Колеги, и аз имам същия проблем като при Доктора! 1:1! Само, че при мен го имам от около година. Дори, като теглих едно приятелче със заминала бензинова помпа на Кадет, взех, че му скъсах и скобата за теглене отпред на Кадетчето! А определено знам как се тръгва в такива случаи и много се старах...
Преди около полвин година се наложи цепене на мотора и челосване на блока. Съединителя ми е Луук, съвсем си е в нормите като дебелина на феродото (не помня колко беше, но тогава го проверявах) и демпферните пружини бяха здрави.(за въпроса колко искарва.. по километраж съм на 199 000км) Карах преди едно Г2 със счупени пружинки (след това го смених диска, де) и определено усещането не е същото.
В резултат на наблюденията ми предполагам, че поне едната от двете помпи е тръгнала да си ходи и все повече се засилва към "вратата". Не мисля, че е от демпферните пружинки нито при мен, нито при Доктора (независимо по какво е доктор)Най-малкото, защото те биха се счупили и толкова! Няма да има
постепенно влошаване, както при мен, а и както е споменал клегата
А иначе, спирачната течност е сменяна цялата сравнително скоро, включително и тази част, която е към съединителя и не я губи нито грам.
Май ще трябва да се ориентираме към помпи, Докторе! Не знам ще минем ли само с гумичките вътре, но... то проба му е майката!
Не знам защо, но си мисля, че при мен поне е долната... сигурно защото когато мотора беше долу, съединителя беше напълно разтоварен, а това значи и долна помпа разтоварена, а след събирането положението видимо се влоши