Пасат Б6 мнение?
Пасат Б6 мнение?
Здравейте, искам да ви питам мисля да си купя пасат Б6, още не съм решил дали да е комби или седан. Мисля да е 1.9 tdi 105к.с. Искам да ви питам, каква е предницата на пасата алуминиева или желязна? И ако хора който има този модел да кажат с какво впечатление са?
- jordan17772
- Мнения: 671
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Пасат Б6 мнение?
Кола и жена са на късмет. Тоя двигател без надуване ще е тромав. Търси 2tdi с четири букви код на мотора. След март 2008 започва производството на комън рейл двигателите в б6. Търси такъв. По-старите помпа дюза имат проблеми със Сименс дюзи и мотора отива в кофата
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Пасат Б6 мнение?
Колега jordan17772 колко пасата с мотор 2.0 тди си карал,че да твъдиш,че този мотор е за боклука.Не подвеждай незнаещите във форума. BMP и BMN са супер мотори и не страдат от дюзи и глави.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Пасат Б6 мнение?
Ето няколко теми по въпроса:
viewtopic.php?f=87&t=478570
viewtopic.php?f=87&t=479966
viewtopic.php?f=87&t=480930
viewtopic.php?f=87&t=481094
Аз от няколко месеца имам такъв пасат. Търсих конкретно 1,9 заради дюзите и драмата със шестограма. Не е бегачка, но върви прилично. Носачите са алуминиеви, но окачването не е с много носачи както при по-старите версии.
viewtopic.php?f=87&t=478570
viewtopic.php?f=87&t=479966
viewtopic.php?f=87&t=480930
viewtopic.php?f=87&t=481094
Аз от няколко месеца имам такъв пасат. Търсих конкретно 1,9 заради дюзите и драмата със шестограма. Не е бегачка, но върви прилично. Носачите са алуминиеви, но окачването не е с много носачи както при по-старите версии.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б6 мнение?
Автомобилът е супер. Не говорим за милионник с 3 пъти върнат километраж, а за поддържан автомобил с история. Проблемите с дюзи, турбо, маховик, шестограм и т.н. се отстраняват и диагностицират сравнително лесно. Почти всички проблемни двигатели минаха безплатна сервизна акция за смяна на проблемни дюзи - провери дали конкретният автомобил също е минал. Понякога проблемът е в самите кабели към дюзите, затова се сменят и те.
Шестограмът се сменя за не много пари, дори е възможна смяна на целия механизъм с такъв от старите TDI двигатели с верига. Забравя се за проблема. Просто не трябва да се оставя без да му се обърне внимание, защото мазането се влошава и от там започва да страда целия двигател, като започнем от турбината, която е най-горе и първа усеща липсата на масло.
Окачването е ОК. Най-често се сменят тампони на носача - задния по-често. След избиване и смяна с плътен (например от Ауди С3 около 2001г.) пробегът се увеличава двойно, стабилността в завой се подобрява, единствено возията става малко по-твърда.
Относно двигателите с 4 букви, т.е. комън рейл - не са панацея. Особено първите години, след повечко километри и не толкова качествена нафта, имат проблеми с помпата за високо налягане. Проблемът е изчистен едва началото на 2013 г. Качественото гориво е важно, добавки от време на време също.
Отваряй си очите при покупката, прави пълна и качествена диагностика. Най-добре вземи автомобил от проверен човек/търговец. Идеален вариант е автомобилът да е от края на производството на съответната моделна година (за Б6 това ще рече 2010г.)
Шестограмът се сменя за не много пари, дори е възможна смяна на целия механизъм с такъв от старите TDI двигатели с верига. Забравя се за проблема. Просто не трябва да се оставя без да му се обърне внимание, защото мазането се влошава и от там започва да страда целия двигател, като започнем от турбината, която е най-горе и първа усеща липсата на масло.
Окачването е ОК. Най-често се сменят тампони на носача - задния по-често. След избиване и смяна с плътен (например от Ауди С3 около 2001г.) пробегът се увеличава двойно, стабилността в завой се подобрява, единствено возията става малко по-твърда.
Относно двигателите с 4 букви, т.е. комън рейл - не са панацея. Особено първите години, след повечко километри и не толкова качествена нафта, имат проблеми с помпата за високо налягане. Проблемът е изчистен едва началото на 2013 г. Качественото гориво е важно, добавки от време на време също.
Отваряй си очите при покупката, прави пълна и качествена диагностика. Най-добре вземи автомобил от проверен човек/търговец. Идеален вариант е автомобилът да е от края на производството на съответната моделна година (за Б6 това ще рече 2010г.)