Голф 4 бензин
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Вто 17 юни 2008 15:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: вдясно
По-масов...? не бих казал. зависи за кои години става дума - след 2001-2002 никак не е по-масов от 1.6 16V!
За по-прост - кое му е по-простото, като изключим липсата на 8 клапана, които се прилагат масово в двигателите от 15 години насам? Опел пуска 12-16 клапанови двигатели от началото на 90те за конвенционалните модели, както и повечето масови производители.
Едновременно с това 16те клапана имат редица предимства, които са и причина да почнат да се прилагат - икономия на гориво при по-ниски обороти, повишена мощност при по-високи или общо казано малко по-високо КПД - причината и 1.8 да е с 20V.
В днешно време да целиш да купуваш двигател с 8 клапана, при наличието на същия модел кола и двигател с 16 клапана е според мен неразумно. Същото като да се стремиш към 2цилиндров двигател щото бил по-прост
Не го казвам за да споря, просто се учудих защо 8V, при наличието на 16V. Aз лично специално се стремях към 16V (не е случайно и че няма 1.4 8V при Г4).
А 1.6 FSI e по-екзотичен, така е. но въпреки това бих си търсил и взел такъв ако към днешна дата търсех да купя Г4. Това за мен е оптималния двигател като мощност, разход и технология.
За по-прост - кое му е по-простото, като изключим липсата на 8 клапана, които се прилагат масово в двигателите от 15 години насам? Опел пуска 12-16 клапанови двигатели от началото на 90те за конвенционалните модели, както и повечето масови производители.
Едновременно с това 16те клапана имат редица предимства, които са и причина да почнат да се прилагат - икономия на гориво при по-ниски обороти, повишена мощност при по-високи или общо казано малко по-високо КПД - причината и 1.8 да е с 20V.
В днешно време да целиш да купуваш двигател с 8 клапана, при наличието на същия модел кола и двигател с 16 клапана е според мен неразумно. Същото като да се стремиш към 2цилиндров двигател щото бил по-прост
Не го казвам за да споря, просто се учудих защо 8V, при наличието на 16V. Aз лично специално се стремях към 16V (не е случайно и че няма 1.4 8V при Г4).
А 1.6 FSI e по-екзотичен, така е. но въпреки това бих си търсил и взел такъв ако към днешна дата търсех да купя Г4. Това за мен е оптималния двигател като мощност, разход и технология.
- DimoNN
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
skotis написа:Колега, много крайни сравнения даваш и не си обективен... Разбрахме, че 1.6 16V е най-добрия двигател на света (не се обиждай) Истината е че всеки си хвали своето...
аха... всички знаем, че на so.sec (Aladin1) колата е най-добрата, взета от Германия без забележки и нищо по нея не се троши... абе германска работа... ама капацитета по Г4-ките трябва да натрупа мнения и на поредния нов акаунт... ама лошо нема...
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
DimoNN написа:skotis написа:Колега, много крайни сравнения даваш и не си обективен... Разбрахме, че 1.6 16V е най-добрия двигател на света (не се обиждай) Истината е че всеки си хвали своето...
аха... всички знаем, че на so.sec (Aladin1) колата е най-добрата, взета от Германия без забележки и нищо по нея не се троши... абе германска работа... ама капацитета по Г4-ките трябва да натрупа мнения и на поредния нов акаунт... ама лошо нема...
so.sec ти ли си бил ве пиле
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Aladin1 написа:Точно това е разликата между мен и теб - че аз хваля това което нямам а бих искал да имам - 1.6 FSI, a ти хвалиш твоето, за да докажеш че не си се прецакал
батка, по айляк бе...стига с тия крайности...обсъждаме си тука, а ти се горещиш....иначе.... щом казваш ....FSI е нечовешкото в света...останалото е дреб и ако...
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 11 юли 2008 10:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 11 юли 2008 10:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 11 юли 2008 10:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
V_Yakovchev написа:Аз по принцип не търся мощност.
Търся здрав и икономичен двигател. Ако "ТВЪРДО НЕ" се отнася за мощността, няма проблем.
Поздрави
Твърдо Не се отнася за всичко....мощността е ясно и на децата че я няма никаква....ела да те повозя... ...с пуснат климакс съм като жигула на 700 000 км....
имат проблеми със сегментите, скъп за поддръжка, висок разход....да продължавам ли?
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 183 госта