Като начало си набавяте следните инструменти
дванадесетостен 8
торкс 40
чук
гедоре
тръба
права отверка
клещи
след това се насочвате към въпросното каре.
тук е момента да ви напомня че може да се справите и без канал но аз горещо го препоръчвам!
карето се държи на 6 болта които развивате с дванадесетостена.
при поставянето му го чукнете леко с чука така че да избегнете превъртането на някой от тях.
в случай че това стане набивате торкса с дълго рамо през подкалника...
аз поне така направих
за да стане смяната по-лесно (поне според мен е така) трябва да свалите и външното каре...
аз имах за смяна на същата страна маншон на външното така че действах смело.
как става номера ще видите тук
viewtopic.php?f=11&t=87390
Смяна маншон на вътрешно каре Г2
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Смяна маншон на вътрешно каре Г2
Последна промяна от parno на Съб 28 фев 2009 18:45, променено общо 1 път.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2
след като развиете болтовете изваждате полуоската и се вижда това
сега за да извадите всички части на карето ви трябват клещи и права отверка за да махнете зегерката която се вижда на горната снимка
след като я махнете леко с чука излиза карето.преди махането на зегерката аз го бях разчоплил предварително.
в кутията на новия маншон има гайка за външното каре , зегерка за вътрешното (тази която се вижда ) и метален пръстен които се поставя преди карето на самата полуоска , грес достатъчна за 1 каре.
Последна промяна от parno на Съб 28 фев 2009 18:46, променено общо 1 път.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2
на мястото където се захваща карето се вижда това...
сега не съм много сигурен но някъде бях чел че има тапички които се сменят поради факта че с времето пропускат масло от скоростите.
ако това което се вижда са те ще замоля някой да сподели
сега в сила влизат кило бензин и няколко парцала.
разглобявате каретата и ги почиствате добре
след това почиствате полуоската и слагате новия маншон като му цъквате малко грес от пакета,лепвате гарнитурката която идва с комплекта за карето от към ск.кутия , гресирате хубаво и по обратния ред с болтовете и останалите тъпотии
сега не съм много сигурен но някъде бях чел че има тапички които се сменят поради факта че с времето пропускат масло от скоростите.
ако това което се вижда са те ще замоля някой да сподели
сега в сила влизат кило бензин и няколко парцала.
разглобявате каретата и ги почиствате добре
след това почиствате полуоската и слагате новия маншон като му цъквате малко грес от пакета,лепвате гарнитурката която идва с комплекта за карето от към ск.кутия , гресирате хубаво и по обратния ред с болтовете и останалите тъпотии
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2
Карето на пасата дали е като това
мога ли да отвия 3 болта и да мина 1км?
мога ли да отвия 3 болта и да мина 1км?
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2
не мога да ти кажа дали е такова
а защо ти е да развиваш 3 и да минеш километър?
а защо ти е да развиваш 3 и да минеш километър?
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2
parno написа:не мога да ти кажа дали е такова
а защо ти е да развиваш 3 и да минеш километър?
Защото има един канал който е на километър от гаража ми Половината път мога да го мина по инерция. Идеята е да ида и поне да разхлабя леко болтовете или да развия поне няколко за да ми е по лесно после
- deyan_petrov
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 17 юли 2006 19:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2
като се разглоби има вериянт да се събере неправилно(вътрешното каре)ще разбереш ако си го направил карето не се чупи на никаде .Така събрано (неправилно)карето трябва да се завърти една съчма наляво или надясно и си готов
- cardan
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Пон 25 юни 2007 15:49
- Автомобил: Audi A4 avant
- Двигател: ABC
- Местоположение: София Лозен
Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2
много полезна тема. браво на колегата. само искам да добавя че на голф 3 процедурата е същата.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2
мдам явно има и вариант да бъде събрано неправилно
излиза че каналите на карето трябва да са на Х като в средата му стоят сачмите когато полуоската е в право положение.
не можах да го сбера.
външното го опатках за 2 мин това го мотая 2 часа и най-накрая засилих полуоската из двора да лети
излиза че каналите на карето трябва да са на Х като в средата му стоят сачмите когато полуоската е в право положение.
не можах да го сбера.
външното го опатках за 2 мин това го мотая 2 часа и най-накрая засилих полуоската из двора да лети
- deyan_petrov
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 17 юли 2006 19:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2
събра ли го колега
- stoqnov_s
- Мнения: 182
- Регистриран на: Вто 12 юни 2007 19:46
- Автомобил: AUDI A4
- Двигател:
- Местоположение: Варна-Силистра 1.6D JP- Трак Трака Та Трак
Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2
Някой да сподели за испускането на масло от полуоските, понеже го имам този проблем.
- alex929
- Мнения: 311
- Регистриран на: Нед 05 ное 2006 12:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2
Там операцията е същата , но след като свалиш карето осрава да свалиш и фланеца.В средата на фланеца има една капачка като я махнеш под нея има зегер ,който държи фланеца към оста от диференциала.Внимавай зад фланеца има прожина която го държи под напрежение.След като фланеца е свален ще видиш семеринга която е за смяна.В кутията нетрябва да има масло.И по сложната част е поставянето на зегера който държи фланеца.Прави св една планка с отвор в средата през който да преминава болт с такъв размер че да се завие в оста на диференциала.Така планката прибира фланеца към кутията и натяга прожината докато се покаже отвора в който трябва да вллезе зегра.Ако не си го правил по добре иди на майстор.
- stoqnov_s
- Мнения: 182
- Регистриран на: Вто 12 юни 2007 19:46
- Автомобил: AUDI A4
- Двигател:
- Местоположение: Варна-Силистра 1.6D JP- Трак Трака Та Трак
Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2
alex929 написа:Там операцията е същата , но след като свалиш карето осрава да свалиш и фланеца.В средата на фланеца има една капачка като я махнеш под нея има зегер ,който държи фланеца към оста от диференциала.Внимавай зад фланеца има прожина която го държи под напрежение.След като фланеца е свален ще видиш семеринга която е за смяна.В кутията нетрябва да има масло.И по сложната част е поставянето на зегера който държи фланеца.Прави св една планка с отвор в средата през който да преминава болт с такъв размер че да се завие в оста на диференциала.Така планката прибира фланеца към кутията и натяга прожината докато се покаже отвора в който трябва да вллезе зегра.Ако не си го правил по добре иди на майстор.
Благодаря ти за бързият одговор
- VW`VENTO
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 21:34
- Автомобил: VW BORA 1.9TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Ловеч
Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2
Нека напиша как сменихме с един прятел маншона на вътрешното каре на вентото.Необходимите инструменти са:
камък15
камък17
камък19
камък13
дванадесетостен 8
чук
отверка и разбира се самия маншон
Започваме като свалим ето това желязо за да имамме достъп до самото каре
Развиваме 2та болта с камък 13 като държим контра от другата страна.След като го свалим вече може по свобондо да се работи по карето.Започваме с развиването на 6те болта с дванадесетостена 8.Добре е да се почукне да влезе хубаво за да непревърти.При мен нямаше такива ядове и се развиха без проблеми и шесте болта.Като развием болтовете за да излезе самата полуоска е нужно да се разкачат биалетката и външния накрайник със камък19.
После откачаме и шарнира отгорната страна
Сега след като сме развили шесте болта на карето,откачили сме биалетката,накрайника и шарнира,може да извадим полуоската от кутията с леко извъртане и да видим самото каре
Самото каре се държи от зегерка,която сваляме с помоща на отверка
Като я свалим със леко почукване излиза карето от полуоската.Изваждаме карето и махаме зегерката,която го ограничава
Почистваме старата грес от карето и полуоската хубаво с парцали и бензин и залепваме гарнитурката,която върви съм самия маншон
Взимаме пакетчето със грес,която върви в комплекта и слагаме във почистеното каре и колкото остане в самия маншон
Сега вече идва ред и на събирането.След като сме нанизали новия маншон слагаме ограничителната зегерка,нанизваме карето и от другата страна слагаме внимателно другата зегерка като гледаме хубаво да влезне в канала си.От там нататък вичко е ясно.Пъхаме обратно полуоската на мястото си.Завиваме 6-те болта с дванадесетостена,закачаме биалетката,шарнира и накрайника и след като пуснем колата да си легне на тежеста притягаме всичко отново и се радваме на крайния резултат
камък15
камък17
камък19
камък13
дванадесетостен 8
чук
отверка и разбира се самия маншон
Започваме като свалим ето това желязо за да имамме достъп до самото каре
Развиваме 2та болта с камък 13 като държим контра от другата страна.След като го свалим вече може по свобондо да се работи по карето.Започваме с развиването на 6те болта с дванадесетостена 8.Добре е да се почукне да влезе хубаво за да непревърти.При мен нямаше такива ядове и се развиха без проблеми и шесте болта.Като развием болтовете за да излезе самата полуоска е нужно да се разкачат биалетката и външния накрайник със камък19.
После откачаме и шарнира отгорната страна
Сега след като сме развили шесте болта на карето,откачили сме биалетката,накрайника и шарнира,може да извадим полуоската от кутията с леко извъртане и да видим самото каре
Самото каре се държи от зегерка,която сваляме с помоща на отверка
Като я свалим със леко почукване излиза карето от полуоската.Изваждаме карето и махаме зегерката,която го ограничава
Почистваме старата грес от карето и полуоската хубаво с парцали и бензин и залепваме гарнитурката,която върви съм самия маншон
Взимаме пакетчето със грес,която върви в комплекта и слагаме във почистеното каре и колкото остане в самия маншон
Сега вече идва ред и на събирането.След като сме нанизали новия маншон слагаме ограничителната зегерка,нанизваме карето и от другата страна слагаме внимателно другата зегерка като гледаме хубаво да влезне в канала си.От там нататък вичко е ясно.Пъхаме обратно полуоската на мястото си.Завиваме 6-те болта с дванадесетостена,закачаме биалетката,шарнира и накрайника и след като пуснем колата да си легне на тежеста притягаме всичко отново и се радваме на крайния резултат
- Muncho
- Мнения: 2996
- Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2
Вчера видях че маншонът на дясно вътрешно каре е тотал щета, та явно и на мен ми предстои смяна.
Колата е Г2, без стабилизираща щанга.
Е ли възможно откачането на полуоската ( со все каре, маншон и т.н. карантия ) само с развиването на 6те болта или трябва да откачам и от към главината?
бтв, някой има ли снимките от първия пост, понеже не се виждат
Колата е Г2, без стабилизираща щанга.
Е ли възможно откачането на полуоската ( со все каре, маншон и т.н. карантия ) само с развиването на 6те болта или трябва да откачам и от към главината?
бтв, някой има ли снимките от първия пост, понеже не се виждат
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта