Вече съм в този раздел.
Шарана ми е модела до 2000г. Трябва да врътна 3-4 пъти ключа за фаровете, та да светнат. Нещо удрям на камък с намирането на друг с положение за халогени. Подлежи ли на отваряне и ремонт? Вярно ли е, че от Голф 3 вътрешно е същия? Имам 2 счупени решетки на тонколоните, някаква свястна алтернатива?
Ключ за фарове Шаран - подлежи ли на ремонт?
- messut
- Мнения: 146
- Регистриран на: Сря 12 ное 2014 14:55
- Автомобил: Vw Sharan 1.9 Tdi 110 ps [81 kw]
- Двигател: AVG 1999
- Местоположение: гр. Кърджали
Re: Ключ за фарове Шаран - подлежи ли на ремонт?
Здравей, за ключа питай това момче: http://spooky-fox.olx.bg/. От мен беше поискал 40 лв. А за решетките разгледай: http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0%A0%D0%B5%D1%88%D0%B5%D1%82%D0%BA%D0%B0+%D0%B7%D0%B0+%D0%B2%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB+065%2F06+VW
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Ключ за фарове Шаран - подлежи ли на ремонт?
Ключ от Б4 става. Само се сменя пластмасовия панел / външната облицовка /
Последна промяна от kris11 на Съб 28 мар 2015 19:03, променено общо 1 път.
- 110afn
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Ключ за фарове Шаран - подлежи ли на ремонт?
Мерси, а как се сваля, пробвах го отвсякъде с отверка...
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Ключ за фарове Шаран - подлежи ли на ремонт?
http://vwts.ru/forum/192891.html
Я откога си с Шаран ?
П.П. Брей късметлия с тунинговани фарове.
П.П Решетки от Елимекс метални около 1,80 лв бр. Колега беше постнал сникми.Аз взех 6,5 " с малко обрязване и черен силикон заспаха. Къртиш старите беза да сваляш кората .измерваш диаметъра, прекрояваш металната по диаметър, припасваш PVC шлауха по външния диаметър и лепиш -осигуряваш с тиксо до сутринта.
Ето :
http://elimex.bg/product/3478/reshetka-8-d1-5.htmlЕто такива са колега,а ето как стоят- http://picbg.net/img.php?file=37e800e0c1897326.JPGИзвинявам се за закъснението.
Това е псот на "фрешенеро" отпреди 2г
Я откога си с Шаран ?
П.П. Брей късметлия с тунинговани фарове.
П.П Решетки от Елимекс метални около 1,80 лв бр. Колега беше постнал сникми.Аз взех 6,5 " с малко обрязване и черен силикон заспаха. Къртиш старите беза да сваляш кората .измерваш диаметъра, прекрояваш металната по диаметър, припасваш PVC шлауха по външния диаметър и лепиш -осигуряваш с тиксо до сутринта.
Ето :
http://elimex.bg/product/3478/reshetka-8-d1-5.htmlЕто такива са колега,а ето как стоят- http://picbg.net/img.php?file=37e800e0c1897326.JPGИзвинявам се за закъснението.
Това е псот на "фрешенеро" отпреди 2г
Последна промяна от kris11 на Пон 30 мар 2015 18:44, променено общо 3 пъти.
- 110afn
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Ключ за фарове Шаран - подлежи ли на ремонт?
От скоро
Преди съм имал Пасат Б4 и съм го свалял от таблото, но съм забравил чалъма
Утре ще видя да не би проблема да е в самите фарове. С 4 кръгли фара Хела е с лупи на късите, на тях отзад са забодени релета
Преди съм имал Пасат Б4 и съм го свалял от таблото, но съм забравил чалъма
Утре ще видя да не би проблема да е в самите фарове. С 4 кръгли фара Хела е с лупи на късите, на тях отзад са забодени релета
- zloy73
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 10 авг 2007 22:31
- Автомобил: Seat ALHAMBRA GOLF 3
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: Ключ за фарове Шаран - подлежи ли на ремонт?
110afn написа:Вече съм в този раздел.
Шарана ми е модела до 2000г. Трябва да врътна 3-4 пъти ключа за фаровете, та да светнат. Нещо удрям на камък с намирането на друг с положение за халогени. Подлежи ли на отваряне и ремонт? Вярно ли е, че от Голф 3 вътрешно е същия? Имам 2 счупени решетки на тонколоните, някаква свястна алтернатива?
за тон колоните алтернатива е нещо от търсачката ,,декоративни решетки за тонколони,, някви все ще си намериш,ключето става от пасат Б3/аз моя го смених ,пасна идеално само че съм с Алхамбра и тряяше с червенка светлина ,за Шаранчето ИДЕАЛНО ще пасне с зелена
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Ключ за фарове Шаран - подлежи ли на ремонт?
виж по-горе
- 110afn
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Ключ за фарове Шаран - подлежи ли на ремонт?
kris11 , гледай па ние тука какво сме си били имали http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=147523&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0+%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D1%87
Днес отворих ключа и го съживих.
Значи ключа вътрешно е еднакъв с на Голф 3, Пасат Б4, също така гледам и копчетата за ел съклата са еднакви
Вече съм с нови чипове в компютърчето Определено върви като лека кола сега. Мислех, че е повреден темпомата нещо, а то се оказа, че не е активиран. Не ми го побира акъла да имаш една кола 15г и да не ползваш тази екстра
Покрай чипосването махнах имобилайзера против евентуални проблеми
Утре след работа съм се прицелил в резервната гума да видя ще има ли драми, че слушам едни работи
Днес отворих ключа и го съживих.
Значи ключа вътрешно е еднакъв с на Голф 3, Пасат Б4, също така гледам и копчетата за ел съклата са еднакви
Вече съм с нови чипове в компютърчето Определено върви като лека кола сега. Мислех, че е повреден темпомата нещо, а то се оказа, че не е активиран. Не ми го побира акъла да имаш една кола 15г и да не ползваш тази екстра
Покрай чипосването махнах имобилайзера против евентуални проблеми
Утре след работа съм се прицелил в резервната гума да видя ще има ли драми, че слушам едни работи
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Ключ за фарове Шаран - подлежи ли на ремонт?
ако не е сваляна въобше както при мен - рязане на болтове и сваляне на цялата лебедка с гумата. Така е ръждясало всичко ,че Хубаво свалих гумата , но котвата няма отваряне - за да се откачи от централния отвор на джнтата. 2 дена пръскане , киснене, чука и мамата.
Ако не помръдва лебедката и смяташ да я използваш по-късно - не я мъчи да не се потроши червяка. По-добре я свали цялата , опъскай я , раздвижия, смажи и тогава пак качвай. по добре жертвай 4 болта - има ги по магазините за крепеж. Даже може да сложиш от неръждавейка.
Офф - джантата таква лисица беше , че я давах на песъкоструй
Ако не помръдва лебедката и смяташ да я използваш по-късно - не я мъчи да не се потроши червяка. По-добре я свали цялата , опъскай я , раздвижия, смажи и тогава пак качвай. по добре жертвай 4 болта - има ги по магазините за крепеж. Даже може да сложиш от неръждавейка.
Офф - джантата таква лисица беше , че я давах на песъкоструй
- georgebonev
- Мнения: 3099
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Ключ за фарове Шаран - подлежи ли на ремонт?
Офф:
Чета из нета за комбинацията от масло за автоматични скоростни кутии 50% и ацетон 50%, или олио и ацетон 90/10% - помагало много добре...
kris11 написа:...Така е ръждясало всичко ,че ...
Чета из нета за комбинацията от масло за автоматични скоростни кутии 50% и ацетон 50%, или олио и ацетон 90/10% - помагало много добре...
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Ключ за фарове Шаран - подлежи ли на ремонт?
Лошото е ,че резервната гума не е сваляна 10-15 г според набора на автомобила, Отдолу под автомобила е и луга, пясък ,кал = ръжда ....Ако напъне лебедката после ще търси "нова". На модела след 2001г е още по-кекава лебедката.
- 110afn
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Ключ за фарове Шаран - подлежи ли на ремонт?
Резервната гума никога не беше пипана. Боята върху грайфера стои. Въжето си вдига и сваля перфектно.
Преди време от едно Галакси си напълних джоба с копчета от вратите. Днеска свалих моите кори и ги пооправих. Имаше отлепени копчета. За най-бързо и здраво ги залепих с пистолета с топъл силикон. Затапих ЕГР-а. Миналата седмица ми пристигна гумена стелка-леген за багажника, супер доволен съм. Ключа за фаровете отиде на боклука. Сложих от Голф 3 , само сложих моя лицев панел
Имам някаква драма с таблото, но ще си остане така...засега. МФА при загрял мотор ми показва 150-160гр на маслото, а водата не мърда от 90, даже и вентилаторите не включват.Смених датчика с работещ от Пасат Б4 и пак толкова показва.Докато намерих друго табло свалях охладитела на масления филтър, но не е запушен. Трудно, но намерих човек с такъв Шаран и сложих неговото и го смачках от газ и не ходи повече от 115-120 градуса
След хубавите работи има и лоши.Не духа климатичето. Вкарах малко въздух и компресора тръгна, но трябва да ходя на майстор да намери и оправи теча.
Шарана ми е с двузонов климатроник и това означава ли , че и отзад ще духа студено?
Имам и печка отзад. Сега в топлото време мога ли да я накарам да запали за пробата?
Преди време от едно Галакси си напълних джоба с копчета от вратите. Днеска свалих моите кори и ги пооправих. Имаше отлепени копчета. За най-бързо и здраво ги залепих с пистолета с топъл силикон. Затапих ЕГР-а. Миналата седмица ми пристигна гумена стелка-леген за багажника, супер доволен съм. Ключа за фаровете отиде на боклука. Сложих от Голф 3 , само сложих моя лицев панел
Имам някаква драма с таблото, но ще си остане така...засега. МФА при загрял мотор ми показва 150-160гр на маслото, а водата не мърда от 90, даже и вентилаторите не включват.Смених датчика с работещ от Пасат Б4 и пак толкова показва.Докато намерих друго табло свалях охладитела на масления филтър, но не е запушен. Трудно, но намерих човек с такъв Шаран и сложих неговото и го смачках от газ и не ходи повече от 115-120 градуса
След хубавите работи има и лоши.Не духа климатичето. Вкарах малко въздух и компресора тръгна, но трябва да ходя на майстор да намери и оправи теча.
Шарана ми е с двузонов климатроник и това означава ли , че и отзад ще духа студено?
Имам и печка отзад. Сега в топлото време мога ли да я накарам да запали за пробата?
Последна промяна от 110afn на Нед 03 май 2015 20:12, променено общо 1 път.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Ключ за фарове Шаран - подлежи ли на ремонт?
пластмасата за кората - лепя с черен "силикон" на салам за стъклопакети . Не е силикон а полиуретаново лепило. Копчета има у "Гарвана'
Според инфо от Стефан /Zfa159/ - ътребата от ф-р дехидратора към ТРВ то гние на 2 места където се притиска от кората .Там има дунапрен -поема луга и солта... пробив на тръбата . Имах го този проблем. заврка на тръбаъа .
Ф-р дехидратора хубаво се олива и полива и то обилно с луга, кал -корозия .С пластина тръбите се притискат към ф-ра, и има уплътнение с о пръстени. Всичко там е смрад. Нов ф-р около 40-50лв. Отделно пресостата е в/у ф-ра и пак се олива с помия - контакти,куплунг - трагедия.
Щом си със заден изперител - тръбите вървят под купето и пак солта ги яде.
Ние сме в по-добро положение от тези след 2001г ,че там климатичния радиатор е консуматив.
Има лепенка на гредтата над фаровет и пише количеството "фреон" .
Моли се да не е компресор - да изпуска от уплътнението на вала.
Според инфо от Стефан /Zfa159/ - ътребата от ф-р дехидратора към ТРВ то гние на 2 места където се притиска от кората .Там има дунапрен -поема луга и солта... пробив на тръбата . Имах го този проблем. заврка на тръбаъа .
Ф-р дехидратора хубаво се олива и полива и то обилно с луга, кал -корозия .С пластина тръбите се притискат към ф-ра, и има уплътнение с о пръстени. Всичко там е смрад. Нов ф-р около 40-50лв. Отделно пресостата е в/у ф-ра и пак се олива с помия - контакти,куплунг - трагедия.
Щом си със заден изперител - тръбите вървят под купето и пак солта ги яде.
Ние сме в по-добро положение от тези след 2001г ,че там климатичния радиатор е консуматив.
Има лепенка на гредтата над фаровет и пише количеството "фреон" .
Моли се да не е компресор - да изпуска от уплътнението на вала.
- 110afn
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Ключ за фарове Шаран - подлежи ли на ремонт?
Дехидратора е ясно, че ще се сменява. Дано са тези тръбички и там под изолацията, поне всеки ми казва, че на Шараните там е проблема, но по-важно майстора какво ще каже.
Иначе на лепенката между фаровете пише , че събира 1400 , колкото за две леки коли
Иначе на лепенката между фаровете пише , че събира 1400 , колкото за две леки коли
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: venyfill и 26 госта