Здравейте колеги,
и аз да почерпа малко акъл. Та записах 1 лог в движение, за да гледам за misfire-и, въпреки че като грешки имам само подгряването на ламбда сондите, това което записах за 7-8 мин каране е:
Address 01: Engine (022 906 032 E)
18:54:17 Group 015
0 Count
0 Count
0 Count
Enabled
18:54:17 Group 016
11 Count
0 Count
0 Count
Enabled
И на бензин и на газ записваше по някой misfire, но реално грешки и гърмежи няма. Долавя се едно много тихо пуфкане от ауспуха, но колата си върви на пушка без осезаеми придърпвания, ако не пусна лога трудно ще се долови. Въпросът е от кое да започна да проверявам: кабели, свещи, бобина (бобината я сменях с 2ра ръка и я огледах, нямаше пукнатини по корпуса), или нещо друго може да е причина за такива леки misfire-и на 4ти цилиндър?
VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2106
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Грешката е точно пренадуване, за логовете някой, който разбира.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Аз ти казах че на бензина са други каналите за турбо надува.
А тия логове как мога да ги видя колега. Нещо не ми е ясно в тоя сайт какво точно да свалям и дали е там.
Предпочитам нормален файл да има за сваляне, като на другите колеги. Понеже може и да ти дам мнение по въпроса. А и аз се интересувам от мотора заради Братми.
А тия логове как мога да ги видя колега. Нещо не ми е ясно в тоя сайт какво точно да свалям и дали е там.
Предпочитам нормален файл да има за сваляне, като на другите колеги. Понеже може и да ти дам мнение по въпроса. А и аз се интересувам от мотора заради Братми.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Първото за което се сещам е Уеист винтила ти. Ако той е блокирал- няма кой да разстовари при свръх налягане. Също захранването към него ако се е прекъснало може да не сработва той.
Не съм сигурен как точно се управлява тоя клапан- дали е само с ток или е с косвено управление - ел клапан и вакуум-актуатор като при ТДИ.
Какво се досетих- пробвай следното-
Като не е забила- палиш и като я настъпиш- нея вкарвай в критични обороти- примерно до 5000 макс- така няма да достигнеш пренадува и би следвало да ускорява и на другите предавки нормално докато не я пренадуеш ти.
Знам също че когато достигнеш пренадува-би следвало да чуеш как тоя клапан изпуска излишното налягане- все едно си тир.
На първо време това се сещам.
Колегите слагат логовете като прикачени файлове.
=========
Човек отворих първият лог- взичко е на кюспе .
Праснал си СВЕс фаила без да го обработиш с Ексела. Добре че пазя инфото как се отделяха данните в Ексел -та го направих човешки вече.
Ще го погледна.
Като искаш да ти помогне някои- ми дай му инфото като за човек.
Не съм сигурен как точно се управлява тоя клапан- дали е само с ток или е с косвено управление - ел клапан и вакуум-актуатор като при ТДИ.
Какво се досетих- пробвай следното-
Като не е забила- палиш и като я настъпиш- нея вкарвай в критични обороти- примерно до 5000 макс- така няма да достигнеш пренадува и би следвало да ускорява и на другите предавки нормално докато не я пренадуеш ти.
Знам също че когато достигнеш пренадува-би следвало да чуеш как тоя клапан изпуска излишното налягане- все едно си тир.
На първо време това се сещам.
Колегите слагат логовете като прикачени файлове.
=========
Човек отворих първият лог- взичко е на кюспе .
Праснал си СВЕс фаила без да го обработиш с Ексела. Добре че пазя инфото как се отделяха данните в Ексел -та го направих човешки вече.
Ще го погледна.
Като искаш да ти помогне някои- ми дай му инфото като за човек.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Значи гледам че при 4480 оборота си бил на 100 % отваряне на дроселовата клапа, обаче вече е била пренадула-1900 мбара. А трябва да са до 1700 по спецификация. Може и да бъркам. Това са дали като изискване горе на лога.
Прави ми впечатление че при 4520-в следващият момент- налягането пада. Което говори че клапана е сработил или е влезнала в сервизен режим ???
Ама като гледам -пада на 1000 и после при 2000 оборота си стой на 940 мбара. Майче си в сервизен ?
Та виж тоя клапан, ако ли не вече отиваш на горивоподаване и тнт.
Незнам колко трябва да ти е показанието на дебитомера ? МАФ-а. Понежве имаи и това в лога.
А и тия пренадули 1900 мбара при 4500 оборота ми се струват много високи за тези средни обороти.
То тоя мотор достига макс налягане при 6600 оборота ??? Не съм сигурен.
Ми това виждам в тия цифри, но за съжаление съм по незапознат с тоя мотор.
Прави ми впечатление че при 4520-в следващият момент- налягането пада. Което говори че клапана е сработил или е влезнала в сервизен режим ???
Ама като гледам -пада на 1000 и после при 2000 оборота си стой на 940 мбара. Майче си в сервизен ?
Та виж тоя клапан, ако ли не вече отиваш на горивоподаване и тнт.
Незнам колко трябва да ти е показанието на дебитомера ? МАФ-а. Понежве имаи и това в лога.
А и тия пренадули 1900 мбара при 4500 оборота ми се струват много високи за тези средни обороти.
То тоя мотор достига макс налягане при 6600 оборота ??? Не съм сигурен.
Ми това виждам в тия цифри, но за съжаление съм по незапознат с тоя мотор.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Едва ли ще ти свети нещо на таблото. Просто ти записва една такава грешка и това е.
Верно че беше с чип. И той може да ти бърка работата. Ако кара клапана да расзтовар късно.
Мисля че е от клапана все пак.
Верно че беше с чип. И той може да ти бърка работата. Ако кара клапана да расзтовар късно.
Мисля че е от клапана все пак.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Тил ти на 2 канал гледал ли си Дебитомера ? Понеже на 3-ти има пак за него показания в лога ти, но нещо са му странни показанията- от 2 до 4 г/с трябва да са.
- babyn4o
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 25 яну 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 7 R 2015
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравеите колеги нов съм в този форум.Имам един голям проблем с моя pasat cc 2011 3.6.С вагком исках да спра крушката,която е на таблото(където проверява за изгоряла крушка).Работата стана обаче ми се прецакаха отзад светлините на багажника.Викам си чакаи да върна обратно както си беше но уви лампата стана на таблото а отзаде на багажника нищто не става.Когато дам ключа на фаровете в положение OFF отзаде на багажника ми свети задна лява крушка+задна дясна за магла(става въпрос крущките дето са на багажника).Там има и габарити но те не светят.После когато дам ключа на фарове отзаде на багажника спират да светят.Лошото е че не съм в България.Ако може някои да ми помогне ще съм ви много благодарен.Благодаря предварително.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Що не провериш като за начало бушона в таблото. Да не е станало съвпадение.
- babyn4o
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 25 яну 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 7 R 2015
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
в смисъл кои бушон да проверя на таблото.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
В смисъл тоя дето отговаря са веригата за тия светлини.
В Бушониерата ако по ти е разбираемо !
Аз така и не разбрах какви са тия крушки ???
Габарит, стоп, плафон в багажник ???
Че ако е стоп, то ако той изгори е възможно да ти свети индикацията на таблото. Същото ще е ако и тоя бушон от бушониерата дето е за стоповете изгори.
В Бушониерата ако по ти е разбираемо !
Аз така и не разбрах какви са тия крушки ???
Габарит, стоп, плафон в багажник ???
Че ако е стоп, то ако той изгори е възможно да ти свети индикацията на таблото. Същото ще е ако и тоя бушон от бушониерата дето е за стоповете изгори.
- babyn4o
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 25 яну 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 7 R 2015
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
На багажника са там също има 2 стопа(има габарит,задна и за магла).Отсрани на колата няма проблем там работят.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Майче не ме разбираш.
Говоря ти конкретно за стоп/сетлината-като натиснеш спирачката !
По горе пак нищо не конкретизираш. Кое точно не ти свети ?
Ясно ми е че в тоя багажник и отвъд него има всякакви светлини. Ама ни търциме тия дето не светели ! Кои са?
Габарит, мигач, стоп, задна, осветител на номер или палафон в багажника ?????
Говоря ти конкретно за стоп/сетлината-като натиснеш спирачката !
По горе пак нищо не конкретизираш. Кое точно не ти свети ?
Ясно ми е че в тоя багажник и отвъд него има всякакви светлини. Ама ни търциме тия дето не светели ! Кои са?
Габарит, мигач, стоп, задна, осветител на номер или палафон в багажника ?????
- babyn4o
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 25 яну 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 7 R 2015
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Когато дам на контакт и завъртя ключа на фаровете на OFF отзад на багажника свети задна лява светлина+отдясно за маглата при наличието че нищо не съм пуснал.После включвам фаровете(отзад изгасват тези светлини задна+магла)Габаритите в ляво и дясно светят но на багажника НЕ(а би трябвало да светят).Ето това е проблема
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 112 госта