Търся си високо комби
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Търся си високо комби
За целта за която се търси кола аз бих взел едно Кади или Туран.Евтино за поддръжка 1.9ТДИ е здрав мотор автоматика им е хубав и харчи малко.
- lub0o
- Мнения: 550
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 12:38
- Автомобил: Subaru Outback 2.5-05
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Търся си високо комби
Имам Аутбек 2005година,имаш само един избор при Субару от тези години - бензин(дизела започва от 2008.->...)
Когато си търсих автомобил търсих точно като теб
- да е висока
- да е здрава
- и горе долу със нормална подръжка
Покарах няколко различни марки и след огледа с Атбека свършиха огледите,та те съветвам да покараш всички избрани марки и да прецениш тогава.
Отностно подръжката мога смело да кажа,че аз преди не бях информиран за субару и като овца вярвах на хорските приказки
Субаруто не е това което си представят масата хора - понеже не са информирани и живеят още с информация от 2008 година,говоря за прословутата космическа подръжка
За мен има най-много ексри от подобен автомобил за тази цена,на мен ми харесва на теб може и да нети хариса,но покарай и се поинтересувай и тогава решавай какво е за теб.
Максимално опростен и здрав автомобил е.
Не робувам на марки.
В последния ред искам да спомена нещо:
- за мен хора които са сложили на предния прозорец реотани там където лягат чистачките са умни хора.
Когато си търсих автомобил търсих точно като теб
- да е висока
- да е здрава
- и горе долу със нормална подръжка
Покарах няколко различни марки и след огледа с Атбека свършиха огледите,та те съветвам да покараш всички избрани марки и да прецениш тогава.
Отностно подръжката мога смело да кажа,че аз преди не бях информиран за субару и като овца вярвах на хорските приказки
Субаруто не е това което си представят масата хора - понеже не са информирани и живеят още с информация от 2008 година,говоря за прословутата космическа подръжка
За мен има най-много ексри от подобен автомобил за тази цена,на мен ми харесва на теб може и да нети хариса,но покарай и се поинтересувай и тогава решавай какво е за теб.
Максимално опростен и здрав автомобил е.
Не робувам на марки.
В последния ред искам да спомена нещо:
- за мен хора които са сложили на предния прозорец реотани там където лягат чистачките са умни хора.
Последна промяна от lub0o на Съб 28 мар 2015 12:29, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Търся си високо комби
Човека каза че Боксер не ще.Толкова е опростено Субарото ,че са му сложили четири степенен автоматик.
- lub0o
- Мнения: 550
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 12:38
- Автомобил: Subaru Outback 2.5-05
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Търся си високо комби
Субару а не Субаро.
За това говоря и аз,информация липсва - боксера няма части от совалка - просто буталата са му хоризонтални.
Погледни двигател на пасат Б6 и погледни боксер от една и съща година - по боксера няма да видиш пластмаси (а солидни материали - както и трябва да изглежда и всеки двигател)
Отностно скоростната кутия(говорим за автоматици)
- 2.5 е 4-степенна
- 3.0 е 5-степенна
На мен лично не ми пречи,че е 4 степенна(но така явно няма да се слея с народа,който кара с 8-степенни и ще ми се подиграват )колкото по-малко части има,толкова по-малко части има за разваляне - може и да бъркам незнам
Пак казвам липсва информация,спирам да говоря по темата.
За това говоря и аз,информация липсва - боксера няма части от совалка - просто буталата са му хоризонтални.
Погледни двигател на пасат Б6 и погледни боксер от една и съща година - по боксера няма да видиш пластмаси (а солидни материали - както и трябва да изглежда и всеки двигател)
Отностно скоростната кутия(говорим за автоматици)
- 2.5 е 4-степенна
- 3.0 е 5-степенна
На мен лично не ми пречи,че е 4 степенна(но така явно няма да се слея с народа,който кара с 8-степенни и ще ми се подиграват )колкото по-малко части има,толкова по-малко части има за разваляне - може и да бъркам незнам
Пак казвам липсва информация,спирам да говоря по темата.
- w_smith
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Търся си високо комби
Колега прегледай октавиите 4х4. С пакет лоши пътища са предостатъчно високи, имат огромен багажник и голяма товароносимост. Доволно здрави са, стига да не се вземе пълен коптор.
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Stuttgart
- Контакти:
Re: Търся си високо комби
Има и едно нещо, което на мен не ми се обръща езикът да нарека джипка, та би могло и да мине за високо комби
- group®
- Темерут
- Мнения: 9878
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Търся си високо комби
icoico написа:...
Мен за рав4 ме разпънаха на кръст, че била 2 тона жип с огромен разход, а тоз трибУт ще да е към 3тона и 30 разход извънградско
(всъщност е тон и половина, както пасата и харчи 7.8 на длъжко - недостатъка му е само, че е малко-доста тромав с двулитровия мАтор, а трилитровия е с 2л/100 нагоре)
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Stuttgart
- Контакти:
Re: Търся си високо комби
Aз мога да споделя от личен опит, че дълга кола със стандартно окачване и 4Х4 не е добра идея за парапланеристки цели, макар, че отначало не мислех така. Струваше ми само около две поддвигателни кори по 120 кинта бройката да се убедя, така, че ми водиш с три картера . Ама той колегата Иво мисля, че вече си е избрал, оня надпис CROSS COUNTRY отстрани на Волвата действа като магнит на нашего брата хвъркатия
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
Re: Търся си високо комби
Между другото баш надписа верно ми е страшен магнит
Иначе по темата - колеги, не е яко да мерите пишки баш по тия 5%, заради които съм казал, че даже 4х4 не ми е критично :)
При тестовете, които сравнявате мисля, че най-голямо значение има точно човешката намеса. Ама не на оня на рампата, а на оня зад волана, щото е важно да знаеш какво правиш извън пътя, вместо да настъпваш газта като алтав и да се чудиш тва що не тръгва
Груп май е прав - просто съм си навил на пръста, че равката е жип и за това не я обмислям въобще, може и да не съм прав. В интерес на истината карах една рав4-ка почти през цяла Македония, ма не духаше вятър. Добре си вървеше де. Може би щото сравнявам с фронтера къса база, която карах веднъж на вятър и локви през магистралата, такъв адреналин летенето не може да ми докара
За боксеровия двг на субару-то на баща ми някой му казал, че бил калпав. Явно тоя някой не е разбрал, че друг няма, така че и тая информация не я смятам за най-достоверна, та ще се радвам и на мнения там.
Единственото, което не ме кефи в субару-то е постоянното 4х4. Не ми се връзва с целите ми...
Относно шараните и въобще помпа-дюзите на vw от този период (след 2000) какво да гледам? Въобще да гледам ли дизели или да заложа на бензин + газ за сметка на по-евтината поддръжка?
Иначе по темата - колеги, не е яко да мерите пишки баш по тия 5%, заради които съм казал, че даже 4х4 не ми е критично :)
При тестовете, които сравнявате мисля, че най-голямо значение има точно човешката намеса. Ама не на оня на рампата, а на оня зад волана, щото е важно да знаеш какво правиш извън пътя, вместо да настъпваш газта като алтав и да се чудиш тва що не тръгва
Груп май е прав - просто съм си навил на пръста, че равката е жип и за това не я обмислям въобще, може и да не съм прав. В интерес на истината карах една рав4-ка почти през цяла Македония, ма не духаше вятър. Добре си вървеше де. Може би щото сравнявам с фронтера къса база, която карах веднъж на вятър и локви през магистралата, такъв адреналин летенето не може да ми докара
За боксеровия двг на субару-то на баща ми някой му казал, че бил калпав. Явно тоя някой не е разбрал, че друг няма, така че и тая информация не я смятам за най-достоверна, та ще се радвам и на мнения там.
Единственото, което не ме кефи в субару-то е постоянното 4х4. Не ми се връзва с целите ми...
Относно шараните и въобще помпа-дюзите на vw от този период (след 2000) какво да гледам? Въобще да гледам ли дизели или да заложа на бензин + газ за сметка на по-евтината поддръжка?
- tdi fen
- Мнения: 4272
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Търся си високо комби
бензин кой ? 1.8T или 2.8 vr6 че евтини ли са за поддръжка ? дизела гледай за нормалните неща припушване,вибрации от маховик,шум от турбината
- viksanlg
- Мнения: 894
- Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
- Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
- Двигател: пб
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Търся си високо комби
Колега Ivailo, реших да напиша няколко реда за последен път ,а от там преценката е твоя.Понеже в началото написа ,че търсиш сравнително голямо и високо комби с добра проходимост не ми идва нищо по-добро от предложения от мен автомобил АутбакII ,но ако си решил както възникнаха предположения за ван то като решение никак няма да е зле да е от ваг групата.Решението разбира се е само твое!Някога в по раншните двигатели на Субару са имали проблеми (не винаги разбира се) с прегряването,но това отдавна е решено и една такава машинка не би била никак зле ако е да кажем от тази генерация примерно ако попаднеш на фейслифта на читава колица производство 2003г.Това ,че колата е 4x4 не е недостатък а предимство и имайки предвид не малкия двигател на колата по данни от производителя тя не гори чак толкова.Ако е автоматик губиш веднага бавните предавки, които се поставят на ръчната скоростна кутия, която повярвай, когато стане напечено не е малко предимство.Ако те притеснява разхода на колата показвам от аутодатата как го дават от компанията(до колкото е вярно де).Факт е че всички автомобилни компании лъжат за реалния разход на произвежданите от тях автомобили.Успех в избора!
http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=16148
http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=16148
- group®
- Темерут
- Мнения: 9878
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Търся си високо комби
Ивчо мани я равката - далеч съм от мисълта, че е топ оф топ. (особено за целта явно не става заради багажника)
Единствената ми идея, с която реших да се включа в темата, е да погледнеш и помислиш малко аутсайт дъ бокс.
Високо комби не ти дава кой знае какво, пред ниско комби.
Обаче малко по-висока кола ти дава една свобода, която я оценяваш, когато я получиш.
Не е случайно, че SUV сегмента се развива така динамично.
Преимуществата са - колкото по-висок просвет, толкова по-голяма проходимост по неравност; висока точка на сядане/ставане (изключително полезно за градски условия и чести слизания); възможност за по-голям балон на гумата, което е голямо преимущество за дупки и черни пътища (включ. по-голям комфорт по такива терени). За разни дреболии, като видимост и т.н. няма да се захващам.
Недостатъци - по-висока цена на качествени такива автомобили (но и по-висока остатъчна стойност), една идея по-нестабилни на завои точно заради гума и отчасти заради окачване/точка на тежест.
Разходът е нещо много условно. Знам, че всеки си мисли, че жипа харчи много, но няма проблем ако този разход е на някой паста. Да не говорим, че има джипове (като моя - с аеродинамика на кухненски шкаф) и жипета, при които е спазена и аеродинамика и всичко. Да 4х4 перманентно или не - повишава разхода. Но това е макс до 1л отгоре. Дори климатик може да ти изхарчи толкова, но няма да мреш от жега нали? Та 4х4 е екстра. Дали ти трябва или не ... сам си решаваш, но не винаги осъзнаваш, че я искаш Едно време, когато климатика беше екстра, на много хора им горчеше гроздето и казваха, че е ненужна екстра. Така бе и с ел.стъклата Факта че 4х4 във всичките си варианти се налага все по успешно е показателен за нуждата от такова. Когато аз си купувах пасата 4х4 беше екзотика, а сега всеки полуидиот в този форум (сори ама отчайващо много е паднало нивото на форума и пишещите в него) препоръчва дизелак 4моушън без дори да знае защо и какво
Колата ще си я караш ти!
Не слушай идиоти, които не знаят друго освен своята кола. Гледам какви глупости се пишат за световно призната кола като СъбарО и съм втрещен колко облъчен народ има ...
Разгледай, покарай и помисли какво още можеш да получиш от колата си. И не отказвай така леко предложения да пробваш
И все пак - 'колата' не е като лада от 80те - събираш, чакаш години и знаеш, че ще се пенсионираш с нея
п.с. понеже знам, че поредния умник, който дори не чете, ще се хване за думата - т.нар. високо комби си има своята идея и тя е прекрасна - стига да я разбираме правилно ... е аз няма да обяснявам и това
Единствената ми идея, с която реших да се включа в темата, е да погледнеш и помислиш малко аутсайт дъ бокс.
Високо комби не ти дава кой знае какво, пред ниско комби.
Обаче малко по-висока кола ти дава една свобода, която я оценяваш, когато я получиш.
Не е случайно, че SUV сегмента се развива така динамично.
Преимуществата са - колкото по-висок просвет, толкова по-голяма проходимост по неравност; висока точка на сядане/ставане (изключително полезно за градски условия и чести слизания); възможност за по-голям балон на гумата, което е голямо преимущество за дупки и черни пътища (включ. по-голям комфорт по такива терени). За разни дреболии, като видимост и т.н. няма да се захващам.
Недостатъци - по-висока цена на качествени такива автомобили (но и по-висока остатъчна стойност), една идея по-нестабилни на завои точно заради гума и отчасти заради окачване/точка на тежест.
Разходът е нещо много условно. Знам, че всеки си мисли, че жипа харчи много, но няма проблем ако този разход е на някой паста. Да не говорим, че има джипове (като моя - с аеродинамика на кухненски шкаф) и жипета, при които е спазена и аеродинамика и всичко. Да 4х4 перманентно или не - повишава разхода. Но това е макс до 1л отгоре. Дори климатик може да ти изхарчи толкова, но няма да мреш от жега нали? Та 4х4 е екстра. Дали ти трябва или не ... сам си решаваш, но не винаги осъзнаваш, че я искаш Едно време, когато климатика беше екстра, на много хора им горчеше гроздето и казваха, че е ненужна екстра. Така бе и с ел.стъклата Факта че 4х4 във всичките си варианти се налага все по успешно е показателен за нуждата от такова. Когато аз си купувах пасата 4х4 беше екзотика, а сега всеки полуидиот в този форум (сори ама отчайващо много е паднало нивото на форума и пишещите в него) препоръчва дизелак 4моушън без дори да знае защо и какво
Колата ще си я караш ти!
Не слушай идиоти, които не знаят друго освен своята кола. Гледам какви глупости се пишат за световно призната кола като СъбарО и съм втрещен колко облъчен народ има ...
Разгледай, покарай и помисли какво още можеш да получиш от колата си. И не отказвай така леко предложения да пробваш
И все пак - 'колата' не е като лада от 80те - събираш, чакаш години и знаеш, че ще се пенсионираш с нея
п.с. понеже знам, че поредния умник, който дори не чете, ще се хване за думата - т.нар. високо комби си има своята идея и тя е прекрасна - стига да я разбираме правилно ... е аз няма да обяснявам и това
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: mitko66 и 53 госта