Колата е Голф 5 1.9 105 к.с . 2009 година .
При първо тръгвате за деня не го прави всеки път ми светва две лампи на таблото .
Едната е едно жълто воланче и една количка , до колкото знам една на лампа е за хидравликата другата е за тракшан контрола. След като мина 5-10 метра и лампите изгасват .
Волана не е твърд върни се нормално .
Голф 5 свети лампа за хидравликата и тракшан контрола .
-
- Мнения: 231
- Регистриран на: Вто 04 окт 2016 13:00
- Автомобил: vw golf mk5 2006
- Двигател: 1_6i BSE
- Местоположение: София
Re: Голф 5 свети лампа за хидравликата и тракшан контрола .
И при мен свети чат пат преди тръгване.Смених датчика за ъгъла на волана,но за жалост пак свети когато си иска.Направих и адаптация след новия датчик,но....тц
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пон 04 апр 2022 17:59
- Автомобил: VW GOLF 5 19 TDI 105 hp
- Двигател: BKC 2004
Re: Голф 5 свети лампа за хидравликата и тракшан контрола .
Голфа няма хидравлика, трябва да се сканира грешката с Vcds и тогава да се види какви действия трябва да се предприемат.
-
- Мнения: 231
- Регистриран на: Вто 04 окт 2016 13:00
- Автомобил: vw golf mk5 2006
- Двигател: 1_6i BSE
- Местоположение: София
Re: Голф 5 свети лампа за хидравликата и тракшан контрола .
Еми няма де,но да четем между редовете.Другото е конкретика.Електрическа е рейката,на 100% му изписва грешка сензор на волана 00778.Дори да прочете с вагком,не е гаранция че ще го насочи към правилното решение.
Re: Голф 5 свети лампа за хидравликата и тракшан контрола .
Жълта лампа с воланче = колата не знае кое е крайно ляво и крайно дясно положение, т.е. трябва адаптация(калибрация), която се случва сама като тръгнеш и покараш малко или със навиване на волана в двете крайни положения
Червена лампа с воланче = не работи сервото и волана се втвърдява значително, пак става да се придвижиш до някъде, но не е много желателно
И двете могат да светят по ред причини. От датчик за ъгъл на завиване до заминала рейка.
Обикновено набива грешки в поне няколко модула.
Моята например в пасата лятото когато е много горещо над 35 градуса ги прави тея магарии - жълт волан, понякога и червен, като тръгна в първите метри се оправя и после си работи. Набива и грешка, че няма комуникация с рейката.
Някъде из чуждестранни форуми четох, че прегрява електрическото моторче на рейката и затова се базика, но второ лято мина така и още го чакам да откаже нацяло и да я бутам за рециклиране.
Червена лампа с воланче = не работи сервото и волана се втвърдява значително, пак става да се придвижиш до някъде, но не е много желателно
И двете могат да светят по ред причини. От датчик за ъгъл на завиване до заминала рейка.
Обикновено набива грешки в поне няколко модула.
Моята например в пасата лятото когато е много горещо над 35 градуса ги прави тея магарии - жълт волан, понякога и червен, като тръгна в първите метри се оправя и после си работи. Набива и грешка, че няма комуникация с рейката.
Някъде из чуждестранни форуми четох, че прегрява електрическото моторче на рейката и затова се базика, но второ лято мина така и още го чакам да откаже нацяло и да я бутам за рециклиране.
- samo_pechka
- Мнения: 8420
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 5 свети лампа за хидравликата и тракшан контрола .
Когато акумулатора е пътник, или стартера поради някакъв проблем кофти точи тока му, светват някои ламби след палене... После се "оправя' , до следващото палене ( сутрин ) . Та едно око там няма е излишно.
Re: Голф 5 свети лампа за хидравликата и тракшан контрола .
Благодаря ви за мнения и съвети.
Ще я закача да видя какво ще покаже .
Ще я закача да видя какво ще покаже .
Re: Голф 5 свети лампа за хидравликата и тракшан контрола .
samo_pechka написа:Когато акумулатора е пътник, или стартера поради някакъв проблем кофти точи тока му, светват някои ламби след палене... После се "оправя' , до следващото палене ( сутрин ) . Та едно око там няма е излишно.
И аз съм + за проверка на акумулатор и стартер.