Golf MK3 1.8 ABS "проблем"с температурата,дайте идеи -Решено
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
ReCaRo` написа:мн странно и аз съм с АBS и повече от 75 градуса не е стигала
Термостатче
А иначе по темата в задръстване като се набиеш в задницата и кюмбето (ауспуха) на предния изгорелите газове(горещите) допълнително спомагат за по бързото загряване. Като оставиш една комфортна дистанция от 1,5м от предния загрява по малко
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
петко,нормално е сега,ама после по жегитеpetko5 написа:Днес попаднах в голямо задръстване, после си играх дълго време, да паркирам на кофти място в центъра и повече от 100гр-температура не-вдигна
Явно е нормално
Благодаря Ви за бързите отговори
Поздрави
P.S.
Колега ReCaRo`, смени си термостата и всичко ще се оправи
- petko5
- Мнения: 2926
- Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ААМ
- Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора
feniksgod написа:Проблема може да ти бъде от доста неща, но я провери перката да не върти тегаво, ако е така може да се наложи само перката да смениш.
LILO&STICH написа:петко,нормално е сега,ама после по жегите
Къде може да е проблема ?
Със стария термостат, миналото лято нямах никакъв проблем, а всички знаят, колко горещо беше
- petko5
- Мнения: 2926
- Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ААМ
- Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора
Други мнения
Последна промяна от petko5 на Съб 23 фев 2008 23:19, променено общо 1 път.
- jagler
- Мнения: 1203
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-5.5
- Двигател: ALZ 2002
- Местоположение: Стара Загора
другото което остава колега е избила гарнитура на главата която ти вкарва изгорели газове и ти повишава темп. на колата има много теми по въпроса.Пробива е много малък но оказва влияние аз моята така беше и какво ли не сменях датчици,вентилатор,радиатор и т.н. и се оказа гарнитурка и сега заспаpetko5 написа:Други мнения
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
handycam написа:petko5 написа:handycam написа:3 години карах голф с този двигател и беше същото положение.мисля че е нормално просто не е пресметната охладителната система както трябва.
Дано си прав
всички които познавам с коли с този двигател, казват че са така.[/quote]
Даааа и аз бяха така докато не изхвърлих радиотра и не сложих нов,защото въпреки,че ВЪНШНО НИЩО МУ НЯМАШЕ старият радиотор беше пълен присадка портив теч която като го срязах за да видя от любопиство какво му е свиваше диаметъра с поне 1/3 на каналите...оттам малък дебит -лошо топлоотдаване..
Петко!!!!!Сменяй радиатора...105 лв BEHR....става много лесно...Прежали ги тез 105 лв....няма да навредиш нва колата
Последна промяна от joker на Сря 27 фев 2008 8:09, променено общо 1 път.
принудително включване
Монтирай си ключ за принудително включване на перката
Аз съм го направил отдавна на мойто Голфе което е 1.9 тд
Това е общ проблем на голфовете, но задължително побързай не е прегрявай колицата че пукат глави и после доста пари ще похарчиш,
мен ме бяха уплашили и си го монтирах малко копченце, не си личи въобще и си е пускам лятото или по баир. Тез 3ки влкючват на 2 степени, но често е малко късничко и прегряват. Но споко карам така 3та година, при положение че едно майсторче уж беше видял че главата е спукана и за смяна. Тез майстори когато и да ги псуваш и колкото и да ги ... все е малко... Айде успех и не се шашкай.
Забравих да спомена да не вземеш да промиваш системата с лимонтозу или други киселини, ще проотечеш от някъде и големи глявоболия после пак. Стари са и не го знаеш от къде ще се пропука, мой приятел го направи и смени радиатор, прокапа като лейка.
Аз съм го направил отдавна на мойто Голфе което е 1.9 тд
Това е общ проблем на голфовете, но задължително побързай не е прегрявай колицата че пукат глави и после доста пари ще похарчиш,
мен ме бяха уплашили и си го монтирах малко копченце, не си личи въобще и си е пускам лятото или по баир. Тез 3ки влкючват на 2 степени, но често е малко късничко и прегряват. Но споко карам така 3та година, при положение че едно майсторче уж беше видял че главата е спукана и за смяна. Тез майстори когато и да ги псуваш и колкото и да ги ... все е малко... Айде успех и не се шашкай.
Забравих да спомена да не вземеш да промиваш системата с лимонтозу или други киселини, ще проотечеш от някъде и големи глявоболия после пак. Стари са и не го знаеш от къде ще се пропука, мой приятел го направи и смени радиатор, прокапа като лейка.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Не е нормално......и тези идеи за ключетата....това не е Лада или Москвич...
като е нормално защо когато смених радиатора температурата ми престана да прехвърля средата на скалата и вентилатора работи по-кратко..?????
Мое мнение е ,че е намален дебита през охладителната система
-износена водна помпа
-запушен радиатор
И в никакъв случай не се дължи на КОНСТРУКТИВЕН ДЕФЕКТ.....пропуск на конструкторите на ФВ да монтират ключе за принудително ръчно включване на вентилатора!
като е нормално защо когато смених радиатора температурата ми престана да прехвърля средата на скалата и вентилатора работи по-кратко..?????
Мое мнение е ,че е намален дебита през охладителната система
-износена водна помпа
-запушен радиатор
И в никакъв случай не се дължи на КОНСТРУКТИВЕН ДЕФЕКТ.....пропуск на конструкторите на ФВ да монтират ключе за принудително ръчно включване на вентилатора!
незнам мом4ета ама сменяхме перка наскоро (1.4 абд ) и ми прави е***и аномалиите както карам - 110 след малко 70 после си дуржи около 90 и пак ( става въпрос за средна скорост при газ) термостата го пипам вси4ко е наред, радиатора 4ист дат4ик сменях миналата година и най-мн ме съмнява да е от него (искам да пот4ертая 4е вси4ко взето 4исто ново от България не ме е кароло и 7-8 месаца без да се с4упи да им е*а пу*ката майна )про4етох интересни мнения bobcho handycam благодаря както и на останалите и съм съгласен за тея клу4ета верно да не е 'братско' 4е да си създаваме неодобства
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
zdafii написа:незнам мом4ета ама сменяхме перка наскоро (1.4 абд ) и ми прави е***и аномалиите както карам - 110 след малко 70 после си дуржи около 90 и пак ( става въпрос за средна скорост при газ) термостата го пипам вси4ко е наред, радиатора 4ист дат4ик сменях миналата година и най-мн ме съмнява да е от него (искам да пот4ертая 4е вси4ко взето 4исто ново [b]от България [/b]не ме е кароло и 7-8 месаца без да се с4упи да им е*а пу*ката майна )про4етох интересни мнения bobcho handycam благодаря както и на останалите и съм съгласен за тея клу4ета верно да не е 'братско' 4е да си създаваме неодобства
Ей това дето съм го зачервил вероятно ти е проблема.....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 154 госта