Колеги здравейте пуснах тема в ауди форума но не са особено активни и реших и тук да я пусна, търся А3 за приятелката ми двигател 1.9 тди 105 коня. Вече имам някой впечатления от няколко автомобила които гледах и общо взето имаха някой забележки за който искам да се посъветвам с вас тъй като не съм имал опит с такъв автомобил.
Първо гледах тези два автомобила
http://www.mobile.bg...86&slink=bevl6x
Колата беше пребоядисвана с лек удар от пред в ляво, беше сменян фара като цяло имаше външни забележки драскотини и тн.
Техническите проблеми за които се притеснявам повече са - тропаше лагера на съединителя може би и маховика не съм сигурен, също и антифриза беше под минимума в последствие забелязах , че има едно маркуче малко от дясната страна на колата ако си с лице към нея което завършва на винт за горната част на радиатора , та то не беше завито и изпускаше от него, също големият маркуч към радиатора който влиза в някаква пластмасова тръба при снадката имаше изтичане на антифриз. И се чудя дали не е духнала главата и малкото е развито нарочно или просто се е развила от вибрациите а скобата на големия маркуч е хлабава и изпуска.
Иначе колата вървеше добре набираше на всички предавки и след 140 , което ми показва , че турбото не е зле. Притеснява ме единствено на място когато изфорсирам колата изпушва яко черно , и така няколко пъти в общи линии не изчиства незнам дали е нормално това или е гадна нафтата аз карам бмв е39 525д и когато изпуши така яко при настъпване после изчитва и не пуши. В движение не забелязах да пуши така. Кажете си мнението за тази кола продавача ще свали от цената дали си струва с тези забележки. В салона нямаше мн забележки освен сцепена дръжка на вратата.
Това е втората кола
http://www.mobile.bg...66&slink=bevl6x
Нея нямах възможност да я прегледам така но на пръв поглед имаше як теч по мотора може би от капака на клапаните а от вътре бяха поизтрити бутоните не съм я палил нямаше как може би ще я видиме пак защото беше по тъмно . Продавача каза че маховика потропва също.
Тук в софия глведахме още две коли и те потропваха.
Кажете как ви се струват и за този модел маховиците и съединителите често ли са в такова състояние или просто тези екземпляри са такива?
Говоря за съединителите 9маховиците) изтърканите копчета в купето и сцепването на шофьорската дръжка на вртата.
Забравих да добавя, че всички коли имаха проблеми със задната чистачка не работеше.
Покупка на 1.9 тди 105 кс
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Покупка на 1.9 тди 105 кс
Попаднали сте все на дараци. Имам впечатления от Голф 5 с 1.9тди, на реални 260 000км - в купето няма нищо скърцащо, по ходовата част няма нищо хлопащо, не пуши, върви добре и гори малко. Съединителя е в перфектно здраве и няма никакви шумове, вибрации и подобни.
От тези, коли които сте гледали до сега, аз не бих взел нито една то тях.
Нормално е да са поизтрити бутоните, все пак това е едно от слабите места.
П.П. Обявите не се отварят.
От тези, коли които сте гледали до сега, аз не бих взел нито една то тях.
Нормално е да са поизтрити бутоните, все пак това е едно от слабите места.
П.П. Обявите не се отварят.
Re: Покупка на 1.9 тди 105 кс
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11444934916072286&slink=bf6xow
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11439818539191366&slink=bf6xow
ето това са не като цяло вървеше добре колата а пушенето е на место при форсаж но не веднъж а на всеки форсаж иначе в движение нямаше пушеци. Имал съм два дизелови автомобила единия беше вентo 1.9 SDI сега съм с БМВ е39 525д и при двата изпушва колата при първия форсаж след това си изчиства. От Вентото бях изключително доволен просто няма толкова здрав двигател затова се насочих и към 1.9 тди то с БМВто също не съм имал проблеми но за жена бмв не става а голф5 не и харесвал, тази от Петрич и хареса но ме е страх да не искочи и още нещо освен съединителя.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11439818539191366&slink=bf6xow
ето това са не като цяло вървеше добре колата а пушенето е на место при форсаж но не веднъж а на всеки форсаж иначе в движение нямаше пушеци. Имал съм два дизелови автомобила единия беше вентo 1.9 SDI сега съм с БМВ е39 525д и при двата изпушва колата при първия форсаж след това си изчиства. От Вентото бях изключително доволен просто няма толкова здрав двигател затова се насочих и към 1.9 тди то с БМВто също не съм имал проблеми но за жена бмв не става а голф5 не и харесвал, тази от Петрич и хареса но ме е страх да не искочи и още нещо освен съединителя.
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Нед 20 дек 2009 14:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gabrovo
Re: Покупка на 1.9 тди 105 кс
За дараците
Това 1.9 105 коня , не беше ли ajm с нов код ? За железата говоря .Преди време търсих долнище за ajm и съм останал с впечатлението ,че това е едно и също нещо . Само цената беше различна .
Имам наблюдения в/у 1.9 115 ajm и 2.0 140 . 2.0 е на 130 000 реални . Няма скърцане , хлопане , тропане .
Мисля , че ще ви е много трудно да намерите автомобил с оригинална боя навсякъде . Но нека се застраховам : невъзможни неща няма .
По притеснителното е , кой и как го е ремонтирал .
2.0 си е 2.0 . Определено по - ми допада от 1.9 . За сега няма проблем нито с дюзи , нито с глава .
Едно време 1.6 д , беше перфектният мотор , а 1.9 боклук
после 1.9 роторна помпа мега здрав , а ПД боклук (ама безподобен )
и 1.9 ПД голямо животно (неще да мре и това е ) , 2.0 тди страшно проблемен .
Не те агитирам с нищо . Споделям мнение . Определено при покупка на кола , не трябва да се избързва . Бавно и славно .
Поздрави и успех в покупката .
Това 1.9 105 коня , не беше ли ajm с нов код ? За железата говоря .Преди време търсих долнище за ajm и съм останал с впечатлението ,че това е едно и също нещо . Само цената беше различна .
Имам наблюдения в/у 1.9 115 ajm и 2.0 140 . 2.0 е на 130 000 реални . Няма скърцане , хлопане , тропане .
Мисля , че ще ви е много трудно да намерите автомобил с оригинална боя навсякъде . Но нека се застраховам : невъзможни неща няма .
По притеснителното е , кой и как го е ремонтирал .
2.0 си е 2.0 . Определено по - ми допада от 1.9 . За сега няма проблем нито с дюзи , нито с глава .
Едно време 1.6 д , беше перфектният мотор , а 1.9 боклук
после 1.9 роторна помпа мега здрав , а ПД боклук (ама безподобен )
и 1.9 ПД голямо животно (неще да мре и това е ) , 2.0 тди страшно проблемен .
Не те агитирам с нищо . Споделям мнение . Определено при покупка на кола , не трябва да се избързва . Бавно и славно .
Поздрави и успех в покупката .
Re: Покупка на 1.9 тди 105 кс
За оригинална боя не говорим, казвам , че не беше направено добре особено предната броня личеше къде е лепена и тн. Ще търсим дано изпадне нещо добро.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7822
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Покупка на 1.9 тди 105 кс
Прегледайте и Леон 2. Кокпита е доста пластмасов, но не скърца и като контроли автомобила е по-лек за каране от г5/а3.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 56 госта