VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
KristianVasilev
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 01 сеп 2014 20:11
Автомобил:
Двигател:

VAG-COM Diagnostic System

Мнениеот KristianVasilev » Пон 01 сеп 2014 20:39


Здравейте,

Купих си кабел + софтуер на VAG K+CAN COMMANDER 3.6, но не са ми ясни доста неща. Намерих ръководство и утре ще го изпробвам, но искам да попитам следните неща:

1. По начина показан в това ръководство се установява връзка с колата, ако съм разбрал правилно ?

2. Колата трябва ли да е запалена за да направя диагностиката или може да е на контакт ?(Доста тъпичък въпрос, но се породи от факта, че ми дава при опит за свързване с колата нещо от сорта на "Опит за свързване.... неуспешен опит за свързване, повторен опит след ... ".)

Мисля, че за момента е това и ще съм ви много благодарен, ако ми отговорите на тези въпроси.




kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот kossis » Вто 02 сеп 2014 8:39


Значи -

Ако ще гледаш само в контролер- енджин, абс, климатроник, централно и тнт(5.6,8,12)контролери примерно, тогава вкарваш в ОБД буксата кабела и в компера си даваш на контакт и отваряш програмата (може и обратното). След което при отваряне на даден контролер- би следвало да започне да мисли за няколко секунди и да изпише в кутииките на прозореца номерата и тнт за конторлера- после гледаш грешки, и други в него. Така за всеки отделен контролер.
Контролера на АБС - при влизане изсвирва и светват лампите на таблото (АБС,ЕСП)-няма проблем, така е направено.
Тук при бутон сейв на грешките -програмата е създала файл някаде и там записва тях. А можеш с копи да си ги запишеш и сам на Уърд.

Имаш и Аутоскан- още в началото- Избираш си модела на Кочината и даваш старт- започва се сканиране на всички контролери поодделно. Тук не можеш да триеш грешки, а само да запишеш на Уърд примерно всички данни които ще се извадят след около 5 минути в зависимост от броя контролери. Може да забие на Аирбег или друг контролер и ще ти се наложи да започнеш отново скана.

За да направиш логове- живи данни в движение - да провериш какво отчита МАФ примерно - естествено колата трябва да работи и да се кара :Mr Green Fun.
То дори само за да видиш стойностите на даден канал- пак трябва да работи.

Като ти дава че не познава контролера- пробвай пак и така - ако не става, значи кабела не се опознава с колата ти или има друг проблем.


Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот dimovip » Вто 02 сеп 2014 16:51


Колеги мисля да сменя дросела за проба.Пасата е АДР.Въпроса ми е като го адаптирам трябва ли аз да задавам някакви стойности или само на 98-ми канал ресетвам?


Потребителски аватар
Milenkatara
Мнения: 470
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Milenkatara » Вто 02 сеп 2014 17:15


Днес си закупих кабел за да мога да изтривам грешки на колата ако има такива. Имаше за Airbag, защото го бях махнал но след изтриването изчезна и лампата загасна. Въпроса ми е: Преди като се дадеше на контакт светваше и ABS и Airbag отстрани до ключа на фаровете и след 3,4 секунди изасваха и двете лампички, а сега като дам на контакт свети само airbag a abs изощбо не светва и след 3, 4 секунди пак лампата за въздушната възглавница изгасва. От какво може да е ? Проблем ли е това, че вече не свети "инспекцията" за ABS като дам на контакт. Програмата не открива никаква грешка в ABS или Airbag. ( малко тъпо го обясних надявам се да сте ме разбрали)


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот kossis » Вто 02 сеп 2014 18:48


Освен да е изгоряла тази на АБС-а, ама те са диоди обикновено. Има някакъв проблем, но какъв ?

А Като влизаш в Контролера на АБС- има ли свирене и святкане на тази лампа ? Така е нормално.


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот phantom_ » Вто 02 сеп 2014 18:52


Milenkatara написа:Днес си закупих кабел за да мога да изтривам грешки на колата ако има такива. Имаше за Airbag, защото го бях махнал но след изтриването изчезна и лампата загасна. Въпроса ми е: Преди като се дадеше на контакт светваше и ABS и Airbag отстрани до ключа на фаровете и след 3,4 секунди изасваха и двете лампички, а сега като дам на контакт свети само airbag a abs изощбо не светва и след 3, 4 секунди пак лампата за въздушната възглавница изгасва. От какво може да е ? Проблем ли е това, че вече не свети "инспекцията" за ABS като дам на контакт. Програмата не открива никаква грешка в ABS или Airbag. ( малко тъпо го обясних надявам се да сте ме разбрали)


Пробвай на някой запрашено място настъпи педала на спирачката и ще разбереш дали работи :th_up Може и да е изгоряла лампичката icon_idea


minimalizum
Мнения: 212
Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
Автомобил: OCT1
Двигател: AHF
Местоположение: ПЛОВДИВ - - -

Re: VAG COM ???

Мнениеот minimalizum » Вто 02 сеп 2014 22:10


BobyM написа:
Teodor Borisov написа:Здравейте колеги, имам въпрос какъв модел VAG COM да си взема за моята VW Golf 4 110 TDI AHF с windows 8.1 съм ?
Видях в продавалник (OLX)да се продават по 20 лв. кабел и диск с софтуер VAG COM и се чудя дали стават за нещо ??


Мен ме интересува същия въпрос.
Видях обява за KKL 409.1 на цена от 15лв някаква промоция била.
Този кабел става ли за работа с ваг ком за всички неща или не ?
Може ли да чете живи данни, може ли с него да се активират деактивират екстри ?


Благодаря предварително на хората които биха ми отговорили!


Кабели има на всякакви цени.
Кабела става за основните неща ( в зависимост от автомобила , година на производство и софтуер на колата - блоковете )
чете данни и трие грешки .
За екстрите ---- зависи какво искаш ( питай конкретно )

Като купувате кабели гледайте да си намерите регистрирана програма,че на диска с кабела обикновенно НЕ е и няма да го ползвате функционално .


Потребителски аватар
alex2811
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 02 ное 2011 13:32
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател: AJM 2000
Местоположение: ruse

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот alex2811 » Сря 03 сеп 2014 7:26


Колеги имам един проблем, постоянно ми светва лампата за AIRBAG-а и ми излиза следната грешка

00588-Airbag Igniter Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent

Някой знае ли от къде идва този проблем :confused


Потребителски аватар
Milenkatara
Мнения: 470
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Milenkatara » Сря 03 сеп 2014 10:16


alex2811 написа:Колеги имам един проблем, постоянно ми светва лампата за AIRBAG-а и ми излиза следната грешка

00588-Airbag Igniter Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent

Някой знае ли от къде идва този проблем :confused




http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=167777

Виж това :beer


georgi_k
Мнения: 36
Регистриран на: Вто 08 юли 2014 11:38
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: AFN 97g
Местоположение: с.Генерал Тодоров общ.Петрич

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот georgi_k » Сря 03 сеп 2014 11:39


Това е грешката за бега във волана.Дали е лентов кабел или някоя букса трябва да се провери.Когато закачах на брата голф 3-та с 1бр.еърбег(само на волана) ми даде същата грешка.


bmwww
Мнения: 909
Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот bmwww » Чет 04 сеп 2014 20:35


Понеже съм си любознателен и все требва да пипам по колата ... та сега що да видя !

http://prikachi.com/images.php?images/269/7584269J.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/270/7584270J.jpg

Какво означават тия червени работи ,защото мраза да виждам червени работи в тая програма :biggrin Забелезвам,че на първата снимка всичко си беше ОК ,без катализатора и ламбдата и на втората снимка вече виждате какво е положението ! Катализатора мисля,че требва да стане 380 градуса за да го отчете като ОК ,но другите простотий защо станаха червени ?


Добре - разбрах защо всичко ми е в червено :screwy защото като по учен дадох Clear DTS и това трие всичките Readliness на Mode 1-1 ,като след това е нужно на ECU-то малко време да прецени дали системата е ОК или иначе казано Pass ! Но си остава въпроса за първата снимка преди да дам Clear DTS ! Дали катализатора требва да стане 380 градуса за да го отчете като ОК ? Или немам катализатор и работеща ламбда ?


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот kossis » Пет 05 сеп 2014 8:59


Колега я кажи тия DTS какво значат ?

Аз като правих Аутоскан и там я има тази функция, но като я натиснах не ми даде да трие. Явно кабела ми е с по малко права. В случая е добре както разбирам. :Mr Green Fun


bmwww
Мнения: 909
Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот bmwww » Пет 05 сеп 2014 15:12


Това са ти грешките ,ако немаш грешки нема какво да се трие ! В OBD2 пък направо може да триеш грешките ако има без да си сканирал ! Но това ти трие/нулира и системите на готовност по колата както разбрах снощи :biggrin и после требва около 5 километра каране за да ги провери колата ОК ли са и да ги отчете ,че работят нормално !


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот kossis » Пет 05 сеп 2014 15:20


Значи аз съм с OБД-2. Обаче като правя Аутоскан -само там ми излиза тази опция - Клиър ДТС, но не ми даде да ги изтрия.

А когато съм в конкретен контролер и гледам само неговите грешки ги трия без проблем. Но само тях- там няма ДТС простотии.

Защо я намеси тая букса ? Ти явно си с ОБД-1 букса ли ?


bmwww
Мнения: 909
Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот bmwww » Пет 05 сеп 2014 15:35


Аз съм с ОБД2 - като свържеш кабела с колата и отвориш програмата виж можеш ли да влезнеш в ОБД2 ! Ако не можеш значи не се подържа от колата ти ! А това,че на аутоскан не можеш да триеш грешките като дадеш Clear DTS е много странно ! След като го натиснеш ти излиза едно прозорче,ти какво натискаш НЕ или ДА ?



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 147 госта