Здравейте колеги .От скоро имам Т3 със двигател 1.9 бензин .При каране на висока предавка с ниски обороти премигва лампата за маслото .при преминаване на 3 от 4 предавка изгасва .Споделете мнения
.
Премигване лампа на маслото на Т3
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Премигване лампа на маслото на Т3
Като начало прегледай външно връзките на кабела с датчика да няма слаба връзка,а след това може и да му замериш налягането в някой сервиз да се разбере колко вдига,и да не е малко.Особенно ако го прави след като загрее повече.
- Mihailov78
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1900cc Petrol
- Местоположение: Sofia
Re: Премигване лампа на маслото на Т3
Това е много неприятен момент за тези мотори. Ниско налягане на маслото. Причинява се основно от два проблема:
- Износени лагери на колянов вал
- Износена маслена помпа
Има вариант да се разминеш и с малко. Има два датчика за масло, единия е отдолу вляво като гледаш отзад буса, в блока до цилиндровата глава. Обикновено е скрит с предпазна ламарина. Другия е в близост до маслената помпа. Имат различни цветове, защото работят на различно налягане. Може да ги смениш и двата за по-сигурно.
Преди да започнеш каквото и да било, СМЕНИ маслото с по-гъсто, 10W40 или по-добро. След това ако симптома продължава - сервиз и замерване на налягане. Ако е нормално проблема е в датчиците, ако е ниско - маслена помпа, по-малкия дявол. Ако и след нейната смяна не се оправи - капитал ремонт на мотора, най-голямата възможна беля.
- Износени лагери на колянов вал
- Износена маслена помпа
Има вариант да се разминеш и с малко. Има два датчика за масло, единия е отдолу вляво като гледаш отзад буса, в блока до цилиндровата глава. Обикновено е скрит с предпазна ламарина. Другия е в близост до маслената помпа. Имат различни цветове, защото работят на различно налягане. Може да ги смениш и двата за по-сигурно.
Преди да започнеш каквото и да било, СМЕНИ маслото с по-гъсто, 10W40 или по-добро. След това ако симптома продължава - сервиз и замерване на налягане. Ако е нормално проблема е в датчиците, ако е ниско - маслена помпа, по-малкия дявол. Ако и след нейната смяна не се оправи - капитал ремонт на мотора, най-голямата възможна беля.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта