Golf MK4 1.8T Какъв Blow Off
Golf MK4 1.8T Какъв Blow Off
С какъв Blow Off трябва да заменя заводския на Golf 4 1.8T AGU? Понеже колата вече е с чип и съм чел, че не са много издържливи оригиналните.А иначе се чува съскане когато сменям скоростите още като я взех.Дали е заминал-това ли са признаците?!
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T
как съска?! твоя не трябва да съска
снимай го и пусни снимка ще ти отговоря веднага
снимай го и пусни снимка ще ти отговоря веднага
Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T
Ами съска като сменям скоростите.И особенно като я настъпя и като сменя и си се чува баш "птццссс"
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T
снимай го горе в дясно ти е на двигателя.. снимай го да видим с какъв клапан си щото е с рециркулационен твоя и не трябва да съска
Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T
Оригиналният си е пластмасов,черен(че нямам снимки)!Вече една година ще стане така си я карам.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T
Снимай го
Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T
ELFA написа:Как мога да го проверя дали работи правилно?
Колега, натискаш пружината с нещо, докато е натисната си слагаш пръста на малката тръбичка
и отпускаш пружината. Ако прави вакуум значи е наред, ако не - вземи си diverter valve
(така се казва) със същия номер, но да завършва на 710N - тях ги водат подобрени и здрави.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T
аз знам какво ти представлява блоуоф-а имам един такъв в багажника..
за да съска значи изпуска в атмосферата! и входа и изхода ли са му сложени някъде? имам в предвид и 2-те ли си имат тръби ?
щото ако изпуска във въздуха ще ти дава грешки компа (boost leak) и няма да ти върви добре колата
за да съска значи изпуска в атмосферата! и входа и изхода ли са му сложени някъде? имам в предвид и 2-те ли си имат тръби ?
щото ако изпуска във въздуха ще ти дава грешки компа (boost leak) и няма да ти върви добре колата
Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T
И в трите му входа си влизат маркучета(няма празен вход-изход).Съска като сменям скоростите и особенно ако съм я понастъпал и сменя.Закачана е много пъти,но не е излизала грешка(поне не за този клапан).Във вървенето също няма някъква промяна,само в разхода последно време ми се струва!?
А през тази малка тръбичка как ще рабера дали прави вакум(ще се усетили )?
Колега, натискаш пружината с нещо, докато е натисната си слагаш пръста на малката тръбичка
и отпускаш пружината. Ако прави вакуум значи е наред, ако не - вземи си diverter valve
(така се казва) със същия номер, но да завършва на 710N - тях ги водат подобрени и здрави.
А през тази малка тръбичка как ще рабера дали прави вакум(ще се усетили )?
Последна промяна от ELFA на Вто 16 юни 2009 9:15, променено общо 1 път.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T
Вземи си нов клапан оригинален рециркулационен и не се занимавай с атмосферни блоуофф клапани, защото ще дава грешки след това.
Щом съска значи е преебан, направо си взимай нов при мен също съскаше и го смениш колата се промени и спря да забива м/у предавките и да шъшшкаа.
Щом съска значи е преебан, направо си взимай нов при мен също съскаше и го смениш колата се промени и спря да забива м/у предавките и да шъшшкаа.
Re: Какъв Blow Off за Golf 4 1.8T
Щом съска значи е преебан, направо си взимай нов при мен също съскаше и го смениш колата се промени и спря да забива м/у предавките и да шъшшкаа.
Твоя с какъв го смени-с оригиналния ли или с подсиления 710N? И какво ти правеше колата преди да го смениш-някъкви проблеми имаше ли?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 152 госта