Проблем с карбуратор на Голф 2
- Gazaro_wow
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 25 юни 2009 19:44
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ 1990
- Местоположение: asdf
Проблем с карбуратор на Голф 2
Здравейте на всички Искам да кажа ,че съм от скоро в форума Искам да ви попитам за съвет какво да направя. Имам Голф 2 1.6 бензин 90-та година карбуратор с електронен смукач. Та когато го запаля сутрин ми държи 1500-1600 оборота (понякога стига и до 1800) , след като загрее температурата на водата отиде по средата оборотите се намалят на 1200-1300 и така си останат , а някой път спаднат на 800-900. Ходих при доста "майстори" всеки ръчка нещо по него уш оправено и пак не е Вече ми писна и съм го оставил да работи както си иска. Не разбирам много в тая област и реших сам да пробвам дали мога да направя нещо. Като за начало какво ще ме посъветвате на направя от къде да започна
-
- Мнения: 2139
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Проблем с карбуратор на Голф 2
Същото е и при Вероятно голфа ти е 1.6 PN с кабуратор 2ее като моя. Този карбуратор е тотална шитня и общо взето се радваш докато работи Като спре да работи за съответната сума се слага нормален карбуратор, който подлежи на настройка и ремонти.
Иначе по темата - и при мен прави същите глупости. На смукач държи обороти 1300-1400. Малко са множко и вибрира колата, но това е 2-3 минути, преживява се. Като загрее оборотите са или малко под 1000 или малко над 1000. Когато както си иска. Като че ли като ръчкам са по-високи. След извънградско винаги са колкото трябва, което ме навежда на мисълта че може би става дума за някакво запушване или нещо от сорта.
Иначе по темата - и при мен прави същите глупости. На смукач държи обороти 1300-1400. Малко са множко и вибрира колата, но това е 2-3 минути, преживява се. Като загрее оборотите са или малко под 1000 или малко над 1000. Когато както си иска. Като че ли като ръчкам са по-високи. След извънградско винаги са колкото трябва, което ме навежда на мисълта че може би става дума за някакво запушване или нещо от сорта.
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Проблем с карбуратор на Голф 2
колеги ето и вашето решение-----
viewtopic.php?t=29623
това е човекът който ще ви оправи карбураторите
viewtopic.php?t=29623
това е човекът който ще ви оправи карбураторите
- Gazaro_wow
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 25 юни 2009 19:44
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ 1990
- Местоположение: asdf
Re: Проблем с карбуратор на Голф 2
Благодаря и на двамата Ами ще трабва да отида до този сервиз
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Проблем с карбуратор на Голф 2
ето един съвет от мен,аз имах същия проблем с моя,незнам какъв модел Пиербург,но какво се оказа,целия проблем е в смукача,рамото което контактува с газта,когато дам смукача малко напред,той намаля съвсем леко притока на въздух и вдига осезаемо обороти,но когато го върна не си пасваше на леглото и оборотите стоят високи,това се случвало и без да е пипан смукача,правехме над 20пъти центровахме карба,за оборотите,но нищо,ако ги направехме добре след малко каране или се увеличават или падат и се тресе колата като стар дизел,тогава разглобихме въздушния филтър,като взехме оригиналния карб на колата който беше свален от предишни собственик защото нямаше за обратен бензин и след доста форсирания открихме проблема,оказа се даже че има лека разлика между двете рамена,като на оригиналния има легло кадето да легне рамото на газта,така като изкл. смукача или дам газта да потегля,рамото на газта ляга в това легло,а нее както при другото само скосено,което няма такова легло,един път да влезе,един път не.за инфо двата карба са едно към едно само кадето единия има изход за обратен бензин и е голфов,историята е такава че са сменяли бензиновата помпа,сложили са от голф но неса обърнали внимание че на полото обратния бензин е вътре към бензиновата помпа,а на голфа към карба
- vit_autosofia
- Мнения: 2542
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Проблем с карбуратор на Голф 2
Поредният бъгнат 2ЕЕ
Мисли за смяна с Кейхин от ауди.Като го измислиш се обади.
2ЕЕ е икономически не изгоден за ремонт.
Мисли за смяна с Кейхин от ауди.Като го измислиш се обади.
2ЕЕ е икономически не изгоден за ремонт.
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 19 ное 2007 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с карбуратор на Голф 2
Gazaro_wow написа:Здравейте на всички Искам да кажа ,че съм от скоро в форума Искам да ви попитам за съвет какво да направя. Имам Голф 2 1.6 бензин 90-та година карбуратор с електронен смукач. Та когато го запаля сутрин ми държи 1500-1600 оборота (понякога стига и до 1800) , след като загрее температурата на водата отиде по средата оборотите се намалят на 1200-1300 и така си останат , а някой път спаднат на 800-900. Ходих при доста "майстори" всеки ръчка нещо по него уш оправено и пак не е Вече ми писна и съм го оставил да работи както си иска. Не разбирам много в тая област и реших сам да пробвам дали мога да направя нещо. Като за начало какво ще ме посъветвате на направя от къде да започна
Aми колега какво да ти кажа и аз имам саштата машинаняма оправия един ден е добре един ден не зависи от времето от кефа и !
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Чет 30 юли 2009 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sliven
Re: Проблем с карбуратор на Голф 2
Колеги карам jetta 1! колата е 1.6 карбуратор. миналата зима имах подобен проблем. Колата ми държеше много високи обороти, а като загрее падат на малко над хиляда.друг път като загрее дърйи нормални малко под 1000.
Ходих на сервиз в сливен има един мн добър майстор казва се съби както и да е. Проблема се оказа вакумен регулатор който е сдал багажа. каза ми че нов струва скъпо и колата не си заслужава.може да се кара и без него,както съм и сега. има едно марку4е вади се и се запушва и после ми прави центровка това е. всичко струва 15лв.
Ходих на сервиз в сливен има един мн добър майстор казва се съби както и да е. Проблема се оказа вакумен регулатор който е сдал багажа. каза ми че нов струва скъпо и колата не си заслужава.може да се кара и без него,както съм и сега. има едно марку4е вади се и се запушва и после ми прави центровка това е. всичко струва 15лв.
- vit_autosofia
- Мнения: 2542
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Проблем с карбуратор на Голф 2
niki5761 написа:Колеги карам jetta 1! колата е 1.6 карбуратор. миналата зима имах подобен проблем. Колата ми държеше много високи обороти, а като загрее падат на малко над хиляда.друг път като загрее дърйи нормални малко под 1000.
Ходих на сервиз в сливен има един мн добър майстор казва се съби както и да е. Проблема се оказа вакумен регулатор който е сдал багажа. каза ми че нов струва скъпо и колата не си заслужава.може да се кара и без него,както съм и сега. има едно марку4е вади се и се запушва и после ми прави центровка това е. всичко струва 15лв.
Само се моли зимата да не става кански студ.защото добрия майстор без да иска ще те е прецакал като ти е изолирал клапана.Тогава го викни да ти запали колата щом може и без него.
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Чет 30 юли 2009 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sliven
Re: Проблем с карбуратор на Голф 2
Колега на -15 градуса си палеше като пушка!!! Незнам тази зима как ще е но знам 4е проблема с оборотите се оправи.Естествено че с нови части е най добре но в случая ми искат 90лева ами това сие 1/6 от колата за такава част. Проблема с паленето можеби ще дойде ако карам на газ.засега такова нещо не се предвижда.както и да е само споделям проблема при мен как се е решил. надявам се да съм помогнал
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 19 ное 2007 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с карбуратор на Голф 2
niki5761 написа:Колеги карам jetta 1! колата е 1.6 карбуратор. миналата зима имах подобен проблем. Колата ми държеше много високи обороти, а като загрее падат на малко над хиляда.друг път като загрее дърйи нормални малко под 1000.
Ходих на сервиз в сливен има един мн добър майстор казва се съби както и да е. Проблема се оказа вакумен регулатор който е сдал багажа. каза ми че нов струва скъпо и колата не си заслужава.може да се кара и без него,както съм и сега. има едно марку4е вади се и се запушва и после ми прави центровка това е. всичко струва 15лв.
Колега и аз опитвах така, но като се застуди наистина няма палене, а и да пали не иска да варви ,като натиснеш гаста забива муцуната и не може да поеме два часа!
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Чет 12 юни 2008 21:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Проблем с карбуратор на Голф 2
Аз пък карах точно така дори и на газ. Вярно гасне докъто не загрее на празен ход ама и свикнах
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта