Здравейте,
търся Touareg за мои близки и съм се спрял на 2 обяви:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21406276168368530&slink=7ko006
и
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21411038645997346&slink=7oayy9
Очаква се с колата да се пътува доста, предимно извънградско и затова на бензина ще се сложи газово(ако се спрем на него)
Бих се радвал да споделите мненията си кой двигател според Вас е по-удачен.
Благодаря на всички,които ще споделят мненията си.
Поздрави!
Избор на Туарег
- Чудомир
- Мнения: 2846
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Избор на Туарег
Бензиновия е с FSI двигател, ако се вярва на конете, които са написали в обявата. Потърси инфо за възможностите за слагане на газова на FSI двигател и прецени дали си заслужава за теб.
Re: Избор на Туарег
FSI е, да, днес го гледах. Има ли трудности при слагането на газова уредба на такъв тип двигател?
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на Туарег
Да, има трудности, най-вече изрезени във финансови измерения. Да не говорим, че настройката и поддръжката им не са от най-силните страни на местните майстори. За мен изборът е дизеловия вариант, ако ще се кара много.
Re: Избор на Туарег
Лоша работа!Като се позачетох из нета не намерих инфо за слагана "течна фаза" на В8 :(.
Май ще се преориентираме към дизела.
Според данните които намерих този мотор (240 коня) се слага и на новия модел, което ме кара да се надявам,че е сполучлив.
Някой с преки впечатления?
Благодаря предварително!
Май ще се преориентираме към дизела.
Според данните които намерих този мотор (240 коня) се слага и на новия модел, което ме кара да се надявам,че е сполучлив.
Някой с преки впечатления?
Благодаря предварително!
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Избор на Туарег
малко офф: мой приятел продава дизелов туарег с 100% доказан произход и история -> http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=44&t=423996
- Чудомир
- Мнения: 2846
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Избор на Туарег
mlad_ej написа:Лоша работа!Като се позачетох из нета не намерих инфо за слагана "течна фаза" на В8 :(.
Газова на "течна фаза" и газова за FSI не са едно и също нещо.
Може да си сложиш течна фаза и на не-ФСИ двигател.
Също можеш да имаш и газова с изпарител за ФСИ двигател.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на Туарег
3 000 лева за газова уредба ... Това имах предвид с финансовата страна на това решение.
Относно 3.0 TDI - най-масовия двигател при Туарег. Според мен и най-сполучливия като съотношение разход, вървене, поддръжка. Има писано за Туарег, ползвай търсачката.
Относно 3.0 TDI - най-масовия двигател при Туарег. Според мен и най-сполучливия като съотношение разход, вървене, поддръжка. Има писано за Туарег, ползвай търсачката.
Re: Избор на Туарег
3000 лв за газова уредба са си цифра, но при едно сериозно каране,кавото я очаква тази кола ще се избият в обозримо бъдеще.Въпросът е до колко ще бъде поставена качествено и настроена правилно(особено за в8 мотор).Като се замисля май ще си спестим тези главоболия в полза на дизеловия мотор.
Благодаря за отзивите-ще пиша като се стигне до покупка.
Ще се радвам,разбира се, и на други съвети.
Поздрави!
Благодаря за отзивите-ще пиша като се стигне до покупка.
Ще се радвам,разбира се, и на други съвети.
Поздрави!
Re: Избор на Туарег
Здравейте!
Търсенето продължава - дизелът нещо не допадна на бъдещия си шофьор, а от ФСИ-то се отказахме, заради трудната и сложна газификация.
Лошото е,че Туарезите с бензинови мотори 3,2 според това, което чета за тях били хем тромави хем жадни :(
Сега оглеждаме алтернативи - МЛ 320 дизел или 350 бензин или Тойота ЛК.
Ще се радвам на споделени впечатления от всички съфорумци.
Благодаря!
Търсенето продължава - дизелът нещо не допадна на бъдещия си шофьор, а от ФСИ-то се отказахме, заради трудната и сложна газификация.
Лошото е,че Туарезите с бензинови мотори 3,2 според това, което чета за тях били хем тромави хем жадни :(
Сега оглеждаме алтернативи - МЛ 320 дизел или 350 бензин или Тойота ЛК.
Ще се радвам на споделени впечатления от всички съфорумци.
Благодаря!
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на Туарег
3.0 V6 TDI ли тествахте? Да не е било по-малкия 2.5 R5 TDI, който наистина идва слаб и не е за препоръчване?
Правих тест драйв на последния 3.0 TDI с 247 к.с. и бях учуден колко добра динамика има този огромен автомобил при това с градски разход под 10 при динамично шофиране. На двулентовия участък на околовръстното изпреварвах в трафика, без да се притеснявам, че няма да мога да се прибера, за да се размина с насрещно движещите се. По каталог му дават 0-100 за 7.6 сек, което за мен е доста добро ускорение.
Старият модел не съм го карал, но с 3.0 TDI 240 к.с. му дават 8 сек до 100. На бензинов 3.2 съм се возил и наистина е ламя, а не върви. Максимална скорост по магистралата около 190, а при нормално каране 140-150 едва стига до морето с 1 резервоар, който не е малък
Правих тест драйв на последния 3.0 TDI с 247 к.с. и бях учуден колко добра динамика има този огромен автомобил при това с градски разход под 10 при динамично шофиране. На двулентовия участък на околовръстното изпреварвах в трафика, без да се притеснявам, че няма да мога да се прибера, за да се размина с насрещно движещите се. По каталог му дават 0-100 за 7.6 сек, което за мен е доста добро ускорение.
Старият модел не съм го карал, но с 3.0 TDI 240 к.с. му дават 8 сек до 100. На бензинов 3.2 съм се возил и наистина е ламя, а не върви. Максимална скорост по магистралата около 190, а при нормално каране 140-150 едва стига до морето с 1 резервоар, който не е малък
Re: Избор на Туарег
Здравейте,
тествахме 3,0 дизел 240 коня. На евентуалния му бъдещ шофьор не му допадна (вкус другар няма).После тества един 224 коня, но и там нещо не го грабна.Тойота ЛК 3,0 Д4Д също мина по реда си, без положителни резултати.Странното е,че днес след тест драйв на Р5 200 коня(след чипосване от Автотрейд), 2007 година, но още старата маска имаше положителни отзиви и май това ще е финалистът :)
Надявам се да случим на кола :)
Някакви съвети на какво да се обърне внимание при финалния оглед? Въздушното окачване функционира, в Автотрейд са проверили компютъра за грешки и не е имало.Друго?
Благодаря за съветите.
Поздрави!
тествахме 3,0 дизел 240 коня. На евентуалния му бъдещ шофьор не му допадна (вкус другар няма).После тества един 224 коня, но и там нещо не го грабна.Тойота ЛК 3,0 Д4Д също мина по реда си, без положителни резултати.Странното е,че днес след тест драйв на Р5 200 коня(след чипосване от Автотрейд), 2007 година, но още старата маска имаше положителни отзиви и май това ще е финалистът :)
Надявам се да случим на кола :)
Някакви съвети на какво да се обърне внимание при финалния оглед? Въздушното окачване функционира, в Автотрейд са проверили компютъра за грешки и не е имало.Друго?
Благодаря за съветите.
Поздрави!
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на Туарег
Аууууу, това ще е най-голямата грешка. Между R5 и V6 да се избере по слабия двигател.
По-шумен, почти идентичен разход, много по-малко вървене, направо тромав.
Задължително след покупка (ако се вземе R5) да се проверят маслена помпа, разпределителен вал, турбина, вакууми, дюзи, изобщо всичко. Ремонтът на ДВГ може да отиде на една съвсем неприятна сума, ако се пропуснат важни неща.
По-шумен, почти идентичен разход, много по-малко вървене, направо тромав.
Задължително след покупка (ако се вземе R5) да се проверят маслена помпа, разпределителен вал, турбина, вакууми, дюзи, изобщо всичко. Ремонтът на ДВГ може да отиде на една съвсем неприятна сума, ако се пропуснат важни неща.
Re: Избор на Туарег
За по-малкото вървене- според данните, които дават за въртящия момент след чип-тунинга -500Нм , точно колкото и на 6-цилиндровия, 224 коня.
За това, че е по-шумен -напълно възможно, но...какво да се прави, като не попаднахме на 6-цилиндров,който да грабне бъдещия си шофьор...
Ако наистина е на близо 120 хил км.(сервизни документи в Автотрейд) си е добро попадение :)
Надяваме се да се окаже читав :)
За това, че е по-шумен -напълно възможно, но...какво да се прави, като не попаднахме на 6-цилиндров,който да грабне бъдещия си шофьор...
Ако наистина е на близо 120 хил км.(сервизни документи в Автотрейд) си е добро попадение :)
Надяваме се да се окаже читав :)
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на Туарег
Както е писал и Добрин, този двигател се нуждае от периодична ревизия. Т.е. отваряне и пълна ревизия на глава, вал, клапани, дюзи о-пръстени, че а няма после скубане на коси.
Единственото предимство на 2.5 пред 3.0 е цената за закупуване, но често евтиното излиза после скъпо.
Единственото предимство на 2.5 пред 3.0 е цената за закупуване, но често евтиното излиза после скъпо.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 131 госта