Здравейте,
Купих си кабел + софтуер на VAG K+CAN COMMANDER 3.6, но не са ми ясни доста неща. Намерих ръководство и утре ще го изпробвам, но искам да попитам следните неща:
1. По начина показан в това ръководство се установява връзка с колата, ако съм разбрал правилно ?
2. Колата трябва ли да е запалена за да направя диагностиката или може да е на контакт ?(Доста тъпичък въпрос, но се породи от факта, че ми дава при опит за свързване с колата нещо от сорта на "Опит за свързване.... неуспешен опит за свързване, повторен опит след ... ".)
Мисля, че за момента е това и ще съм ви много благодарен, ако ми отговорите на тези въпроси.
VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Значи -
Ако ще гледаш само в контролер- енджин, абс, климатроник, централно и тнт(5.6,8,12)контролери примерно, тогава вкарваш в ОБД буксата кабела и в компера си даваш на контакт и отваряш програмата (може и обратното). След което при отваряне на даден контролер- би следвало да започне да мисли за няколко секунди и да изпише в кутииките на прозореца номерата и тнт за конторлера- после гледаш грешки, и други в него. Така за всеки отделен контролер.
Контролера на АБС - при влизане изсвирва и светват лампите на таблото (АБС,ЕСП)-няма проблем, така е направено.
Тук при бутон сейв на грешките -програмата е създала файл някаде и там записва тях. А можеш с копи да си ги запишеш и сам на Уърд.
Имаш и Аутоскан- още в началото- Избираш си модела на Кочината и даваш старт- започва се сканиране на всички контролери поодделно. Тук не можеш да триеш грешки, а само да запишеш на Уърд примерно всички данни които ще се извадят след около 5 минути в зависимост от броя контролери. Може да забие на Аирбег или друг контролер и ще ти се наложи да започнеш отново скана.
За да направиш логове- живи данни в движение - да провериш какво отчита МАФ примерно - естествено колата трябва да работи и да се кара .
То дори само за да видиш стойностите на даден канал- пак трябва да работи.
Като ти дава че не познава контролера- пробвай пак и така - ако не става, значи кабела не се опознава с колата ти или има друг проблем.
Ако ще гледаш само в контролер- енджин, абс, климатроник, централно и тнт(5.6,8,12)контролери примерно, тогава вкарваш в ОБД буксата кабела и в компера си даваш на контакт и отваряш програмата (може и обратното). След което при отваряне на даден контролер- би следвало да започне да мисли за няколко секунди и да изпише в кутииките на прозореца номерата и тнт за конторлера- после гледаш грешки, и други в него. Така за всеки отделен контролер.
Контролера на АБС - при влизане изсвирва и светват лампите на таблото (АБС,ЕСП)-няма проблем, така е направено.
Тук при бутон сейв на грешките -програмата е създала файл някаде и там записва тях. А можеш с копи да си ги запишеш и сам на Уърд.
Имаш и Аутоскан- още в началото- Избираш си модела на Кочината и даваш старт- започва се сканиране на всички контролери поодделно. Тук не можеш да триеш грешки, а само да запишеш на Уърд примерно всички данни които ще се извадят след около 5 минути в зависимост от броя контролери. Може да забие на Аирбег или друг контролер и ще ти се наложи да започнеш отново скана.
За да направиш логове- живи данни в движение - да провериш какво отчита МАФ примерно - естествено колата трябва да работи и да се кара .
То дори само за да видиш стойностите на даден канал- пак трябва да работи.
Като ти дава че не познава контролера- пробвай пак и така - ако не става, значи кабела не се опознава с колата ти или има друг проблем.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги мисля да сменя дросела за проба.Пасата е АДР.Въпроса ми е като го адаптирам трябва ли аз да задавам някакви стойности или само на 98-ми канал ресетвам?
- Milenkatara
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Днес си закупих кабел за да мога да изтривам грешки на колата ако има такива. Имаше за Airbag, защото го бях махнал но след изтриването изчезна и лампата загасна. Въпроса ми е: Преди като се дадеше на контакт светваше и ABS и Airbag отстрани до ключа на фаровете и след 3,4 секунди изасваха и двете лампички, а сега като дам на контакт свети само airbag a abs изощбо не светва и след 3, 4 секунди пак лампата за въздушната възглавница изгасва. От какво може да е ? Проблем ли е това, че вече не свети "инспекцията" за ABS като дам на контакт. Програмата не открива никаква грешка в ABS или Airbag. ( малко тъпо го обясних надявам се да сте ме разбрали)
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Освен да е изгоряла тази на АБС-а, ама те са диоди обикновено. Има някакъв проблем, но какъв ?
А Като влизаш в Контролера на АБС- има ли свирене и святкане на тази лампа ? Така е нормално.
А Като влизаш в Контролера на АБС- има ли свирене и святкане на тази лампа ? Така е нормално.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Milenkatara написа:Днес си закупих кабел за да мога да изтривам грешки на колата ако има такива. Имаше за Airbag, защото го бях махнал но след изтриването изчезна и лампата загасна. Въпроса ми е: Преди като се дадеше на контакт светваше и ABS и Airbag отстрани до ключа на фаровете и след 3,4 секунди изасваха и двете лампички, а сега като дам на контакт свети само airbag a abs изощбо не светва и след 3, 4 секунди пак лампата за въздушната възглавница изгасва. От какво може да е ? Проблем ли е това, че вече не свети "инспекцията" за ABS като дам на контакт. Програмата не открива никаква грешка в ABS или Airbag. ( малко тъпо го обясних надявам се да сте ме разбрали)
Пробвай на някой запрашено място настъпи педала на спирачката и ще разбереш дали работи Може и да е изгоряла лампичката
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
- Автомобил: OCT1
- Двигател: AHF
- Местоположение: ПЛОВДИВ - - -
Re: VAG COM ???
BobyM написа:Teodor Borisov написа:Здравейте колеги, имам въпрос какъв модел VAG COM да си взема за моята VW Golf 4 110 TDI AHF с windows 8.1 съм ?
Видях в продавалник (OLX)да се продават по 20 лв. кабел и диск с софтуер VAG COM и се чудя дали стават за нещо ??
Мен ме интересува същия въпрос.
Видях обява за KKL 409.1 на цена от 15лв някаква промоция била.
Този кабел става ли за работа с ваг ком за всички неща или не ?
Може ли да чете живи данни, може ли с него да се активират деактивират екстри ?
Благодаря предварително на хората които биха ми отговорили!
Кабели има на всякакви цени.
Кабела става за основните неща ( в зависимост от автомобила , година на производство и софтуер на колата - блоковете )
чете данни и трие грешки .
За екстрите ---- зависи какво искаш ( питай конкретно )
Като купувате кабели гледайте да си намерите регистрирана програма,че на диска с кабела обикновенно НЕ е и няма да го ползвате функционално .
- alex2811
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 02 ное 2011 13:32
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: ruse
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги имам един проблем, постоянно ми светва лампата за AIRBAG-а и ми излиза следната грешка
00588-Airbag Igniter Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
Някой знае ли от къде идва този проблем
00588-Airbag Igniter Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
Някой знае ли от къде идва този проблем
- Milenkatara
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
alex2811 написа:Колеги имам един проблем, постоянно ми светва лампата за AIRBAG-а и ми излиза следната грешка
00588-Airbag Igniter Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
Някой знае ли от къде идва този проблем
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=167777
Виж това
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Вто 08 юли 2014 11:38
- Автомобил: Audi A4 B5
- Двигател: AFN 97g
- Местоположение: с.Генерал Тодоров общ.Петрич
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Това е грешката за бега във волана.Дали е лентов кабел или някоя букса трябва да се провери.Когато закачах на брата голф 3-та с 1бр.еърбег(само на волана) ми даде същата грешка.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Понеже съм си любознателен и все требва да пипам по колата ... та сега що да видя !
http://prikachi.com/images.php?images/269/7584269J.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/270/7584270J.jpg
Какво означават тия червени работи ,защото мраза да виждам червени работи в тая програма Забелезвам,че на първата снимка всичко си беше ОК ,без катализатора и ламбдата и на втората снимка вече виждате какво е положението ! Катализатора мисля,че требва да стане 380 градуса за да го отчете като ОК ,но другите простотий защо станаха червени ?
Добре - разбрах защо всичко ми е в червено защото като по учен дадох Clear DTS и това трие всичките Readliness на Mode 1-1 ,като след това е нужно на ECU-то малко време да прецени дали системата е ОК или иначе казано Pass ! Но си остава въпроса за първата снимка преди да дам Clear DTS ! Дали катализатора требва да стане 380 градуса за да го отчете като ОК ? Или немам катализатор и работеща ламбда ?
http://prikachi.com/images.php?images/269/7584269J.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/270/7584270J.jpg
Какво означават тия червени работи ,защото мраза да виждам червени работи в тая програма Забелезвам,че на първата снимка всичко си беше ОК ,без катализатора и ламбдата и на втората снимка вече виждате какво е положението ! Катализатора мисля,че требва да стане 380 градуса за да го отчете като ОК ,но другите простотий защо станаха червени ?
Добре - разбрах защо всичко ми е в червено защото като по учен дадох Clear DTS и това трие всичките Readliness на Mode 1-1 ,като след това е нужно на ECU-то малко време да прецени дали системата е ОК или иначе казано Pass ! Но си остава въпроса за първата снимка преди да дам Clear DTS ! Дали катализатора требва да стане 380 градуса за да го отчете като ОК ? Или немам катализатор и работеща ламбда ?
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колега я кажи тия DTS какво значат ?
Аз като правих Аутоскан и там я има тази функция, но като я натиснах не ми даде да трие. Явно кабела ми е с по малко права. В случая е добре както разбирам.
Аз като правих Аутоскан и там я има тази функция, но като я натиснах не ми даде да трие. Явно кабела ми е с по малко права. В случая е добре както разбирам.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Това са ти грешките ,ако немаш грешки нема какво да се трие ! В OBD2 пък направо може да триеш грешките ако има без да си сканирал ! Но това ти трие/нулира и системите на готовност по колата както разбрах снощи и после требва около 5 километра каране за да ги провери колата ОК ли са и да ги отчете ,че работят нормално !
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Значи аз съм с OБД-2. Обаче като правя Аутоскан -само там ми излиза тази опция - Клиър ДТС, но не ми даде да ги изтрия.
А когато съм в конкретен контролер и гледам само неговите грешки ги трия без проблем. Но само тях- там няма ДТС простотии.
Защо я намеси тая букса ? Ти явно си с ОБД-1 букса ли ?
А когато съм в конкретен контролер и гледам само неговите грешки ги трия без проблем. Но само тях- там няма ДТС простотии.
Защо я намеси тая букса ? Ти явно си с ОБД-1 букса ли ?
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Аз съм с ОБД2 - като свържеш кабела с колата и отвориш програмата виж можеш ли да влезнеш в ОБД2 ! Ако не можеш значи не се подържа от колата ти ! А това,че на аутоскан не можеш да триеш грешките като дадеш Clear DTS е много странно ! След като го натиснеш ти излиза едно прозорче,ти какво натискаш НЕ или ДА ?
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 147 госта