И на мен ми работят само 4 реотана - 3 отдолу и май предпоследния отгоре.
Не съм сигурен колко са всички, но горе-долу още токова не работят!
Дали наистина може се пукне стъклото ако се оправят неработещите с това лепило?
Някой правил ли е подобна операция?
Поправка на награватели/реотани задно стъкло.
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- davidbros
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пон 26 юли 2004 13:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Минах през Бриколажа да го видя това лепилце.
Та там едно от момчетата ме разпитва за какво ми е електропроводящо лепило та ме заведе и ми го показа /щот го търсех при бои и лепила/. Та ме заведе при авто изториите и ми дава едно, предназначението на което /по описание/ е за попълване на шупли и пукнатини. Нищо за електропроводимост или реотани. Ама едно такова мижаво мисля 2-3 гр и цена 18 лв и малко съмнително и дебело ми се стори та не го взех. Може и то да е но имам съмнения.
Някой ако е копувал дали е това или си пише електропроводимо и тнт.
Та там едно от момчетата ме разпитва за какво ми е електропроводящо лепило та ме заведе и ми го показа /щот го търсех при бои и лепила/. Та ме заведе при авто изториите и ми дава едно, предназначението на което /по описание/ е за попълване на шупли и пукнатини. Нищо за електропроводимост или реотани. Ама едно такова мижаво мисля 2-3 гр и цена 18 лв и малко съмнително и дебело ми се стори та не го взех. Може и то да е но имам съмнения.
Някой ако е копувал дали е това или си пише електропроводимо и тнт.
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Сря 05 окт 2005 11:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
за каското
спираш си колата пред блока, чупиш зад нея една чаша, обаждаш се на кат и те идват казваш им че снощи си си паркирал тук колата и на сутринта я намираш с праснат прозорец, те ти правят протокол в който пишат че ти е счупен прозореца в следствие на хвърлена чаша от блока, след което отиваш с протокола в застрахователната компания и попълваш заявление за щета и пишеш да е за вандализъм прилагаш си протокола и няма как да не ти платят прозореца който иска да мами застрахователи насреща съм за какво е иначе каското на колата ако не е да го източваш особенно към края на полицата накичваш си цялата кола и отиваш и те се хващат за главата )) но имаш ли протокол от КАТ никои нищо не може да ти каже ))
- kimbaten
- Мнения: 339
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
bluefen написа:...
но има един момент че можеш да го използваш само ако не ти работят примерно 1- 2 реутана и са прекуснати на 1-2 места ина4е се появява опаснос да ти се спука прозореца така и неразбрах защо но.............така обесниха тея в Кобра...
... така и не разбрах тва истина ли е? някой пробвал ли е да залепи повече реотани? и какъв е резултата?
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
mechoklecho написа:Абе аз се притеснявам, че проблемът може да не е от прекъсване на реотана, защото, котато го включа, се получават точно 8 разпотени малки кръгчета. Т.е реотана бачка на тези места. Тези кръгчета са разпръснати по цялото стъкло.
Къде да отида, за да остановят точно какв е проблемът?
Тези малки кръгчета ти показват къде е прекъснат реотана..!
С тези лакове е пробвано от мен и работи перфектно!.
Но се прилага, за не по-големи от 1см прекъсвания на реотана.
Това ти трябва.!
Това го купих от горубляне от някаква автомания... но доколкото разбрах го има в пулсатор
цена - 5-7 лв... 2 грама, и стига за предостатъчно мацане, но моето след 1 то използване се спече после... чудих се дали да не го разредя с короселин, ама си бях оправил реотаните вече.
На срещата мога да покажа, как е станало.
-Значи както казва Vaskoto1 bowdown се лепи с тиксо от двете страни на реотана, така че да очераеш един вид самият реотан, и после мацаш смело.
-Препоръчвам ти след като намажеш да изчакаш 1-2 мин, и да махнеш тиксото...
-Не пускайте реотана, поне 10-15 мин.
-След като направите тези намеси, става много финно, и трябва да работи.
-Имайте в предвид, че там където сте мазали, пак ще прави кръгчета но ще работи!
Пак повтарям... не свързвайте разкъсани части по-големи от 1-2 см!!!!! ще гръмне изключително бързо и няма смисъл.
С този пост отговарям на повечето хора, как се установява къде е прекъснато.
Другият вариант е чисто визуален... гледате срещу светъл източник самите реотани и се вижда къде са прекъснати... това се прилага, при по-големи прекъснати участъци...
- kimbaten
- Мнения: 339
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
...а с пукането на стъклото как стои въпроса? Щото ми звучи страшничко? на мене ми обясниха, че т'ва лепило имало вероятност да спука джама, по простата причина че неочаквано добре залепвало за стъклото и от температурната разлика когато е студено стъклото и нагревателя нагрее пука джама, където е залепено, щото се разширява и т.н... сега, не знам предполагам че става дума само за големи участъци както казва wili98. Моят въпрос е: според тези които имат опит, при мене има много неработещи нагреватели 7 или 8 на брой, но с невидими почти прекъсвания, колкото косъм примерно, ако си купя такова нещо и ги намажа само малко колкото да хване, рискувам ли по някакъв начин?
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не въобще не залепва здраво за стъклото, просто се нагрява много повече поради по-ниското му съпротивление...
За това не повече от 2 см с този лак..
Виж с графит и каноколит може да се експериментира... тъй като графита има специфично високо съпротивление, и може да се постигнат по-добри резултати с големи прекусвания...
За това не повече от 2 см с този лак..
Виж с графит и каноколит може да се експериментира... тъй като графита има специфично високо съпротивление, и може да се постигнат по-добри резултати с големи прекусвания...
Много ме притеснява това, че се разпотява на 2-3 места. Т.е. изглежда, че прави контакт, ама никакъв ефект после. И тези 2-3 места са разпръснати по цялото стъкло.
при мен има същия проблем нагревателите не работят, на места прозореца се оправя сам, но според мен е от въздушната струя защото става на специфични места (около 3-тия стоп, в центъра или от единия край) и не е на ивички, а на петна!
и мисля че е по-скоро в копчето защото като го натисна не му светва диодчето (освен това ми казаха че би трябвало да имам нагреватели и в огледалата, които се включват със същото копче, а ефект няма)
- kimbaten
- Мнения: 339
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
wili98 написа:Не въобще не залепва здраво за стъклото, просто се нагрява много повече поради по-ниското му съпротивление...
За това не повече от 2 см с този лак..
да разбирам ли, че за фини прекъсвания (които не се виждат почти) и с фина намеса с лака не рискувам стъклото дори ако реотаните са 7 или 8?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта