VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Ами моя ъгъл на запалване като варира от +7 до към +13 градуса това добре ли е ? Бензинова ми е колата и ремъка е зацепен с белезите 100% ?
- RO$$KO
- Мнения: 454
- Регистриран на: Пон 31 авг 2009 15:04
- Автомобил: VW MK6 GTI
- Двигател: TSI EA888 2009
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колега помогнете с тази грешка каква и как може да се реши проблема евентуално?
1 Fault Found:
18080 - Coolant Fan Control 1
P1672 - 004 - Open or Short to Ground - Intermittent
1 Fault Found:
18080 - Coolant Fan Control 1
P1672 - 004 - Open or Short to Ground - Intermittent
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4889181-Diagnostic-Codes
1 Fault Found:
18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
P1672 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
Readiness: 0000 0000
Your cooling fan electrical circuit is occasionally not complete. In other words, it is working fine at the moment, but was intermittent at some time in the past. This could be as simple as a technician unplugging it a long time ago, plugging it back in, but not clearing the fault code. Or it could indicate a loose connection. Clear this fault, then monitor it to see if it returns. Don't take any action until you have established if there is a pattern.
Като изчистиш грешката появява ли се пак, работят ли перките коректно (т.е. на 1ва и 2ра степен и дали работят и 2те перки)? Ако се появява вероятно имаш прекъснат кабел някъде или връзката на някоя букса свързана с перките не прави добър контакт.
1 Fault Found:
18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
P1672 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
Readiness: 0000 0000
Your cooling fan electrical circuit is occasionally not complete. In other words, it is working fine at the moment, but was intermittent at some time in the past. This could be as simple as a technician unplugging it a long time ago, plugging it back in, but not clearing the fault code. Or it could indicate a loose connection. Clear this fault, then monitor it to see if it returns. Don't take any action until you have established if there is a pattern.
Като изчистиш грешката появява ли се пак, работят ли перките коректно (т.е. на 1ва и 2ра степен и дали работят и 2те перки)? Ако се появява вероятно имаш прекъснат кабел някъде или връзката на някоя букса свързана с перките не прави добър контакт.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте, имам следната грешка на Polo 6N1 1999г, 1.4 APQ мотора, първата грешка отностно този сензор ми е интересна, не я разбирам, втората е ясна, адаптирах дросела след това. За смяна ли е самият сензор?
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
- Автомобил: OCT1
- Двигател: AHF
- Местоположение: ПЛОВДИВ - - -
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
snuupy93 написа:Здравейте, имам следната грешка на Polo 6N1 1999г, 1.4 APQ мотора, първата грешка отностно този сензор ми е интересна, не я разбирам, втората е ясна, адаптирах дросела след това. За смяна ли е самият сензор?
това е за детонационния датчик.
Скоро на едно поло ( бензин - газ ) се появи. прегледах кабелите бяха здрави, както и буксите
трия грешката и пак се появява. след четене в нета се оказа че може да се е спукал самия датчик или да има корозия между
него и блока където е навит. Пробвах и го свалих. след това го навих с динометричен ключ( 20 Nm ) и грешката изчезна.
Тия дни полото пак ще идва за друго и ще проверя дали се е появило :)
- Milenkatara
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
На канал 03 ли се гледа аванса на колата. Голф 3 1.8 моно 90к.с. Без стробоскоп само с програмата мога ли да направя аванса ?
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Milenkatara написа:На канал 03 ли се гледа аванса на колата. Голф 3 1.8 моно 90к.с. Без стробоскоп само с програмата мога ли да направя аванса ?
Делко-страбоскоп-центровка.
С Вагком едва ли ще направиш каквото и да е било !
Иска да хванеш с ръка и да завъртиш делкото по точната му позиция, която може да се види със страбоскопа. А Вагкома не може да ти го завърти това.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2106
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
На 1.8 моно компютъра може сам да си мени ъгъла, както му изнася :) Затова делкото трябва да се постави по определен начин и оттам компа си се оправя.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Да бе. Стига бе,
Това е така нареченият контролер коректор на ъгъла или - компютърно, а по старият вариянт е с вакум регулатор, какъвто беше и моят пасат В3. Но това коригира при какви обороти колко да е изменението на аванса !!!
Ако се търси центровка се прави със страбоскоп и ръцете !!! Примерно 5 градуса след горна мъртва точка на 1-ви цилиндър го слагах Аз по белега на маховика след 0-та, втората резка и малко още. Та като врътнеш на стартера да се подаде на 1-ви цилиндър искрата точно тогава когато е след ГМТ-5 градуса. Как това ще ти го направи контролера или вакуум регулатора ???
Това ако не е правилно настроено, чакай ти контролера или ваккума на делкото да ти го настроят. Пък и да палиш нормално и да се форсира добре мотора.
Та тая настройка дето я споменаваш колега е с донастройващи функции при различните обороти, но само толкова !
Що пишете чули недочули, А ???
Страбоскопа още ми краси шкафа в нас, макар че и Пасата и Аудито дето бяха монота отдавна ги няма !!!
Даже при центровката с вакумен регулатор се изключваше точно той, за да не пречи !
Това е така нареченият контролер коректор на ъгъла или - компютърно, а по старият вариянт е с вакум регулатор, какъвто беше и моят пасат В3. Но това коригира при какви обороти колко да е изменението на аванса !!!
Ако се търси центровка се прави със страбоскоп и ръцете !!! Примерно 5 градуса след горна мъртва точка на 1-ви цилиндър го слагах Аз по белега на маховика след 0-та, втората резка и малко още. Та като врътнеш на стартера да се подаде на 1-ви цилиндър искрата точно тогава когато е след ГМТ-5 градуса. Как това ще ти го направи контролера или вакуум регулатора ???
Това ако не е правилно настроено, чакай ти контролера или ваккума на делкото да ти го настроят. Пък и да палиш нормално и да се форсира добре мотора.
Та тая настройка дето я споменаваш колега е с донастройващи функции при различните обороти, но само толкова !
Що пишете чули недочули, А ???
Страбоскопа още ми краси шкафа в нас, макар че и Пасата и Аудито дето бяха монота отдавна ги няма !!!
Даже при центровката с вакумен регулатор се изключваше точно той, за да не пречи !
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Това с паленето ми се случи след смяна на ангренаж ? Възможно ли е ако не е зацепен хубаво при по студено време да не пали от 1вия път без проблем?
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Еми като ти го зацепят на един до два зъба ралика е възможно. То за това има спец мастари и белези по които се зацепват тия ремъци.
Те щом на ТДИ-то ми бяха зацепили с няколко зъба разлика и пак не пушеше. Майстора сложи на коляновия на зъбчатата едни като зъбки и вика тука са я барали в някой гараж в Италия тая ангренажна настройка . Та след смяната на ремъка нещата се донаместиха.
А ако ти направят правилно зацепване, тогава няма нужда от пипане на делкото.
Те щом на ТДИ-то ми бяха зацепили с няколко зъба разлика и пак не пушеше. Майстора сложи на коляновия на зъбчатата едни като зъбки и вика тука са я барали в някой гараж в Италия тая ангренажна настройка . Та след смяната на ремъка нещата се донаместиха.
А ако ти направят правилно зацепване, тогава няма нужда от пипане на делкото.
- Milenkatara
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Значи пределно ми е ясно, че без да се върти делкото няма как да се направи настройката. Въпроса ми беше да се гледат градусите на компютъра а не със стробоскоп. Колата пали добре, но на газ след като я пусна по инерция задържа оборотите и не може да ги свали.
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте, днес си карам спокойно и изведнъж ми излезе грешка на борда Emission WorkShop! и ми светна в жълто лампата за грешки, след диагностика с Vag Com ми излезе това
16785 - EGR System
P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 1470 /min
Torque: 66.0 Nm
Speed: 33.0 km/h
Load: 20.4 %
Duty Cycle: 14.7 %
Bin. Bits: 00001000
Mass Air / Rev.: 270.0 mg/str
Mass Air / Rev.: 575.0 mg/str
Колата е Vw Golf 5 1.9TDI BKC 105k.s. 2005 година, изчистих грешката, но предполагам че пак ще се покаже, какво мога да направя?
Четох че срещу около 300 лв махат ЕГР и се затапва но това ли е най-добре няма ли да започне да дими повече?
Четох също из форуми че каране с по високи обороти се оправя, но не се получи, направи ми впечатление че не дими колкото и да я режа, но пък върви.
Трябва да го чистя ли ?
Ако някой се е срещал с този проблем да ми пише, все пак да знам за какво става въпрос и какво да правя.
16785 - EGR System
P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 1470 /min
Torque: 66.0 Nm
Speed: 33.0 km/h
Load: 20.4 %
Duty Cycle: 14.7 %
Bin. Bits: 00001000
Mass Air / Rev.: 270.0 mg/str
Mass Air / Rev.: 575.0 mg/str
Колата е Vw Golf 5 1.9TDI BKC 105k.s. 2005 година, изчистих грешката, но предполагам че пак ще се покаже, какво мога да направя?
Четох че срещу около 300 лв махат ЕГР и се затапва но това ли е най-добре няма ли да започне да дими повече?
Четох също из форуми че каране с по високи обороти се оправя, но не се получи, направи ми впечатление че не дими колкото и да я режа, но пък върви.
Трябва да го чистя ли ?
Ако някой се е срещал с този проблем да ми пише, все пак да знам за какво става въпрос и какво да правя.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Milenkatara написа:Значи пределно ми е ясно, че без да се върти делкото няма как да се направи настройката. Въпроса ми беше да се гледат градусите на компютъра а не със стробоскоп. Колата пали добре, но на газ след като я пусна по инерция задържа оборотите и не може да ги свали.
Не знам как ще стане и това.
Страбоаскопа работи в синхрон с искарата на 1-ви цилиндър, поради което се зацепва към неговият кабел/свещ. Така когато там има искра и страбоскопа светва. Резултата е-че това присветване насочено към маховика и белега му го кара да стой неподвижен при работещ мотор и въртящ се маховик. Тоест и той светка 1000 пъти за 1 минута и така отчита белега като неподвижен при тия обороти-страбоскопичен ефект.
С Вага как ще разбереш това ? Реално ти не гледаш градуси, а белег който ти показва дали си сложил на 1-ви цилиндър-кабела срещу палеца на делкото за да даде искрата при ГМТ . А това че е 5 градуса след това е просто до този вторият белег които е точно за тази настройка. 0-та е за зацепване на Анг ремъка и ако се сложи на нея -не върви колата ич !!! Пробвано !
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Стават грешкиkossis написа:Страбоаскопа работи в синхрон с искарата...
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта