Обща тема за Транспортер Т4
- Plehi
- Мнения: 838
- Регистриран на: Нед 20 май 2007 21:07
- Автомобил: Passat B8 T4 Touareg W140
- Двигател:
- Местоположение: София
Един познат кара Т4 с някъв "немски" тунинг по негови думи(не сме имали време да разговаряме подробно).Та този бус е някакви си 150 кончета +чип=180х.п и на всичкото отгоре с метан и метанов инжекцион Направихме една дръпка и .... му взех първите 10 метра ,а беше на метан....представям си на бензин. Тоя микробус може да се засече по Надежда. Лятото редовно пред Релакса
п.п Поучителна история
п.п Поучителна история
- Plehi
- Мнения: 838
- Регистриран на: Нед 20 май 2007 21:07
- Автомобил: Passat B8 T4 Touareg W140
- Двигател:
- Местоположение: София
ilkomotor написа:.. бензиновия е с по лека подръжка , по непретенциозен , по лек /не мачка бързо гумите/ и винаги го свързвам с един ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ...вследствие на което и по икономичен- в крайна сметка
Всъщност искаш да кажеш по-икономичен от към "колко ми е дълбок джоба" Може да поспориме по този въпрос с икономичността
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Моят папа около 13-13,5/100 газ смесено движение. Май не прави голяма разлика градско - извънградско. ГИ си е ГИ никви грижи и пей сърце.
За нафтовите печки 2,4 D съм чувал е хапвали към 10/100 наша нафтичка на градско. Миналото лято на морето един ми се похвали че слагал добавка в нафтата иначе не работел добре. Аз затва си взех бензинка и не съжалявам. Така или иначе има по-добри параметри от 2,4 D и върви по-добре. Само 2,5 TDI може и да може да даде някъв зор. За малките двигатели 1,9 D не ми се и мисли. Моят е къса база и празен тежи по документи 1850 кг., а дългата база е към 2 тона. Е това тегло си иска и съответен двигател да го носи. А представете си натоварен бус с малък двигател каква ли мъка ще да е? Аз празен кат го карам почти никога не давам газ до дъно. И си върви с лекота като кола.
Това си е лично мое мнение.
Братушките имат много як форум само за бусове. Който може да чете на руски - ето какво казват те за дизел и за бензин.
За нафтовите печки 2,4 D съм чувал е хапвали към 10/100 наша нафтичка на градско. Миналото лято на морето един ми се похвали че слагал добавка в нафтата иначе не работел добре. Аз затва си взех бензинка и не съжалявам. Така или иначе има по-добри параметри от 2,4 D и върви по-добре. Само 2,5 TDI може и да може да даде някъв зор. За малките двигатели 1,9 D не ми се и мисли. Моят е къса база и празен тежи по документи 1850 кг., а дългата база е към 2 тона. Е това тегло си иска и съответен двигател да го носи. А представете си натоварен бус с малък двигател каква ли мъка ще да е? Аз празен кат го карам почти никога не давам газ до дъно. И си върви с лекота като кола.
Това си е лично мое мнение.
Братушките имат много як форум само за бусове. Който може да чете на руски - ето какво казват те за дизел и за бензин.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта