Колеги буса и каравеле с 2но парно.....което и копче да врътнеш(задно,предно )парно и вентилатора не тръгва....тръгнах по кабелите и отписването на възможните причини за проблема....вентилатора работи,термоплочката бачка, копчетата също.....това което установих е че по черно-червен кабел до копчетата трябва да стига +....е да ама не...както си карах и изведнъж спря.....свалих бушониерата и отзад е няма такава лудница,че не мога да намеря къде са мойте кабели....бушон Н19 30а е здрав....поне на капака пише че той е за парното....интересното при мерене е че до бушониерата стига + обаче от другия край до копчетата се е изгубила връзката...
за момента съм решил проблема с директен плюс от акумулатора ама загасиш ли колата и продължава да върти....искам да си го направя както трябва и да сглобявам пласмасариите....
+ към врътките минава ли през реле или би трябвало да е директен....това което ми идва наум е проблем в самата бушониера...
ако не открия проблема съм се замислил през реле което да управлявам с кабелите който отиват към контакния ключ(още не съм сигурен дали е възможно) ....за да може при изваден клюя да спира вентилатора...
Надявам се да можете да ми помогнете,за което предварително Благодаря!
Не стига плюс до ключа на парното?
-
- Вечен БАН
- Мнения: 723
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
- Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Не стига плюс до ключа на парното?
Може и от контактния ключ да прави проблеми.
- empaher
- Мнения: 398
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Не стига плюс до ключа на парното?
Проблема го имам от няколко дни и преди малко един приятел ме светна ....релето над бушониерата найстина се оказа за парното....малкия плюс(този който затваря релето) се е изгубил....проследих го и се оказа че влиза в една голяма с много кабели букса пак в бушониерата...кабелчето е много тънко и мисля да си взема плюс през контакт от запалката и проблема се решава....някъде вътре в бушониерата е проблема ама въобще няма да се занимавам да сменям ....ако има нещо ще ми изгаря бушона на запалката ама не мисля че ще има проблем....кабелчето за релето е по тънко от това на запалката....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта