Колеги имам 2 проблема.
1 - нямам достъп до контролера 09 - Cent. Elect.
2 - активирах си вдигане и сваляне на прозорците при тръгване и спиране но задна дясна врата се отключва секунда след като се заключи. Бях забелязал, че този проблем се появява и при 2ри опит за заключване с дистанционното на ключа.
Ако знаете решение на тези проблеми моля споделете.
Автомобила е Голф 4 2000г 1.9 TDI AHF
Кабела е 409.1 ККЛ , Софта е VCDS Lite 1.2.
VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
- jordancho
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AGZ 1999
- Местоположение: Пловдив
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Според мен колега, имаш спукана спойка в зключващия механизъм (бравата) на задна дясна врата. Затова ти се отключва веднага след като заключиш. Аз имах такива проблеми в три от вратите и в трите случая проблема беше идентичен - спукани спойки.
А в 09 - Cent. Elect. не влизаш, защото може да нямаш такъв контролер.
Не знам за какво ти е 09 - Cent. Elect., но ако се опитваш да влезеш в контролера за централното заключване, той е:
35-Centr. Locks, ако си без комфорт модул
46-Central Conv. ако си с комфорт модул
А в 09 - Cent. Elect. не влизаш, защото може да нямаш такъв контролер.
Не знам за какво ти е 09 - Cent. Elect., но ако се опитваш да влезеш в контролера за централното заключване, той е:
35-Centr. Locks, ако си без комфорт модул
46-Central Conv. ако си с комфорт модул
- dika
- Мнения: 261
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 20tdi
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги,
Извинявам се тъпотията, която питам...нооо... Моля дайте ми някаква читаво кракната версия на програмата, че все на нечитави попадам, не изписва грешките и като цяло е доста орязана версията. Благодаря предварително!!!
Извинявам се тъпотията, която питам...нооо... Моля дайте ми някаква читаво кракната версия на програмата, че все на нечитави попадам, не изписва грешките и като цяло е доста орязана версията. Благодаря предварително!!!
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги пратих си модула за АБС на колега до го излекува, та да питам като го сложа ще се налага ли някаква настройка или адаптация? И ако да как става?
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Не би следвало. Само не знам къде си го пратил ?
Брат ми отиде в един сервиз-отвориха му го за 1 час и след това работеше перфект. Само записаната грешка се трие и това е.
Брат ми отиде в един сервиз-отвориха му го за 1 час и след това работеше перфект. Само записаната грешка се трие и това е.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
На колегата Vlladii го пратих
- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
dika написа:... Моля дайте ми някаква читаво кракната версия на програмата, ...
VCDS Lite
http://dox.bg/files/dw?a=cd9dfd7ed1
Стартира се от loader.EXE
- filipov
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 12 мар 2008 18:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Може ли някой да ми каже къде в VAG -a мога да видя дали ангренажния ремък се е разтеглил и дали е за смяна?
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Е това разтегляне на ремъка просто не знам дали има софтуер и датчик които може да го хване.
Ти просто ме уби !
Да не говориме, че от въпроса ти не става ясно каква е колата !
При ТДИ има синхронизационен ъгъл който може да се види с ВАГ. За бензиновите не знам как стоят нещата -центровката дали може да се види и тнт.
Задай смислен и коректен въпрос колега.
Последна промяна от kossis на Сря 17 сеп 2014 9:04, променено общо 1 път.
- filipov
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 12 мар 2008 18:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Сакън, недей да умираш, ще ми тежиш на съвестта :)
За TDI става въпрос и точно за тази синхронизация, но на мен ми го обясниха като на лаик, че поради дългата работа и наближаващата смяна се разтегля леко и от там се изменя този ъгъл.
Та къде мога да го видя това нещо за да сравня преди и след смяна на ремъка как ще е.
kossis написа:При ТДИ има синхронизационен ъгъл който може да се види с ВАГ. За бензиновите не знам как стоят нещата -центровката дали може да се види и тнт.
За TDI става въпрос и точно за тази синхронизация, но на мен ми го обясниха като на лаик, че поради дългата работа и наближаващата смяна се разтегля леко и от там се изменя този ъгъл.
Та къде мога да го видя това нещо за да сравня преди и след смяна на ремъка как ще е.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Хахахах това с ремъка ме размаза.... а да ми каже ваг ком колко ми е зацапан задния прозорец и колко км остават докато се изтрият гумите.... знаете ли как?
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Канала е 04 -правиш лог на место и гледаш
Synchro. angle
-3..+3°Ck.
CF
0.0
-0.6
0.0
0.0
Трябва ъгала да е около 0-та. По принцип, ако майстора ти е читав- е така трябва да ти изглежда картинката по ВАГ след смяната на ремъка !!!
Synchro. angle
-3..+3°Ck.
CF
0.0
-0.6
0.0
0.0
Трябва ъгала да е около 0-та. По принцип, ако майстора ти е читав- е така трябва да ти изглежда картинката по ВАГ след смяната на ремъка !!!
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
filipov написа:Сакън, недей да умираш, ще ми тежиш на съвестта :)kossis написа:При ТДИ има синхронизационен ъгъл който може да се види с ВАГ. За бензиновите не знам как стоят нещата -центровката дали може да се види и тнт.
За TDI става въпрос и точно за тази синхронизация, но на мен ми го обясниха като на лаик, че поради дългата работа и наближаващата смяна се разтегля леко и от там се изменя този ъгъл.
Та къде мога да го видя това нещо за да сравня преди и след смяна на ремъка как ще е.
Тук "специалисти" много се навъдиха.
Правилно са ти обяснили. След монтажа се гледа на 4 канал и се прави на 0 градуса. След време синхронизацията се мени към минус.
Моята на 100 000км след смяна на ремък от 0 градуса сега е -1.5
- filipov
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 12 мар 2008 18:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Благодаря за помощта
- dika
- Мнения: 261
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 20tdi
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
mccoy написа:dika написа:... Моля дайте ми някаква читаво кракната версия на програмата, ...
VCDS Lite
http://dox.bg/files/dw?a=cd9dfd7ed1
Стартира се от loader.EXE
Благодарско, жив и здрав!
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 113 госта