За ксенона
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 09 апр 2006 21:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
VWGT написа:никъде не намерих инфо за монтажа...
Н1 комплекта който взех е оборудван с реле и бушон. Описаните в книжката инстлации са 3 вида:
- само с баласт
- с някъв ХИД модул какъвто нямам
- с реле (имам го) има две схеми: positive и negative connection diagram. Каква е разликата м/у двете?
За Н1 крушка кое е най-доброто връзване?
доколкото разбрах може и без реле, само с баласт, ако тока който идва по жиците до крушката е достатъчно силен, за да запали ксенона. Ама все пак коя инсталация е по-добрата като изпълнение от ел. гледна точка >>> ?
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
VWGT написа:доколкото разбрах може и без реле, само с баласт, ако тока който идва по жиците до крушката е достатъчно силен, за да запали ксенона. Ама все пак коя инсталация е по-добрата като изпълнение от ел. гледна точка >>> ?
Баласта е задължителен релето е по желание. А относно с реле или без аз писах по-нагоре - по добре с реле.
- valeto 150hp
- Мнения: 316
- Регистриран на: Пон 16 окт 2006 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Любимец
- Контакти:
- tunerGTI16v
- Мнения: 20
- Регистриран на: Нед 06 яну 2008 1:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- marrs
- Мнения: 326
- Регистриран на: Пон 16 яну 2006 23:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
VWGT написа:VWGT написа:никъде не намерих инфо за монтажа...
Н1 комплекта който взех е оборудван с реле и бушон. Описаните в книжката инстлации са 3 вида:
- само с баласт
- с някъв ХИД модул какъвто нямам
- с реле (имам го) има две схеми: positive и negative connection diagram. Каква е разликата м/у двете?
За Н1 крушка кое е най-доброто връзване?
доколкото разбрах може и без реле, само с баласт, ако тока който идва по жиците до крушката е достатъчно силен, за да запали ксенона. Ама все пак коя инсталация е по-добрата като изпълнение от ел. гледна точка >>> ?
когато инсталацията за фаровете има реле монтираш ксенона без релета , а когато инсталацията за фаровете е без реле и целия ток минава през корчето е добре да сложиш реле .
marrs написа:когато инсталацията за фаровете има реле монтираш ксенона без релета , а когато инсталацията за фаровете е без реле и целия ток минава през корчето е добре да сложиш реле .
10х! ето какво намерих в нета, смятам да приложа същата схема
http://www.youtube.com/watch?v=dvhDGMUV4pg
- marrs
- Мнения: 326
- Регистриран на: Пон 16 яну 2006 23:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
VWGT написа:marrs написа:когато инсталацията за фаровете има реле монтираш ксенона без релета , а когато инсталацията за фаровете е без реле и целия ток минава през корчето е добре да сложиш реле .
10х! ето какво намерих в нета, смятам да приложа същата схема
http://www.youtube.com/watch?v=dvhDGMUV4pg
ела и ще ти помогна да го монтираш
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 162 госта