VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2106
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
1.8 ABS 94-та няма вакуум. При развалено моторче за празен ход ъгъла беше на -14 без делкото да е пипано. Относно въпросната центровка питайте vaskoto1, той поне няма да говори чули недочули глупости.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Еми то когато степера е прецакан и вдигне оборотите или респективно ги свали -разбирасе че белега ще бяга в + или -. Не 14, ами и 20 градуса може да се видят.
Центровката се прави при 1000 оборота и загрял мотор.
АБС е с контролер, голяма работа ! Все еднакви щуротии.
Центровката се прави при 1000 оборота и загрял мотор.
АБС е с контролер, голяма работа ! Все еднакви щуротии.
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 22:58
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Дава ми грешка 16396 - някакъв проблем с разпределителен вал до колкото разбирам.
16396/P0012/000018 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded)
Possible Symptoms
Erratic Idle
Possible Causes
Intake Camshaft Adjuster tight/stuck
Intake Camshaft Adjuster faulty
Possible Solutions
Check Intake Camshaft Adjuster When the Intake Camshaft Adjuster uses oil pressure to control the adjuster, check the oil pressure. The 1.8T is notorious for issues but any engine with low oil pressure or restrictions in the system could result in various timing DTC's such as 17748/P1340/004928.
Use Output Test, Meas. Value Blocks (MVB) & Basic Setting
Какво точно представлява и какво трябва да направя, защото така и не можах да си го изясня.
16396/P0012/000018 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded)
Possible Symptoms
Erratic Idle
Possible Causes
Intake Camshaft Adjuster tight/stuck
Intake Camshaft Adjuster faulty
Possible Solutions
Check Intake Camshaft Adjuster When the Intake Camshaft Adjuster uses oil pressure to control the adjuster, check the oil pressure. The 1.8T is notorious for issues but any engine with low oil pressure or restrictions in the system could result in various timing DTC's such as 17748/P1340/004928.
Use Output Test, Meas. Value Blocks (MVB) & Basic Setting
Какво точно представлява и какво трябва да направя, защото така и не можах да си го изясня.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
До колкото разбирам от Английския- има проблем с мазането на вала- 1.8Т били известни с ниското налягане на маслото при вала.
Каналите на вала били задръстени/затегнали и тнт.
Имаш ли проблеми с мотора колега ?
Щото ако датчика на маслото отчита ниско налягане примерно при каране на извънградско с висока скорост и после при каране на ниски обороти може да отчете по ниско налягане, и да го запише като грешка. А реално да няма проблеми.
На Пасат В3 го правеше тоя номер редовно.
Ако имаш проблеми с мазането реално си за сервиз с тази грешка.
Каналите на вала били задръстени/затегнали и тнт.
Имаш ли проблеми с мотора колега ?
Щото ако датчика на маслото отчита ниско налягане примерно при каране на извънградско с висока скорост и после при каране на ниски обороти може да отчете по ниско налягане, и да го запише като грешка. А реално да няма проблеми.
На Пасат В3 го правеше тоя номер редовно.
Ако имаш проблеми с мазането реално си за сервиз с тази грешка.
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 22:58
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Няма видима промяна в работата на мотора или странни звуци при работа. Ще отида началото на седмицата при някой майстор да видим какво ще излезе.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Можеш да замериш налягането на маслото с уред. Може и маслената помпа да се базика.
Но може и както ти казах- компера да сравнява високите стойности на мазане при извънградско с тези при ниски обороти. И така да трупа фалшива грешка.
Всъщност свети ли ти изобщо лампата за маслото ???
Щото поне на В3 ми светкаше и звънеше да създава паника-все на едни и същи места от пътя, при еднакви режими на работа на мотора естествено. Въпреки това -проблем реално нямаше.
Но може и както ти казах- компера да сравнява високите стойности на мазане при извънградско с тези при ниски обороти. И така да трупа фалшива грешка.
Всъщност свети ли ти изобщо лампата за маслото ???
Щото поне на В3 ми светкаше и звънеше да създава паника-все на едни и същи места от пътя, при еднакви режими на работа на мотора естествено. Въпреки това -проблем реално нямаше.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте! Някой може ли да ми каже какво точно значи тази грешка?
18263 - Powertrain Data Bus: Software Version Monitoring
Карам Passat B5.5 1.9 TDI 131 hp
18263 - Powertrain Data Bus: Software Version Monitoring
Карам Passat B5.5 1.9 TDI 131 hp
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
stabile написа:Дава ми грешка 16396 - някакъв проблем с разпределителен вал до колкото разбирам.
16396/P0012/000018 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded)
Possible Symptoms
Erratic Idle
Possible Causes
Intake Camshaft Adjuster tight/stuck
Intake Camshaft Adjuster faulty
Possible Solutions
Check Intake Camshaft Adjuster When the Intake Camshaft Adjuster uses oil pressure to control the adjuster, check the oil pressure. The 1.8T is notorious for issues but any engine with low oil pressure or restrictions in the system could result in various timing DTC's such as 17748/P1340/004928.
Use Output Test, Meas. Value Blocks (MVB) & Basic Setting
Какво точно представлява и какво трябва да направя, защото така и не можах да си го изясня.
Обтегача на веригата се е предал. Цената му не е много приятна. Някакво подобие на VTEC са се пробвали да направят, ама явно при тебе вече не работи.
- kocetoMR
- Мнения: 49
- Регистриран на: Съб 15 юли 2006 19:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
От къде да намеря каркната VCDS-lite v1.2
Как се прави адаптация на дросела клапа с нея?
Как се прави адаптация на дросела клапа с нея?
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте, някой може ли да ми каже как да активирам Габаритните светлини да светят постоянно, трябва ми с тази цел, че си сложих дневни светлини и съм ги свързал към габаритите, от там ще ползвам автоматичното положение на копчето и сензора който ще ми пуска фаровете когато се стъмни, а през деня да карам постоянно на габарити ?
- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте, може ли да се програмира комфорт модула на пасат б5.5 2001г. като се отключи със алармата да не се светват плафоните в колата, а да се светват само като се отвори врата? Благодаря.
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
.
Последна промяна от dqvola_91 на Пет 24 окт 2014 15:36, променено общо 1 път.
- G3
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
- Автомобил: Vw Sharan 7M
- Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
- Местоположение: КалифорНия
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
.
Последна промяна от G3 на Сря 12 ное 2014 12:40, променено общо 1 път.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги може ли да ми кажете с VCDS-то къде да вляза да променя следната настройка: когато махна ключа от колата и след известно време тя се заключа, а по-този начин ако остава ключа вътре и може да се получи авария.. :D Някой може ли да помогне? Става въпрос за Passat B5.5
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Така, продължавам да се боря с мененето на обороти на колата ми при повече консуматори. Смених свещи, кабели, капачка, палец, чистих MAP сензора, сменени са O-пръстени на всмукателния колектор... Дава ми следните грешки, еднат е в KNOCK SENSOR, другата е ENGINE CONTROL MODULE (ECM). Долу съм прикачил файла с картинката. Какъв е този ECM? KNOCK сензора каква роля играе?
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта