цитат: Колега въпросното "Виуууу" да не идва от турбината?
звука е почти като от турбината но нея ч чувам чак на 1600 оборота някаде а този идва към 1000 и изчезва към 1300. ще трябва наново всичко да се сменя, ако сменям помпата и ролките, нов ремък ще трява също нали, макар че този е на 1000 км още?
проблем след смяна на ангренажен ремък Г4 тди
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
kuban написа:цитат: Колега въпросното "Виуууу" да не идва от турбината?
звука е почти като от турбината но нея ч чувам чак на 1600 оборота някаде а този идва към 1000 и изчезва към 1300. ще трябва наново всичко да се сменя, ако сменям помпата и ролките, нов ремък ще трява също нали, макар че този е на 1000 км още?
не е нужен нов , но както се разбира не си сменил опъващия лагер и др.ролки
- Бързият
- Вечен БАН
- Мнения: 1778
- Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Ако наистина си сменил само ремъка все едно нищо не си направил .При смяна на ангренаж се сменя всичко което е като консуматив към него - всички ролки (ако са повече от една) и в твоя случай и водна помпа . Аз лично не бих рискувал за 80-100 лева защото една блокирала ролка , или още по-лошо помпа , може да направи голяма поразия
- ДАНЧО
- Мнения: 794
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
- Автомобил: Audi A4 B6
- Двигател: AVB 2003
- Местоположение: Ст.Загора
Jetman написа:Това винаги ли е така - като сменяш ангренажен ремък да сменяш и помпа? За ролките зная но че трябва и водната помпа при това работеща сега чувам. На ТДИ 1з също ли трябва да я смена тая помпа като сменам ремъците?
Според мен е безмислено работеща помпа да се сменя.От 2 години карам 1з сменил съм ремъци,няколко пъти масла , филтри , махнах катализатора, смених гърнетата , термостата , антифриза.Водната помпа не съм я пипал работи безупречно , ще я сменя като протече(дано не е скоро )
- Бързият
- Вечен БАН
- Мнения: 1778
- Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
АКО помпата се върти от ангренажния ремък , тя се сменя задължитело ако искате да ви е спокойно . Ако искате карайте и ремъка и ролките и помпата по 300 хиляди - проблема си е лично ваш АКО помпата се върти от отделен ремък (пистов) то тогава не се сменя стига да е здрава. Виждал съм блокирала водна помпа на TDI мотор и така беше изпилила зъбите на ангренажа , че колата е била на косъм да удари клапани и бутала ... просто невероятен късмет Щом се мислите за късметлии карайте си TDI-тo със стари ролки и помпа , друго не мога да ви кажа колеги
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Бързият написа:АКО помпата се върти от ангренажния ремък , тя се сменя задължитело ако искате да ви е спокойно . Ако искате карайте и ремъка и ролките и помпата по 300 хиляди - проблема си е лично ваш АКО помпата се върти от отделен ремък (пистов) то тогава не се сменя стига да е здрава. Виждал съм блокирала водна помпа на TDI мотор и така беше изпилила зъбите на ангренажа , че колата е била на косъм да удари клапани и бутала ... просто невероятен късмет Щом се мислите за късметлии карайте си TDI-тo със стари ролки и помпа , друго не мога да ви кажа колеги
КОлега на тди ангренаж. ремък върти маслената помпа и вакум помпата не със зъбите а с гладкката обратна страна , водната помпа я върти външнияпистов ремък...обаче след време ако водната помпа започне да става шумна или протече, за да се смени трябва да се демонтира ангренания ремък - пречи
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
kiko946 написа:Бързият написа:АКО помпата се върти от ангренажния ремък , тя се сменя задължитело ако искате да ви е спокойно . Ако искате карайте и ремъка и ролките и помпата по 300 хиляди - проблема си е лично ваш АКО помпата се върти от отделен ремък (пистов) то тогава не се сменя стига да е здрава. Виждал съм блокирала водна помпа на TDI мотор и така беше изпилила зъбите на ангренажа , че колата е била на косъм да удари клапани и бутала ... просто невероятен късмет Щом се мислите за късметлии карайте си TDI-тo със стари ролки и помпа , друго не мога да ви кажа колеги
КОлега на тди ангренаж. ремък върти маслената помпа и вакум помпата не със зъбите а с гладкката обратна страна , водната помпа я върти външнияпистов ремък...обаче след време ако водната помпа започне да става шумна или протече, за да се смени трябва да се демонтира ангренания ремък - пречи
Пич нещо ми се струва че си в жестока заблуда!!!
колегата Бързия е абсолютно прав!!!
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
batkotivalio написа:kiko946 написа:Бързият написа:АКО помпата се върти от ангренажния ремък , тя се сменя задължитело ако искате да ви е спокойно . Ако искате карайте и ремъка и ролките и помпата по 300 хиляди - проблема си е лично ваш АКО помпата се върти от отделен ремък (пистов) то тогава не се сменя стига да е здрава. Виждал съм блокирала водна помпа на TDI мотор и така беше изпилила зъбите на ангренажа , че колата е била на косъм да удари клапани и бутала ... просто невероятен късмет Щом се мислите за късметлии карайте си TDI-тo със стари ролки и помпа , друго не мога да ви кажа колеги
КОлега на тди ангренаж. ремък върти маслената помпа и вакум помпата не със зъбите а с гладкката обратна страна , водната помпа я върти външнияпистов ремък...обаче след време ако водната помпа започне да става шумна или протече, за да се смени трябва да се демонтира ангренания ремък - пречи
Пич нещо ми се струва че си в жестока заблуда!!!
колегата Бързия е абсолютно прав!!!
kolega tова лято сменихме ремъка на сина ТДИ 90 к. сили 1995 година производство и гарантирам за казаното от мен по горе ....значи потвърждавам до 1995 год е така както съм написал това е нещо което съм видял с очите си лично сина ми си го смани сам под мое ръководство ...след тази дата е възможно да има и промяна щомкато така категорично заявяваш ...има много коли на които зъбния ремък варти водната помпа но не и ТДИ то до 1995 г.
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
batkotivalio написа:Дам, най вероятно е така, аз твърдя за моя двигател... при мен със сигурност се сменя водната помпа ...
и тъй като съм патил от това (на предишната ми кола) вече сменям всичко що върти ангренажа!!!
колега утре на свето дигни капака водната помпае отпред от долу под алтернатора и ще се увериш , че се върти от пистовия ремък ....не си ме разбрел: ако се наложи смена на водна помпа се демонтира ангренажния ремък защото пречи
dнес сутримта от тонката научих за тази промяна от 1998 г,
Последна промяна от kiko946 на Вто 23 дек 2008 21:31, променено общо 1 път.
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
- tonkata82
- Мнения: 96
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 23:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Бързият написа:АКО помпата се върти от ангренажния ремък , тя се сменя задължитело ако искате да ви е спокойно . Ако искате карайте и ремъка и ролките и помпата по 300 хиляди - проблема си е лично ваш АКО помпата се върти от отделен ремък (пистов) то тогава не се сменя стига да е здрава. Виждал съм блокирала водна помпа на TDI мотор и така беше изпилила зъбите на ангренажа , че колата е била на косъм да удари клапани и бутала ... просто невероятен късмет Щом се мислите за късметлии карайте си TDI-тo със стари ролки и помпа , друго не мога да ви кажа колеги
Абсолютно си прав колега.След 98 година всички TDI мотори водните помпи се вартът от ангренажния ремък.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Ronit333777 и 183 госта