Открих кой кабел за какво е и го направих с бутон за 80 стотинки, без да свалям нищо повече от декоративната кора.
БЛАГОДАРЯ на egoist_ok за изпратената ел. схема и помощта.
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=vw_passat5_5_3bgТой беше написал:
===========================
Може да не се режат тези кабели дето са на
микроключето, даже може и да не сваля металната кора - още от снопа който е за бравата. Мисля че кабелите са "кафяв = маса" и "кафяв с бяла лента" - информацията за отворена врата, та реално трябва да се върне само "кафяво с бяла лента" до новият бутона
============================
Ще започна със схемата.
В бравата има моторче за централното:
1. черен - сиво
2. черен - син
Бутони:
3. кафяв - зелен - бутон за сега не знам за какво е?
5. кафяв - син - бутон за сега не знам за какво е?
4. червен - зелен - бутон за управление на централното
6. червен - син - бутон за управление на централното
7. кафяв МАСА
8. кафяв - черен - ПРОБЛЕМНИЯ БУТОН, който е извън бравата!!!
Ето и кабелите:
От схемата става ясно, че бутоните се управляват от МАСА, което означава, че НЕ е проблем да се ползва външен бутон от аларма, днес проверено от мен.
Бутоните от ОПЕЛ са излишни, ще си ги имам, ползва се бутон за аларма от 80 ст., десния на снимката.
Самия монтаж е елементарен.
Сваля се кората.
Зачиства се изолацията на снопа за да се открие кабела, прави се спайка, която се изолира.
Кабела се прекарва през маншона.
Пробива се в гредата, 10 мм дупка, внимание ламарината е двойна, но от зад има доста място. Бърка се през отвора на маншона.
Ето и финала:
За някой може да е тъпо това изпълнение, но който както иска, аз лично не бих си сменял микрета.
Загадка на немската инженерна мисъл остава за какво има още два бутона, един с отворени контакти и другия с затворени контакти.
Забравих да напиша, бутона, който е проблемен, управлява и компа за отворена врата, не само за плафоните... е за какво са другите два бутона... ако имам време ще го открия.
За сега успех на всички.