Проблема със сигурност е от впръскването на гориво Изключването на ЕГР не влияе. При прекодирането от ръчна на автоматична кутия -ИЗЧЕЗВА. Обаче ми прави впечатление, че и при мен (ПД ARL) леко се усеща промяна в работата на двигателят на свободни обороти в зависимост от това дали колата е в покой или не.(както казах достатъчни са 3км/h).
Нека някой да погледне мап картата и да каже има ли функция на тихите обороти от скоростта на движение и каква е тя ?
голф 4 1,9 ТДИ 110 коня проблем с тихите обороти по инерция
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Dorian написа: ....като всеки знае че това е проблем с маховика,.....
Би ли обяснил, при проблем в маховика, каква е разликата в работата на двигателя, когато колата е в покой, и когато колата се движи по ИНЕРЦИЯ на СВОБОДНА с 5 км/ч ?
Май не всички са разбрали за какво иде реч и ще го обесня така :
Спираш колата на място. Изключваш от скорост. Палиш. Пускаш съединителят и колата работи на свободна. Двигателят работи перфектно. Отиваш зад колата и почваш да я буташ по равното, при което чуваш как двигателят почва да "дъвче". спираш да буташ, колата спира на място, и след 1 секунда работата на двигателя вече е перфектна.
Хайде сега обясни какво му е на маховика ?
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
имам ибиза ASV тди110 ,която отдавна не е с демпферен маховик и тоя проблем все си оставаше-НЕ е от мап картата, а от съвсем друго нещо
Добромирски когато сте зака4или Вагком на тази кола ми 4укни ,за да проверим едни стоиности;да видим дали няма да излезе същата работа като при мен-досега на над 30тди-та беше все едно и също нещо
за оправяне на тия колебания
тел. ще ти пратя на ли4ни
Добромирски когато сте зака4или Вагком на тази кола ми 4укни ,за да проверим едни стоиности;да видим дали няма да излезе същата работа като при мен-досега на над 30тди-та беше все едно и също нещо
за оправяне на тия колебания
тел. ще ти пратя на ли4ни
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
niks76 написа:имам ибиза ASV тди110 ,която отдавна не е с демпферен маховик и тоя проблем все си оставаше-НЕ е от мап картата, а от съвсем друго нещо
Добромирски когато сте зака4или Вагком на тази кола ми 4укни ,за да проверим едни стоиности;да видим дали няма да излезе същата работа като при мен-досега на над 30тди-та беше все едно и също нещо
за оправяне на тия колебания
тел. ще ти пратя на ли4ни
И каква се се оказва същата работа, че ми стана интересен този проблем?
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Zinoto написа:niks76 написа:имам ибиза ASV тди110 ,която отдавна не е с демпферен маховик и тоя проблем все си оставаше-НЕ е от мап картата, а от съвсем друго нещо
Добромирски когато сте зака4или Вагком на тази кола ми 4укни ,за да проверим едни стоиности;да видим дали няма да излезе същата работа като при мен-досега на над 30тди-та беше все едно и също нещо
за оправяне на тия колебания
тел. ще ти пратя на ли4ни
И каква се се оказва същата работа, че ми стана интересен този проблем?
ами ще допълня само 4е разхода падна с по4ти литър и колата върви още пове4е от преди и НИКАКЪВ пушек.аз загубих няколко месеца докато го реша това предизвикателство,като на вси4кото отгоре купих и 4исто нова нафтова помпа за да сравнявам къде и какво се променя при старата-няколко основни настроики са.......
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
dinchev написа:преди известно време ви писах, 4е това тресене е по-голямото първона4ално впръскване, но никои не е 4ел подробно изкаването ми.
uBO_1 написа:И моя е така АХФ сложих обикновен маховик и пак си го има това и чип сложих от Брезел и пак го има като е на автоматични изчезва обаче не ми харесва как варви тогава.
А това как ще го обясниш?
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Dobromirski написа:Dorian написа: ....като всеки знае че това е проблем с маховика,.....
Би ли обяснил, при проблем в маховика, каква е разликата в работата на двигателя, когато колата е в покой, и когато колата се движи по ИНЕРЦИЯ на СВОБОДНА с 5 км/ч ?
Май не всички са разбрали за какво иде реч и ще го обесня така :
Спираш колата на място. Изключваш от скорост. Палиш. Пускаш съединителят и колата работи на свободна. Двигателят работи перфектно. Отиваш зад колата и почваш да я буташ по равното, при което чуваш как двигателят почва да "дъвче". спираш да буташ, колата спира на място, и след 1 секунда работата на двигателя вече е перфектна.
Хайде сега обясни какво му е на маховика ?
Първо щети дам един жокер- при гореописаната ситуация пробвай когато започне да ''дъвче'' като е поенерция колата да натиснеш съединителя и тресенето спира ли?Ако спира значи е маховик(поне при мен спира да тресе )Виж в профила ми че съм с точно този мотор за който говориш ти,аз също го имам този проблем и съм се интересувал доста от какво е и в крайна сметка всеки ми каза чее от маховика.Сега като чета внимателно ме хвърляш в съмнения данеби и моя проблем да е друг,но е малковероятно
И при мен като я пусна поенерция с малка скорост дъвче и все едно че недържи обороти,но оборотомера не мърда,а с голяма скорост като я пусна поенерция го няма това притрисане.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Мисля,че се сещам за какво говори niks76, трябва доста практика и както той казва да имаш помпа с която да си правиш експерименти. Затова не може да се обясни какво трябва да се направи и всеки който има Ваг-ком да се справи със задачата. Сещам се като се занимавах с моята преди време наистина разхода пада дори под заводския в зависимост от стила на каране и в зоната на максималния въртящ момент теглителната сила се увеличава осезаемо без никакъв пушек. dinchev е прав, че е свързано с начина на впръскване, но не бих казал, че е точно с по-голямо първоначално. Начина на впръскване се променя от износването на помпата и забелязвам, че тези помпи са доста чувствителни на минимално износване. Това в никой случай не означава сменяне на помпата, просто трябват малко настройки.
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
не е от маховик това а си е точно от ВПРЪСКВАНЕ НА ГОРИВО.но как се оправя ----с настройки или.......просто проблема е елементарен--някоя зацапана буксичка-по шибаните датчици или нещо такова.или просто трябва да се попрочете малко и да се помисли.па това за маховика ако ти е разбит той ша ти тропа и като тръгваш и като завиваш с газ и т.н.т стига с тия глупости осъзнайте се---аз проблема ще си го реша ама той е елементарен както беше писал никс76--оправя се за 5минути чрез ваг ком---стига да знаеш кво да буташ......
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта