Мнения: Golf 1.4 TSI PHEV GTE 7.5 Plug In Hybrid

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Goetschl
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 08 апр 2023 14:11
Автомобил:
Двигател:

Мнения: Golf 1.4 TSI PHEV GTE 7.5 Plug In Hybrid

Мнениеот Goetschl » Сря 24 апр 2024 19:06


Здравейте всички :)

Поразрових из форума да намеря тема, мнения, отзиви или препоръки по темата с хибридните голфове, но уви - нищо не намерих.

Преди около 4 години се случи да стана собственик на Голф 6, 2.0, след две смених на Голф 7, пак дизел 2.0. От известно време имам огромно желание да сменя и нея за хибриден Голф. И тук идва моята дилема, тъй като отзиви за това животно няма. И за да съм безкрайно откровена автомобила, на който съм се спряла е:

https://m.mobile.de/auto-inserat/volksw ... af&type=ad


И от тук идват хилядите дискусии - многото километри, малката кубатура на двигателя и тн.


Порових включително и по чуждестранни форуми - негативни мнения за подобни автомобили няма. А нямайки това значело, че като цяло са добри автомобили. До момента съм карала само дизели - ще се радвам и на мнения за този конкретен бензинов двигател.

Ще се радвам на всякакви мнения и коментари по темата, особено ако има собственици на такъв тип коли тук.

Усмихната вечер и благодаря предварително :)




Потребителски аватар
anger
Мнения: 788
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Мнения: Golf 1.4 TSI PHEV GTE 7.5 Plug In Hybrid

Мнениеот anger » Пет 26 апр 2024 9:06


Здравей!

Като собственик на такъв автомобил ще ти дам обективно мнение за него.
На първо място е от изключително голямо значение в какви условия ще се кара, да си направиш сметката дали ще можеш да изминаваш дневно лимита от километри на електричество (в най - добрия случай при мен е 42 км) без да минаваш на бензин. Например, при мен в градски условия в Пловдив, дневно са ми напълно достатъчни тези километри. Опита ми досега е от 7 месеца и 7000 км изминати, като около 5000 от тях са в извънградски условия и на бензин.
Автомобила е прекрасен, много пъргав и с много стегната возия. Като го купувах, бях силно скептичен, заради спортното окачване и рекаро седалките, но нито едното, нито другото мога да спрегна като негатив към момента. Дори напротив, седалките са изключително удобни, а за твърда возия трудно може да се определи, че е такава. На няколко пъти изтествано - качвам се, карам 12 часа, минавам 750 км и при пристигане нямам усещането, че съм се уморил от неудобство или твърда возия.

Като недостатъци ще споделя за няколко неща:
1. Малък багажник и за моите нужди, липсата на достатъчно обем на задната седалка. Батерията е под задната седалка и при този голф резервоара за бензин е на мястото на резервната гума, т. е. губиш долното ниво на багажника. Отделно от това резервоара е само 40 литра.
2. Липсата на автоматично подгряване на бензиновия двигател на ниски температури. Говоря за това, че при свършване на батерията, колата минава на хибриден режим, което става в движение. Ако не си направиш сметката и не подгрееш предварително бензиновия двигател, последиците при рязък старт на студен такъв могат да са фатални. При други марки това е избегнато и обикновено поработва на бензин, преди да превключи на E - MODE.
3. Представителя на марката в Пловдив ми показа среден пръст при поискване на ревизия на електрическата система и батериите, тъй като производителя дава 8 години или 100 000 мили, а моя голф е все още в тези рамки. Казаха - ако се развали нещо, тогава ела , чао! :)

Откъм бензинов двигател, 1.4 и 150 к. с. са си напълно достатъчни и перфектни за това купе, което е 1600 кг. Проблемите му са изписани надълго и нашироко тук, като в общи линии има доста изчистени детски болки, както при двигателя, така и при скоростната кутия. В общи линии много добро съчетание.

Като за финал ще допълня, че в последните 20 години съм карал само дизели. В момента по сметки за месец, на един и същ режим на каране с другия ми (дизелов) автомобил, с голфа разхода ми е 10 пъти по - нисък. Разбира се става въпрос за два коренно различни автомобила като клас и размери. Целта ми при покупката в никой случай не е била пестене на пари и нисък разход, по - скоро нужда от малък градски автомобил, понеже основно се придвижвам сам с него.

Надявам се да съм ти бил полезен, на драго сърце мога да споделя и още опит за GTE - то.

P. S.; Този голф, който си харесала, изглежда супер, единствено километрите му са много. Това определя липса на гаранция от производителя, защото ако се наложи подмяна на клетки, батерия или друго по хибридната система, цените са 5 - цифрени в евро.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта