Най-накрая се сдобих с глава от PB... проект: Golf II GTI 8V

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Най-накрая се сдобих с глава от PB... проект: Golf II GTI 8V

Мнениеот K_Power » Съб 20 окт 2007 9:43


Айде, и на мен да ми е честита главата и колектора! :D

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Главата, колектора, дросела, тротъл суич-а, капака на клапаните и маркучите за регулатора на празния ход за 140лв :D Благодаря на колегата G. Tzarev за добрата оферта!

Последна промяна от K_Power на Нед 24 фев 2008 2:14, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 20 окт 2007 10:20


Тая седмица ще взема и сегменти и ми остават основни и биелни лагери и съм решил да сложа стоманена гарнитура за кратуната!
Ще използва част от инсталацията от ПН мотора, буксата за ЕКУ-то е същата, ще трябва да пусна само, че нови кабели за нок сензора, тротъл суича и регулатора за празен ход! Имам една Ламбда на Бош и мисля, че ще стане, но нека и други кажат тяхното мнение!

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 20 окт 2007 10:26


K_Power написа:... Имам една Ламбда на Бош и мисля, че ще стане, но нека и други кажат тяхното мнение!

PB нема ламбда ;)


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 20 окт 2007 10:29


Li4o написа:
K_Power написа:... Имам една Ламбда на Бош и мисля, че ще стане, но нека и други кажат тяхното мнение!

PB нема ламбда ;)


Да ве!? Щото преглеждах една книга за диджифант и там видях, че има ламбда, и съответно по схемата се връзва на 2-то краче на еку-то!


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Съб 20 окт 2007 10:34


гледал си PF ..което е ПБ с добавена ламбда сонда и катализатор


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Съб 20 окт 2007 10:43


K_Power написа:Тая седмица ще взема и сегменти и ми остават основни и биелни лагери и съм решил да сложа стоманена гарнитура за кратуната!
Ще използва част от инсталацията от ПН мотора,
Колега,а с кои бутала ще останеш,предполагам че при целия тоя филм ще ги смениш с такива от 1.8 :roll: А инак поздравление за начинанието :wink: и продължавай да ни държиш в течение на проекта (със снимки)! :wink:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 20 окт 2007 10:44


Tyan написа:гледал си PF ..което е ПБ с добавена ламбда сонда и катализатор


ЕКУ-то би трябвало да е същото, в интернет виждам, че ПФ ползва само Бош диджифант, докато ПБ има и Кен Диджифант, Сименс диджифант и бош диджифант! Номерата на ЕКУ-тата се различават само по последната цифра!


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 20 окт 2007 10:49


ivkata написа:
K_Power написа:Тая седмица ще взема и сегменти и ми остават основни и биелни лагери и съм решил да сложа стоманена гарнитура за кратуната!
Ще използва част от инсталацията от ПН мотора,
Колега,а с кои бутала ще останеш,предполагам че при целия тоя филм ще ги смениш с такива от 1.8 :roll: А инак поздравление за начинанието :wink: и продължавай да ни държиш в течение на проекта (със снимки)! :wink:


Tоя мотор 1,6 няма да го пипам, имам друг 1.8, 8 клапанов от карбураторно Ауди 80, но понеже за инжекция, не можех да ползвам карбураторната глава, купих такава от PB, и ще ползвам цялото долнище от карбураторния мотор!


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 20 окт 2007 11:05


Ми айде успех да ти пожелая в засилването на Голфчето тогава.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 20 окт 2007 11:05


Честито за придобивката :!: Я кажи, тая глава с кръгли всмукателни отвори ли е или на мен така ми се вижда на стнимката :?: Защото си мислех, че на всички са елипсовидни :? Къде е произведена главата :?:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Сря 24 окт 2007 12:05


NovobranecGT написа:Честито за придобивката :!: Я кажи, тая глава с кръгли всмукателни отвори ли е или на мен така ми се вижда на стнимката :?: Защото си мислех, че на всички са елипсовидни :? Къде е произведена главата :?:
По мои наблюдения на 8 клапанови глави всмукателните портове са винаги кръгли,елипсовидни са изспукателните.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 24 окт 2007 13:20


oHua написа:
NovobranecGT написа:Честито за придобивката :!: Я кажи, тая глава с кръгли всмукателни отвори ли е или на мен така ми се вижда на стнимката :?: Защото си мислех, че на всички са елипсовидни :? Къде е произведена главата :?:
По мои наблюдения на 8 клапанови глави всмукателните портове са винаги кръгли,елипсовидни са изспукателните.



зависи ..механичната инжекция 8в не е така, а са кръгло продълговати всмукателите портове:) ..също така колегата да сгъсти мотора поносимо


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 25 окт 2007 11:05


Да, малко са кръгли!
Вече главата е измита основно и се започва с полирането й!
Полирах алтернатора външно и го пръснах с безцветен лак, боядисах и шайбата, ето ги него и главата!

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Вто 30 окт 2007 11:04


Започнах с портването на главата, за сега върви доста добре, вчера малко ми се прекъсна работния процес, щото ми се скъса жилото на дремела, но го "реставрирахме" и днес продължава да стържа! Довечера ще кача снимки!


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Вто 30 окт 2007 16:23


Поздравления за това твое начинание :kef:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта