдещ шофьор не му допадна (вкус другар няма).После тества един 224 коня, но и там нещо не го грабна.Тойота ЛК 3,0 Д4Д също мина по реда си, без положителни резултати.Странното е,че днес след тест драйв на Р5 200 коня(след чипосване от Автотрейд), 2007 година, но още старата маска имаше положителни отзиви и май това ще е финалистът :)
Надявам се да случим на кола :)
Някакви съвети на какво да се обърне внимание при финалния оглед? Въздушното окачване функционира, в Автотрейд са проверили компютъра за грешки и не е имало.Друго?
Благодаря за съветите.
Поздрави!


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Избор на Туарег

Мнениеот dobrin » Вто 14 окт 2014 21:11


Аууууу, това ще е най-голямата грешка. Между R5 и V6 да се избере по слабия двигател.
По-шумен, почти идентичен разход, много по-малко вървене, направо тромав.
Задължително след покупка (ако се вземе R5) да се проверят маслена помпа, разпределителен вал, турбина, вакууми, дюзи, изобщо всичко. Ремонтът на ДВГ може да отиде на една съвсем неприятна сума, ако се пропуснат важни неща.


mlad_ej
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 04 окт 2014 20:31
Автомобил: VW Touareg R5 [2007]
Двигател:

Re: Избор на Туарег

Мнениеот mlad_ej » Сря 15 окт 2014 18:00


За по-малкото вървене- според данните, които дават за въртящия момент след чип-тунинга -500Нм , точно колкото и на 6-цилиндровия, 224 коня.
За това, че е по-шумен -напълно възможно, но...какво да се прави, като не попаднахме на 6-цилиндров,който да грабне бъдещия си шофьор...
Ако наистина е на близо 120 хил км.(сервизни документи в Автотрейд) си е добро попадение :)
Надяваме се да се окаже читав :)


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19698
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Избор на Туарег

Мнениеот Vlad777 » Чет 16 окт 2014 21:39


Както е писал и Добрин, този двигател се нуждае от периодична ревизия. Т.е. отваряне и пълна ревизия на глава, вал, клапани, дюзи о-пръстени, че а няма после скубане на коси.

Единственото предимство на 2.5 пред 3.0 е цената за закупуване, но често евтиното излиза после скъпо.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 131 госта