Здравейте,
VW TOURAN с фабрична метанова уредба, е избора ми за покупка на кола втора употреба . Минавам по 8000 км. на година,2000 от тях на извънградско и рядко вдигам над 130 км в час.
Моля, за мнения относно това ,кой двигател е по-удачен - стария 2,0 - 109 к.с. или новия TSI 1,4 - 150 к.с. ?
БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
vw туран на метан - 2,0 109 к.с. или новия TSI 1,4 150 к.с. ?
Re: vw туран на метан - 2,0 109 к.с. или новия TSI 1,4 150 к.с. ?
2.0 109к.с е истината. Много евтина подръжка за всичко по нея(най евтвния за подръжка бензинов мотор на vw, след 2005г.и е с обикновен съединител) . Само е тромава при нужда от бързо изпреварване
-
- Мнения: 719
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: vw туран на метан - 2,0 109 к.с. или новия TSI 1,4 150 к.с. ?
dali написа:Здравейте,
..... Минавам по 8000 км. на година,2000 от тях на извънградско и рядко вдигам над 130 км в час.
................
Такъв пробег обезсмисля закупуването на кола на метан, че дори и на газ. Моят съвет е да си намерите кола на бензин.
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: vw туран на метан - 2,0 109 к.с. или новия TSI 1,4 150 к.с. ?
И защо да обезмисля купуването на кола с метанова или газова уредба?
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: vw туран на метан - 2,0 109 к.с. или новия TSI 1,4 150 к.с. ?
От малък обем много коне е на база форсиране на двигателя, бягай от такъв!
А как се движат цените на двете избрани от теб коли? И респективно годините на първа регистрация?
А как се движат цените на двете избрани от теб коли? И респективно годините на първа регистрация?
- piron45
- Мнения: 160
- Регистриран на: Нед 04 юни 2017 16:18
- Автомобил: VW Touran 1_9 TDI DSG
- Двигател: BKC 2005
- Местоположение: Самоков
Re: vw туран на метан - 2,0 109 к.с. или новия TSI 1,4 150 к.с. ?
TSI 1,4 - 150 к.с. - Не ти трябва таралеж в гащите. Ще ти създава много ядове.
Re: vw туран на метан - 2,0 109 к.с. или новия TSI 1,4 150 к.с. ?
Благодаря за отговорите.
за цените гледам ,че не зависят толкова от това дали двигателя е стария 2.0 или новия 1,4 а по-скоро от това до колко е запазена и без дефекти колата.
Прави ми впечатление, че читав туран под 10 000 лв . трудно можеш да намериш ,освен ако не жертваш някоя -друга екстра .
ИМА ЛИ ОБАЧЕ НЯКОЙ, КОЙТО Е СОБСТВЕНИК НА VW 1,4 ДВИГАТЕЛ 150 КОНЯ , ДА КАЖЕ НЕЩО НА БАЗА ПРЕКИ ВПЕЧАТЛЕНИЯ ?
за цените гледам ,че не зависят толкова от това дали двигателя е стария 2.0 или новия 1,4 а по-скоро от това до колко е запазена и без дефекти колата.
Прави ми впечатление, че читав туран под 10 000 лв . трудно можеш да намериш ,освен ако не жертваш някоя -друга екстра .
ИМА ЛИ ОБАЧЕ НЯКОЙ, КОЙТО Е СОБСТВЕНИК НА VW 1,4 ДВИГАТЕЛ 150 КОНЯ , ДА КАЖЕ НЕЩО НА БАЗА ПРЕКИ ВПЕЧАТЛЕНИЯ ?
-
- VW експерт
- Мнения: 12832
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: vw туран на метан - 2,0 109 к.с. или новия TSI 1,4 150 к.с. ?
В Шкода форума има доста потребили с този двигател.
Доволни са. Не гори масло. Икономичен.
Нямал проблемите на предното поколение.
Доволни са. Не гори масло. Икономичен.
Нямал проблемите на предното поколение.
Re: vw туран на метан - 2,0 109 к.с. или новия TSI 1,4 150 к.с. ?
И аз съм пред същата дилема! Минавам по около 30 000км на година, и по груби сметки ще спестявам по 2-3000лв. на година само от гориво, сравнено със сегашния ми дизел(среден разход 7/100 дизел по 2.30 = 4800лв за 30000к. При метана ще са 7кг/100 по 1.30=2700лв за 30000км) Чак се чудя защо не се кара масово на метан в БГ? Дори съм замислил да заделям разликата при всяко зареждане и хем ще мога спокойно да посрещам нужни ремонти и поддръжка, хем и ако не се чупи много ще остават пари, та след няколко години ще мога да си взема следващия модел. Това в кръга на майтапа, но пък майтап - майтап...що пък не :)
За сега съм се насочил към 2.0 109к.с. като много по-опростен двигател, без скъпи консумативи като вериги, демпферни маховици, турбо-компресори и т.н.
Единствения недостатък, който за сега предвиждам ще бъде лошото ускорение, свикнал съм на 150 коня и над 300 нютона и то при по-лек и нисък автомобил, така че тия 160 метанови нютона на 1600кг висок автомобил предполагам, че ще си е мъка. Но при всяко зареждане мъката ще се замества с радост
1,4 турбо ще върви доста по-прилично, но се плаша от сложната техника, все пак ще купувам кола на 9-10 години с над 200к км и няма да е кеф цялата икономия от метана да върви по ремонти, че даже и да не стига. Освен това 1,4 вървят с 2-3 хил. лв. по скъпо.
Ще се радвам на реални мнения от хора с РЕАЛЕН опит с двата двигателя да кажат дали разликата в ускорението е голяма.
За сега съм се насочил към 2.0 109к.с. като много по-опростен двигател, без скъпи консумативи като вериги, демпферни маховици, турбо-компресори и т.н.
Единствения недостатък, който за сега предвиждам ще бъде лошото ускорение, свикнал съм на 150 коня и над 300 нютона и то при по-лек и нисък автомобил, така че тия 160 метанови нютона на 1600кг висок автомобил предполагам, че ще си е мъка. Но при всяко зареждане мъката ще се замества с радост
1,4 турбо ще върви доста по-прилично, но се плаша от сложната техника, все пак ще купувам кола на 9-10 години с над 200к км и няма да е кеф цялата икономия от метана да върви по ремонти, че даже и да не стига. Освен това 1,4 вървят с 2-3 хил. лв. по скъпо.
Ще се радвам на реални мнения от хора с РЕАЛЕН опит с двата двигателя да кажат дали разликата в ускорението е голяма.
Re: vw туран на метан - 2,0 109 к.с. или новия TSI 1,4 150 к.с. ?
Категорично 2.0 109 к.с. Икономия и евтина поддържа. Пример: София-Боровец-София = 200 км = 25 лв, (около 8 кг метан общо), двама души + багаж. Забележка: При този модел около 85 км/ч дава най-голяма икономия. Тромава е, но си заслужава... То и пътищата ни са окаяни за по-висока скорост...
Последна промяна от Langoff на Нед 23 яну 2022 2:35, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: vw туран на метан - 2,0 109 к.с. или новия TSI 1,4 150 к.с. ?
Колега, още по-икономично е със 75км/ч на последна предавка по равното. Пробвай
Re: vw туран на метан - 2,0 109 к.с. или новия TSI 1,4 150 к.с. ?
Грешиш! Само с 85 km/h на баир... И много зависи от дупката на ауспуха... По-голяма дупка - повече разход
- sklimoto
- Мнения: 261
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 21:07
- Автомобил: Pasat 5.5 variant
- Двигател: 1.9 avf-2005g
- Местоположение: Русе
Re: vw туран на метан - 2,0 109 к.с. или новия TSI 1,4 150 к.с. ?
Тази тема е от почти четири години когато метана беше жълти стотинки.
Re: vw туран на метан - 2,0 109 к.с. или новия TSI 1,4 150 к.с. ?
Няма значение. Важно е да се знае. Много моля! Тук се изразяват и споделят изпитани реални мнения и ситуации! Няма нужда от сарказъм като колегата stefan4o от Стара Загора. Пожелавам му да пропътува описаният маршрут през Горубляне до Боровец в зимни условия при - 10°С и заледен път. Успех на всички!
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: vw туран на метан - 2,0 109 к.с. или новия TSI 1,4 150 к.с. ?
Никъде в първия ви постинг, колега, не сте упоменали, че става реч за заледено. Аз боб не мога да хвърлям още Може да сте пътували през лятото, аз откъде да зная? Уточнявайте ги тези неща, като не искате сарказъм.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 47 госта