проблем след смяна на ангренажен ремък Г4 тди

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kuban
Мнения: 233
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 13:53
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: bg

Мнениеот kuban » Нед 21 дек 2008 18:25


цитат: Колега въпросното "Виуууу" да не идва от турбината?

звука е почти като от турбината но нея ч чувам чак на 1600 оборота някаде а този идва към 1000 и изчезва към 1300. ще трябва наново всичко да се сменя, ако сменям помпата и ролките, нов ремък ще трява също нали, макар че този е на 1000 км още?




Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Нед 21 дек 2008 19:23


kuban написа:цитат: Колега въпросното "Виуууу" да не идва от турбината?

звука е почти като от турбината но нея ч чувам чак на 1600 оборота някаде а този идва към 1000 и изчезва към 1300. ще трябва наново всичко да се сменя, ако сменям помпата и ролките, нов ремък ще трява също нали, макар че този е на 1000 км още?


не е нужен нов , но както се разбира не си сменил опъващия лагер и др.ролки


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Нед 21 дек 2008 23:39


Ако наистина си сменил само ремъка все едно нищо не си направил .При смяна на ангренаж се сменя всичко което е като консуматив към него - всички ролки (ако са повече от една) и в твоя случай и водна помпа . Аз лично не бих рискувал за 80-100 лева защото една блокирала ролка , или още по-лошо помпа , може да направи голяма поразия :wink:


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Пон 22 дек 2008 17:52


Това винаги ли е така - като сменяш ангренажен ремък да сменяш и помпа? За ролките зная но че трябва и водната помпа при това работеща сега чувам. На ТДИ 1з също ли трябва да я смена тая помпа като сменам ремъците?


Потребителски аватар
ДАНЧО
Мнения: 794
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
Автомобил: Audi A4 B6
Двигател: AVB 2003
Местоположение: Ст.Загора

Мнениеот ДАНЧО » Пон 22 дек 2008 19:02


Jetman написа:Това винаги ли е така - като сменяш ангренажен ремък да сменяш и помпа? За ролките зная но че трябва и водната помпа при това работеща сега чувам. На ТДИ 1з също ли трябва да я смена тая помпа като сменам ремъците?


Според мен е безмислено работеща помпа да се сменя.От 2 години карам 1з сменил съм ремъци,няколко пъти масла , филтри , махнах катализатора, смених гърнетата , термостата , антифриза.Водната помпа не съм я пипал работи безупречно , ще я сменя като протече(дано не е скоро :) ) :!: :evil:


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Пон 22 дек 2008 19:31


АКО помпата се върти от ангренажния ремък , тя се сменя задължитело ако искате да ви е спокойно . Ако искате карайте и ремъка и ролките и помпата по 300 хиляди - проблема си е лично ваш :wink: АКО помпата се върти от отделен ремък (пистов) то тогава не се сменя стига да е здрава. Виждал съм блокирала водна помпа на TDI мотор и така беше изпилила зъбите на ангренажа , че колата е била на косъм да удари клапани и бутала ... просто невероятен късмет :idea: Щом се мислите за късметлии карайте си TDI-тo със стари ролки и помпа , друго не мога да ви кажа колеги :)


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Вто 23 дек 2008 0:09


Бързият написа:АКО помпата се върти от ангренажния ремък , тя се сменя задължитело ако искате да ви е спокойно . Ако искате карайте и ремъка и ролките и помпата по 300 хиляди - проблема си е лично ваш :wink: АКО помпата се върти от отделен ремък (пистов) то тогава не се сменя стига да е здрава. Виждал съм блокирала водна помпа на TDI мотор и така беше изпилила зъбите на ангренажа , че колата е била на косъм да удари клапани и бутала ... просто невероятен късмет :idea: Щом се мислите за късметлии карайте си TDI-тo със стари ролки и помпа , друго не мога да ви кажа колеги :)


КОлега на тди ангренаж. ремък върти маслената помпа и вакум помпата не със зъбите а с гладкката обратна страна , водната помпа я върти външнияпистов ремък...обаче след време ако водната помпа започне да става шумна или протече, за да се смени трябва да се демонтира ангренания ремък - пречи


Потребителски аватар
batkotivalio
Мнения: 597
Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
Автомобил: VW Golf TDI
Двигател: AJM
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batkotivalio » Вто 23 дек 2008 0:26


kiko946 написа:
Бързият написа:АКО помпата се върти от ангренажния ремък , тя се сменя задължитело ако искате да ви е спокойно . Ако искате карайте и ремъка и ролките и помпата по 300 хиляди - проблема си е лично ваш :wink: АКО помпата се върти от отделен ремък (пистов) то тогава не се сменя стига да е здрава. Виждал съм блокирала водна помпа на TDI мотор и така беше изпилила зъбите на ангренажа , че колата е била на косъм да удари клапани и бутала ... просто невероятен късмет :idea: Щом се мислите за късметлии карайте си TDI-тo със стари ролки и помпа , друго не мога да ви кажа колеги :)


КОлега на тди ангренаж. ремък върти маслената помпа и вакум помпата не със зъбите а с гладкката обратна страна , водната помпа я върти външнияпистов ремък...обаче след време ако водната помпа започне да става шумна или протече, за да се смени трябва да се демонтира ангренания ремък - пречи

Пич нещо ми се струва че си в жестока заблуда!!!
колегата Бързия е абсолютно прав!!!


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Вто 23 дек 2008 1:10


batkotivalio написа:
kiko946 написа:
Бързият написа:АКО помпата се върти от ангренажния ремък , тя се сменя задължитело ако искате да ви е спокойно . Ако искате карайте и ремъка и ролките и помпата по 300 хиляди - проблема си е лично ваш :wink: АКО помпата се върти от отделен ремък (пистов) то тогава не се сменя стига да е здрава. Виждал съм блокирала водна помпа на TDI мотор и така беше изпилила зъбите на ангренажа , че колата е била на косъм да удари клапани и бутала ... просто невероятен късмет :idea: Щом се мислите за късметлии карайте си TDI-тo със стари ролки и помпа , друго не мога да ви кажа колеги :)


КОлега на тди ангренаж. ремък върти маслената помпа и вакум помпата не със зъбите а с гладкката обратна страна , водната помпа я върти външнияпистов ремък...обаче след време ако водната помпа започне да става шумна или протече, за да се смени трябва да се демонтира ангренания ремък - пречи

Пич нещо ми се струва че си в жестока заблуда!!!
колегата Бързия е абсолютно прав!!!



kolega tова лято сменихме ремъка на сина ТДИ 90 к. сили 1995 година производство и гарантирам за казаното от мен по горе ....значи потвърждавам до 1995 год е така както съм написал това е нещо което съм видял с очите си лично сина ми си го смани сам под мое ръководство ...след тази дата е възможно да има и промяна щомкато така категорично заявяваш ...има много коли на които зъбния ремък варти водната помпа но не и ТДИ то до 1995 г.


Потребителски аватар
batkotivalio
Мнения: 597
Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
Автомобил: VW Golf TDI
Двигател: AJM
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batkotivalio » Вто 23 дек 2008 1:24


Дам, най вероятно е така, аз твърдя за моя двигател... при мен със сигурност се сменя водната помпа ...
и тъй като съм патил от това (на предишната ми кола) вече сменям всичко що върти ангренажа!!! :wink:


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Вто 23 дек 2008 1:37


batkotivalio написа:Дам, най вероятно е така, аз твърдя за моя двигател... при мен със сигурност се сменя водната помпа ...
и тъй като съм патил от това (на предишната ми кола) вече сменям всичко що върти ангренажа!!! :wink:


колега утре на свето дигни капака водната помпае отпред от долу под алтернатора и ще се увериш , че се върти от пистовия ремък ....не си ме разбрел: ако се наложи смена на водна помпа се демонтира ангренажния ремък защото пречи

dнес сутримта от тонката научих за тази промяна от 1998 г,

Последна промяна от kiko946 на Вто 23 дек 2008 21:31, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
batkotivalio
Мнения: 597
Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
Автомобил: VW Golf TDI
Двигател: AJM
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batkotivalio » Вто 23 дек 2008 1:46


Ама ти да не се бъркаш с компресора за климатроника бре...:)
При мен е точно там!
Ай стига че оспамихме темата... :oops:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Вто 23 дек 2008 8:38


...а, да не би да има разлика в задвижването на водната помпа на Голф 3 TDI и Голф 4 TDI PD?


Потребителски аватар
tonkata82
Мнения: 96
Регистриран на: Нед 18 май 2008 23:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tonkata82 » Вто 23 дек 2008 10:02


Бързият написа:АКО помпата се върти от ангренажния ремък , тя се сменя задължитело ако искате да ви е спокойно . Ако искате карайте и ремъка и ролките и помпата по 300 хиляди - проблема си е лично ваш :wink: АКО помпата се върти от отделен ремък (пистов) то тогава не се сменя стига да е здрава. Виждал съм блокирала водна помпа на TDI мотор и така беше изпилила зъбите на ангренажа , че колата е била на косъм да удари клапани и бутала ... просто невероятен късмет :idea: Щом се мислите за късметлии карайте си TDI-тo със стари ролки и помпа , друго не мога да ви кажа колеги :)

Абсолютно си прав колега.След 98 година всички TDI мотори водните помпи се вартът от ангренажния ремък.


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Вто 23 дек 2008 19:10


Точно така - ТДИ след 98 върти водната помпа, преди това моторите с код 1Z не въртят тази помпа посредством ангренажния ремък и не се сменя, днес проверих този въпрос в сервиза :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Ronit333777 и 183 госта