Golf MK3 1.6- Ремонт на потенциометьр на дроселова клапа

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
cooly
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Golf MK3 1.6- Ремонт на потенциометьр на дроселова клапа

Мнениеот cooly » Чет 27 мар 2008 14:25


Отка4ете 4ервеният кабел на акумолатора.Сваляте 4-те виннта на дросела,след което свляте жилото за газта.като извадите цялата клапа с потенциометьра(алумиевият блок прихванат за дросела)развиите винтовете за да отворите капака на блока на самият потенциометьр,след което по4истете вьтре с много меко и 4исто парцал4е напоено сьс спирт.затворете по обратният ред.като вьржете акумолатора и запалите не правете.Оставете да работи на място за 5-10мин. за да може процесора да обу4и потенциометьра.Ако след тази интервенция не се промени нищо опитаите пак,все пак вси4ко се износва в определен момент,а този елемент е доста скьп.надявам се да помогне тази информация .
mod edit: dobrinb




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Чет 27 мар 2008 15:12


Да допълня Колегата-преди свалянето да се маркира старото положение на TPS. :wink:


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 31 мар 2008 9:13


желателно е да се прибере стъпковото моторче /за празен ход/ в крайна позиция, след което се сваля буксата му. Така дроселовата клапа е на 0 градуса.
При подаден контакт се измерва между пинове 1 и 2 /в рамките 0,19-0,21 волта трябва да е/ на ТПС.
След което се сваля, почиства и отново се монтира ТПС-а
Настройват се стойностите, които сме измерили преди отварянето и сме сигурни че не е разместен датчика.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Пон 31 мар 2008 9:23


в заключение-недейте се занимава с глупости ако не сте готови в последствие да си купувате скъпоструващи части поради неправилна намеса. :wink:


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот Bai Sando » Вто 01 апр 2008 13:46


Мерси колега ще опитам да го оправя ... па дано стане


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот Bai Sando » Сря 02 апр 2008 21:59


нищо не става поръчах ново па ша гладувам 1 месец като куче :044: :039:


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Чет 03 апр 2008 7:20


SANDO 1 написа:нищо не става поръчах ново па ша гладувам 1 месец като куче :044: :039:
а колко струва :roll:


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот Bai Sando » Чет 03 апр 2008 9:55


оф 500 лева със доставка от германия за 3 4 дни щяла да пристигне мани че ни ми са мисли ама като искам да се воза ще давам :?


Потребителски аватар
mityomk
Мнения: 110
Регистриран на: Сря 23 яну 2008 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград

Мнениеот mityomk » Чет 03 апр 2008 10:43


колеги на голф2 1.8mi имам проблем с оборотите (дига ги доста понякога) и мисля че е от този потенциометър,ремонта по същия начин ли става?


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот Bai Sando » Пет 04 апр 2008 13:12


Нека да каже някои колега със такъв двигател :roll:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 04 апр 2008 14:46


Ето я нагледно цялата процедура за двигател AEE с гьотере снимки
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... =38939&hl=
Проблемите не идват от това ,че се замърсяват пистите ,а че се изтриват с времето.

п.п. Тъй че по внимаелно с чистенето (търкането)


Потребителски аватар
mityomk
Мнения: 110
Регистриран на: Сря 23 яну 2008 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград

Мнениеот mityomk » Пет 04 апр 2008 15:04


стъпковото моторче от потенциометъра ли се управлява,щот имам големи проблеми с оборотите,бая ги вдига сам и вече не знам къде да търса тоя проблем

П.С.кво е тпс


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 04 апр 2008 18:24


mityomk написа:стъпковото моторче от потенциометъра ли се управлява,щот имам големи проблеми с оборотите,бая ги вдига сам и вече не знам къде да търса тоя проблем

П.С.кво е тпс

управлява се
тпс е датчик за положението на дроселовата клапа.


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Съб 05 апр 2008 8:04


аз това не се наемам да го правя.ще вземе да исплющи нещо и после олеле.ще си карам така :roll:


Потребителски аватар
nasko78
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 11 мар 2008 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот nasko78 » Нед 06 апр 2008 19:38


рисковано е!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта