01314 - Engine Control Module
01314 - Engine Control Module: No Communications
Possible Causes
CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module faulty
Fault(s) stored in Engine Control Module
Engine Control Module recently flashed or re-mapped
Possible Solutions
Check CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module
Check Measuring Value Blocks (MVB)
Usually Measuring Value Blocks (MVB) 125+ show the current Communication Status
01314 - Engine Control Module: Check DTC Memory
Possible Causes
Fault(s) stored in Engine Control Module
Possible Solutions
Check Engine Control Module for Fault Codes
Special Notes
Engine Control Module stored a Code which influences other Control Modules Functionality.
To clear this Fault Code you will need to correct the Problem in the Engine Control Module first.
18261 / P1853 / 006227 - Powertrain Data Bus: неправдоподобно Съобщение от ABS Controller
Възможни причини
CAN-Databus свързани Окабеляване / Конектори дефектни
Възможни решения
Проверка на измерване на стойността Blocks (MVB) 125+ за правдоподобност
Проверете състоянието на кабелите / Connectors от / до ABS Control Module (J104)
Бележки
Когато се намери в 6-Speed Direct Shift Gearbox (DSG / 02E) , изпълнява Reset ESP & Съвет Cruise Control монтаж .
Модули за управление обикновено се съхранява списък на комуникационните си партньори, ако този списък промени (например поради заместване или Updates) модул за контрол на предаването може да се съхранява този код за грешка.
[Select]
[02 - Предаване]
[Основни настройки - 04]
Група 069
[Go!]
Активирайте основните настройки.
[ON / OFF / Next]
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
Изключете запалването, изчакайте 10 секунди и го включете отново и проверете за кодове за грешки отново.
Ето инфорция за грешките ти.
VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Имам ръководството за 10.6хх версия преведено на Бългаски с цветни картинки в него. Почти 300 страници е но не ми дава да го кача защото PDF-а е 4.6 MB. Моля някой от модераторите или администраторите за помощ, защото линка с ръководството от първата страница не работи.
Дано е полезен
Ей го вна :
http://dox.bg/files/dw?a=b0d27ff601
Дано е полезен
Ей го вна :
http://dox.bg/files/dw?a=b0d27ff601
Последна промяна от penko_pulev на Сря 25 фев 2015 18:58, променено общо 2 пъти.
- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
penko_pulev написа:Имам ръководството за 10.6хх .......
Последна промяна от mccoy на Нед 01 мар 2015 22:42, променено общо 1 път.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги дайте решение на тази грешка
17916 - Idle Control Sys
P1508 - 35-00 - Upper Regulation Limit Reached
17916 - Idle Control Sys
P1508 - 35-00 - Upper Regulation Limit Reached
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
- Автомобил: OCT1
- Двигател: AHF
- Местоположение: ПЛОВДИВ - - -
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
dimovip написа:Колеги дайте решение на тази грешка
17916 - Idle Control Sys
P1508 - 35-00 - Upper Regulation Limit Reached
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17916/P1508/005384
огледай също и дроселвата клапа ,, въздушен филтър
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Подгревните свещи къде можеше да се пренастройват колко време да подгряват ?
И колко време е зададено по дифолд и при каква външна температура ?
И колко време е зададено по дифолд и при каква външна температура ?
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
- Автомобил: OCT1
- Двигател: AHF
- Местоположение: ПЛОВДИВ - - -
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Избираш от главното меню контролера /правоъгълничето/ на двигателя/enjin/.
След това кликваш вържу Адаптация 10,
въвеждаш лог код - 12233,
12-ти канал и гледаш в прозорчетата
Променяш числото и времето се променя.
Виж на снимките примерите който са за съответния автомобил
32768 3.81 сек
32710 8.01 сек
32700 8.86 сек
иска се експериментиране :)
След това кликваш вържу Адаптация 10,
въвеждаш лог код - 12233,
12-ти канал и гледаш в прозорчетата
Променяш числото и времето се променя.
Виж на снимките примерите който са за съответния автомобил
32768 3.81 сек
32710 8.01 сек
32700 8.86 сек
иска се експериментиране :)
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Температурата -0.9 външната ли е или зададена ?
Кое е времето в секунди ?
32768 3.81 сек
32710 8.01 сек
32700 8.86 сек
Първото е кода, а второто секундите ?
Кое е времето в секунди ?
32768 3.81 сек
32710 8.01 сек
32700 8.86 сек
Първото е кода, а второто секундите ?
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
- Автомобил: OCT1
- Двигател: AHF
- Местоположение: ПЛОВДИВ - - -
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
температурата -0.9 мисля че е външната в момента на теста
фабрично зададената температура за активиране на свещите мисля че при различните коли различна но
съм чел че в рамките (от +5 до +7 градуса ) май е зададена в софтуера на колата.
До колкото си спомням също май времето за греене на свещите пак е различно при различните марки коли
защото имат различен софтуер както и различни по вид подгревни свещи .
Пак по спомени --- май това време което се променя в примерите който съм дал са добавени секунди
към фабрично зададеното време. Целта е да се удължи стандартното греене на свещите и да не се
налага да връщаш контактния ключ и пак да подгряваш ( ако автомобила ти има нужда от такова )
Пак казвам трябва да се експериментира внимателно да не си изгорите подгревните свещи.
най - добре е с уред или с пробна лампа да се гледа в реално време на самите свещи
фабрично зададената температура за активиране на свещите мисля че при различните коли различна но
съм чел че в рамките (от +5 до +7 градуса ) май е зададена в софтуера на колата.
До колкото си спомням също май времето за греене на свещите пак е различно при различните марки коли
защото имат различен софтуер както и различни по вид подгревни свещи .
Пак по спомени --- май това време което се променя в примерите който съм дал са добавени секунди
към фабрично зададеното време. Целта е да се удължи стандартното греене на свещите и да не се
налага да връщаш контактния ключ и пак да подгряваш ( ако автомобила ти има нужда от такова )
Пак казвам трябва да се експериментира внимателно да не си изгорите подгревните свещи.
най - добре е с уред или с пробна лампа да се гледа в реално време на самите свещи
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Правил съм доста експерименти и мога да заявя, че когато си с точните свещи няма смисъл да се прави, както и да се подгрява по 2 пъти. Тази опция не ги кара да се включат на по-високи градуси, а само удължава времето на греене. Явно е направено ако след смяната свещите не са достатъчно бързогреещи да се увеличи малко времето. При настроен мотор, точните свещи и добра центровка малкото увеличение на времето от дефолта, кара мотора да пали преди да си чул, че завърта на стартер. Според мен обаче не е правилно и по-бързо ще свършат свещите, нормално е да пали от "половин оборот"
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Намерх на Английски обяснение за тази настройка. Направи ми впечателние че подгрева се влияел и от атмосферното налягане. При по високо налягане времето за подгрев било по кратко. Поради което хората живеещи в по високи планински райони трябвало да подгряват по продължително.
Точно и това ми направи впечатление на Боровец като бях. Беше голям студ, явно и нафтата позамръзна. Но и времето за подгрев явно е трябвало да бъде по дълго.
Също съм сложил нови НЖК свещи, старите също ги пазя и са Беру. Пробвах по една свещ от двата вида при 5 градуса на вън. НЖК-то каточели е по бавно и иска повече време за подгрев. Но и двете свещи за около 30 сек не стават много нагорещени като при 20 градуса. Загряваха се до леко червено за тия 30 сек.
=============
Чудя се дали да си взема нови Беру и да ги сменя пак ?
Дали НЖК-то греят по бавно защото са по нови. Макар че би следвало стара свещ да грее по бавно-износва и се реотана и съпротивлението се качва.
Има ли смисъл изобщо от нова смяна, или трудното палене е било поради ниските температури-замръзване на нафтата и ниското налягане в Планината ? В София не съм имал подобни проблеми засега.
Някой има ли обяснение защо реотан се влияе от Атмосферното налягане ?
Водата завира по бързо при по ниско налягане. Това ок. Ама реотан защо да загрява по бавно при по ниско налягане ???
Точно и това ми направи впечатление на Боровец като бях. Беше голям студ, явно и нафтата позамръзна. Но и времето за подгрев явно е трябвало да бъде по дълго.
Също съм сложил нови НЖК свещи, старите също ги пазя и са Беру. Пробвах по една свещ от двата вида при 5 градуса на вън. НЖК-то каточели е по бавно и иска повече време за подгрев. Но и двете свещи за около 30 сек не стават много нагорещени като при 20 градуса. Загряваха се до леко червено за тия 30 сек.
=============
Чудя се дали да си взема нови Беру и да ги сменя пак ?
Дали НЖК-то греят по бавно защото са по нови. Макар че би следвало стара свещ да грее по бавно-износва и се реотана и съпротивлението се качва.
Има ли смисъл изобщо от нова смяна, или трудното палене е било поради ниските температури-замръзване на нафтата и ниското налягане в Планината ? В София не съм имал подобни проблеми засега.
Някой има ли обяснение защо реотан се влияе от Атмосферното налягане ?
Водата завира по бързо при по ниско налягане. Това ок. Ама реотан защо да загрява по бавно при по ниско налягане ???
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
На по-високо място, например Боровец, атмосферното налягане е по-ниско и ЕКУ включва свещите на по-висока температура и за по-дълго време. Всичко това си е заложено и става без никакви настройки. Веднъж спрях на Беклемето на върха. Посред лято, беше хладничко, но не съм стоял повече от 20 минути. Като дадох контакт, стрелката на температурата започна да се отклонява надясно от 60 градуса, лампата на подгрева задържа около секунда над обичайното за топъл мотор, демек подгря малко на топъл мотор, но там атмосферното налягане е много ниско, защото е към 1600 м. надморска височина.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
E Аз бях на Ястребец- кажи речи същата височина.
То че има Компера сензор -Ф96 е така, обаче той по скоро следи разликата в околното и турбонадува.
Ама защо по трудно загрява при по ниско налягане ?
То че има Компера сензор -Ф96 е така, обаче той по скоро следи разликата в околното и турбонадува.
Ама защо по трудно загрява при по ниско налягане ?
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Не загрява по-трудно,а на високото, както и когато е по-ниско атмосферното налягане въздуха е малко по-разреден, съответно при стартиране в цилиндрите влиза по-малко и по-трудно въздух, който е с по-малко молекули от съставните му - кислород, азот и т.н. съответно налягането в горна мъртва точка е по-малко и температурата на компресирания въздух е по-ниска. Ако не включат свещите впръсканата нафта ще се възпламени по-трудно и ще изпуши бяло.
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
някой знаели как се пускат стрелките на ГОЛФ 4 / БОРА с VAG COM?
едно момче във ауди форум го беше правил но не го намирам
едно момче във ауди форум го беше правил но не го намирам
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта