Проблем с печка на VW Sharan
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13447
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с печка на VW Sharan
С двойния дисплей си. Всичко , което писах за демонтажа е в сила. 3 пъти е сваляно блокчето.Първия път заради космарлък блокирал хеликоптерчето и 2 пъти за смяна на радиаторче парно.
Хайде де време е за смяна на радиаторче - никак не е сложно
Хайде де време е за смяна на радиаторче - никак не е сложно
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7670
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с печка на VW Sharan
А също така никак не е забавно
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: Пон 09 яну 2023 18:14
- Автомобил: Vw Sharan
- Двигател: AVG 2000
- Местоположение: Свищов
Re: Проблем с печка на VW Sharan
Чакам този момент с нетърпение .Сигурно ще го преживея доста трудно,и ще нанеса жестоки щети с разглобяването.За първо време трябва да си оправя бутона,че много ме дразни.Утре ще му купя диод и ще пробвам да извадя климатика както казвате(макар,че още ме съмнява да успея така) пък за радиаторчето ще ви викам щот по разбирате,аз ще гледам ,че да се уча
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13447
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с печка на VW Sharan
goppa написа::Mr Green Fun А също така никак не е забавно
Ах какво му е толкова сложното. Има само лекичко поразглобяване. Всеки разглобяван детайл - крепежа в отделно пликче с надписване.
Проблема е ,че за огромното корище трябват 2 ма човека - хем е голямо, хем се огъва ии хем тежи за сам. И 2 ри човек да ръга дълга отвертка легнал в/у двигателя през уплътнението и 2 ри от купето да насочва края на отвертката към винтовете . дали са за кръстата или торкс е според наличността при сглобяване първоначално. И нови О пръстени от сигурен производител. Тия от к-т а на радиаторчето за ластици.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7670
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с печка на VW Sharan
Нищо работа, нали?
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: Пон 09 яну 2023 18:14
- Автомобил: Vw Sharan
- Двигател: AVG 2000
- Местоположение: Свищов
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: Пон 09 яну 2023 18:14
- Автомобил: Vw Sharan
- Двигател: AVG 2000
- Местоположение: Свищов
Re: Проблем с печка на VW Sharan
Ето го и проблемния бутон,свети малко по-светло зелено и дразни ама такъв диод имаше.Сложих му 3 волтов с резистор.Остана само да свържа бутона към термодатчика.Мисля да прекъсна изходящия плюсов сигнал след термото и да го прекарам през бутона.Така при наличието на плюсов сигнал ще светне и крушцицата в бутона,а и печката пак ще си работи напълно автоматично.Забравих да кажа,че си извадих климатика отново по моя начин.На снимките се вижда,че не може да излезе защото стои зад основната пластмаса.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7670
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с печка на VW Sharan
Ако откриеш кабелите на термошалтера в сноповете под волана, ще се получи както си го замислил.
Мен ме домързя да ги търся и свързах бутона в снопа кабели в левия праг отиващ към печката, така че при натиснат бутон подава плюса за работещ двигател и като сигнал от термошалтера. Всичко работи добре докато не стане студено и се задейства термошалтера при натиснат бутон. Тогава като гасиш таблото угасва но двигателя продължава да работи (докато изключиш бутона). Първият път се ошашках и я угасих на скорост. Наистина е странно в сезона на непалещите дизели твоя да не иска да гасне
Относно ваденето на климатроника, мисля пе са ти изпочупени повечето шипки на панела, щом успяваш да го извадиш на място. По спомен на мен ми трябваха няколко отвертки ка подпирам многото щипки за да мога да го сваля. И това при положение, че е изваден на тезгяха. На снимките ти се вижда, че двата винта зад панела са извън корпуса на климатроника. При ваденето натискаш мералната щипка от фолната страна и избутваш цялото устройство напред. Не е лесно защото отгоре има още 2 пластмасови щипки. За това иска доста усилие. Но така излиза цял. И тогава виждаш тея 2 винта на рамката.
Мен ме домързя да ги търся и свързах бутона в снопа кабели в левия праг отиващ към печката, така че при натиснат бутон подава плюса за работещ двигател и като сигнал от термошалтера. Всичко работи добре докато не стане студено и се задейства термошалтера при натиснат бутон. Тогава като гасиш таблото угасва но двигателя продължава да работи (докато изключиш бутона). Първият път се ошашках и я угасих на скорост. Наистина е странно в сезона на непалещите дизели твоя да не иска да гасне
Относно ваденето на климатроника, мисля пе са ти изпочупени повечето шипки на панела, щом успяваш да го извадиш на място. По спомен на мен ми трябваха няколко отвертки ка подпирам многото щипки за да мога да го сваля. И това при положение, че е изваден на тезгяха. На снимките ти се вижда, че двата винта зад панела са извън корпуса на климатроника. При ваденето натискаш мералната щипка от фолната страна и избутваш цялото устройство напред. Не е лесно защото отгоре има още 2 пластмасови щипки. За това иска доста усилие. Но така излиза цял. И тогава виждаш тея 2 винта на рамката.
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: Пон 09 яну 2023 18:14
- Автомобил: Vw Sharan
- Двигател: AVG 2000
- Местоположение: Свищов
Re: Проблем с печка на VW Sharan
Охоооо,какви екстри си сътворил .Аз изкарах кабел покрай маркучето за МАП сензора и ще прекъсна веригата директно от термото за по-лесно.
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: Пон 09 яну 2023 18:14
- Автомобил: Vw Sharan
- Двигател: AVG 2000
- Местоположение: Свищов
Re: Проблем с печка на VW Sharan
И така,проекта е завършен успешно.Вързах бутона както писах по горе и всичко е точно.Вчера сутринта и днес беше 5 градуса, и като натисна бутона лампичката му светва,което значи,че термодатчика е затворил.Печката си пали и работи супер,няма пушек и миризми,ама като работи се чува в купето,но това не е проблем важното е,че топли защото тази кола без печка не е добър вариант.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7670
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с печка на VW Sharan
Чува се в купето ли? Кое се чува? Вентилатора или пърлачката?
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: Пон 09 яну 2023 18:14
- Автомобил: Vw Sharan
- Двигател: AVG 2000
- Местоположение: Свищов
Re: Проблем с печка на VW Sharan
Вентилатора се чува,все едно ти пищят ушите .Има обаче нещо в логиката на тази печка което не ми харесва,и то е,че когато околната температура се повиши гасне независимо дали е достигнала температурата на антифриза.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7670
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с печка на VW Sharan
Сигурно опира перката. Трябва да е на 0.1мм от корпуса
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: Пон 09 яну 2023 18:14
- Автомобил: Vw Sharan
- Двигател: AVG 2000
- Местоположение: Свищов
Re: Проблем с печка на VW Sharan
Звучи като излитащ самолет.Вероятно ще си намери място.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13447
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с печка на VW Sharan
Пламен Тодоров написа:...но това не е проблем важното е,че топли защото тази кола без печка не е добър вариант.
Aз нямам печка и не се оплаквам , топли си парното яко.
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта