Схема на свързване на алтернатор Бош

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
eizo76
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Схема на свързване на алтернатор Бош

Мнениеот eizo76 » Нед 10 фев 2008 12:13


Здравейте колеги,каква е схемата на свързване на алтернатора,
кой край за къде е,ако може някой да нарисува схемата.
Благодаря педварително
ИзображениеИзображение
mod edit: vasstop

Последна промяна от eizo76 на Вто 26 фев 2008 22:47, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Vito
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 6:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vito » Пон 11 фев 2008 1:04


Първо добре дошъл :D

:welcome_to_group



Значи,имам тука един "учебен" и на него В+ отива или директно към акумулатора,или първо към стартера,но от него пак е на + на акумулат.,така че няма значка къде ще го вържеш :wink:

Клема D+ е едно тънко синьо кабелче и мисля,че е за оборотомера на дизеловите двигатели,на бензинките не знам дали се ползва(на моя Голф е вързан,ама и с него и без него разлика не виждам...

Относно този означен само с +,той при мен е вързан към някакво реле-регулаторче мисля,ама при теб регулаторчето е на четките,така че оставяш гола клемата,както и тази,означена с W.

Дано съм помогнал,ако бъркам някъде-специалистите са за това,да коригират :P


sbirov
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Септември

Мнениеот sbirov » Пон 11 фев 2008 12:06


Извод D+ отива на единия край на контролната лампа за зареждането.Другия и край е към контактния ключ.


Потребителски аватар
eizo76
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот eizo76 » Вто 12 фев 2008 18:46


Изображение
е така съм я направил схемата,обаче контролната лампичката не угасва,а леко мъждука,амеперметъра отчита,че зарежда и напрежението на полюсите е ~13V при по високи обороти-до колкото знам би трябвало да е 14V-смених четките с нови,но пак същата работа-та какъв може да е проблема.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Вто 12 фев 2008 23:38


Освен силовите диоди има и 3 по-малки диода за формиране на възбудително напрежение.Свързани са с анодите към трите извода от намотките(статора), катодите са в обща точка на +D.Провери с мултицет в режим измерване на диоди дали няма връзка между +D и+B( при разкачени връзки на алтернатора)


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 13 фев 2008 0:05


Изображение


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Сря 13 фев 2008 0:15


Мда, има някакви ядове с потенциала на +D


Потребителски аватар
eizo76
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот eizo76 » Вто 26 фев 2008 22:59


Благодаря на всички! Проблема е решен с "нов" от моргата.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Serto0 и 80 госта