Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот Plumber » Пет 14 авг 2009 23:22


bratanov26 написа:ами,клега за тази цел има шблер :да:


Ай стига бе :) Има ли си?Питам за размера не с какво да си измеря гайката.


К.Одаджийски ...благодаря :beer




Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот Plumber » Съб 15 авг 2009 21:08


Колеги,днес я направих тази интервенция със смяната на радиаторчето,обаче ми излезе малък проблем.След като сглобих всичко нямам къси светлини,стоповете не светят и "светкавицата" не работи.Иначе като включа копчето за светлините,като си щракна си светват дългите но на изгасени светлини не иска да пресвятка .Имате ли си идея от какво може да е проблема ?Бушонче ли да е ?
Благодаря

Иначе камъка за волана е 24 :)


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот Plumber » Вто 18 авг 2009 12:53


Проблема е решен.бяха паднали 2 бушона които не съм видял.А като съм дърпал кабелите съм изкарал буксата за стоп светлините.Голямо благодаря на Бобчо за това че направи тази тема и на колегите които са допълвали инфо.Без това инфо не бих се наел да го сменям сам. :обичам ви :beer :beer


Потребителски аватар
koinov_bg
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 12 юни 2009 8:45
Автомобил: Ford Fiesta mk3 rs1800
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот koinov_bg » Съб 05 сеп 2009 9:35


Колеги аз имам проблем с парното,радиаторчето на парното ми тече,но моя пасат е с климатик.Също така преди да протече радиаторчето нямах дебит на въздуха на обдухването независимо на коя скорост съм пуснал вентилатора.


Свалих таблото и резултатите са следните,радиаторчето спукано на 2 места,дунапрена на клапите изгорял и там кадето се съединява кутията с клапите и кутията на испарителя на климатика е разделена и има нещо от сорта на "маджун" за прозорци.

Вапроса ми е как да махна тази кутия и мога ли да махна испарителя на климатика и всички глупости от него защото само ми пречи и на всичкото от горе и не работи(климатика-преебан компресор и спукани маркучи).

И най големия ми вапрос ако закъсам много може ли да помоля за помощ на место.



Поздрави и лек ден от мен. С уважение:Галин Койнов


Потребителски аватар
koinov_bg
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 12 юни 2009 8:45
Автомобил: Ford Fiesta mk3 rs1800
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот koinov_bg » Нед 06 сеп 2009 12:52


Ето и малко полезна информация и от мен.

Ако случайно на някой колега му се случи да му спре вентилатора,и огледа всички релета и всички бушони и те са здрави,значи му е прецакано ето това реле което съм го нарисувал.

Страдал съм лично от него и струваше миналата година 140 лв.Прилича на "таралеж" от едната страна капсуловано е и не подлежи на ремонт.

Само за информация,на мерцедес 124-ка с климатроник същото това нещо струва 600 лв.
Прикачени файлове
Pasat-kliomatronik1.JPG


Потребителски аватар
ligustrum
Мнения: 510
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 23:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот ligustrum » Сря 30 сеп 2009 0:23


огромно благодаря на Бобчо и от мен :applause: темата е невероятна щом само по нея се справих сам.не бих се захванал,ако не го бях видях тук толкова подробно.още веднъж-благодаря :bowdown :bowdown :bowdown


kokopasat
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 02 юли 2008 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот kokopasat » Пет 16 окт 2009 19:53


Колеги имам такова реле което регулира оборотите на вентилатора втора употреба е и го вземах за 80 лв. работи перфектно но в крайна сметка се оказа че при мен проблемът е друг. В момента релето е излишно така че някой ако търси мога да му го дам на тази цена.


valentin petrov
Мнения: 33
Регистриран на: Пон 16 ное 2009 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот valentin petrov » Сря 18 ное 2009 9:33


колеги междо другото вчера махах радиаторчето на Г2 но успях да го махна без да свалям таблото.гимнастиката беше голима .И да питам от каде да си купя радиаторче?


Mercader
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,VW passat,92,1.8mi,ABS

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот Mercader » Сря 25 ное 2009 22:32


Абе, хора да ви питам. Може ли схема на бушони и релета на пасат Б3 с климатроник?

Благодаря предварително! :D


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6055
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 24 дек 2009 23:28


да се присъединя към доволните от форума и тези дето имат парно :beer смених и аз радиатора днес mhihi
Нисенс "датски" китаец. 35лв. Преди да мине на газ автомобила (което става точно на 36 градуса темп на антифриза вече имам приятно парно. На 90 градуса пък вече духа неприятно силно :) Цялата процедура по свалянето 2 часа (ама съм го правил още веднъж преди година заради клапите. С климатик съм, та това е най-сложния вариянт. Свалих всичко, промих цялата система, въздуховоди, радиатора на климатика, колко боклук излезе не е истина...
Да споделя кое ми се струва, че може да ви спъне при тази процедура. За да се махне корубата с всичките карантии в нея след като се свали таблото и всичкия кабеляк (което приемам , че ще направите без затруднения) трябва да развиете 4 гайки от моторния отсег. Две под щуцерите на радиатора за парното, където се включват маркучите. Едната гайка е под шумоизолацията. Другите две гайки са по диагонал от двете страни на щуцерите на тръбите на климатичния радиатор-доста завряни са и трудно се бърка ама не е невъзможно. Два болта 13мм глави които сенамират на рамката, в която се слага поленовия филтър (филтър купе). Две щипки има там едната под външния болт и другата отсреща, вадят се с отверка. Сваляте и тръбите на климата и маркучите на парното, там трябваш клещи с дълги човки че са малко терсене скобите. И после корубата я оглозвгвате от всички щипки и тя се разпада на 6 парчета :) . Миете всичко хубаво, слагате новия радиатор.
Личен съвет , преди да сглобите всичко свържете маркучите, запалете колата, докато загрява, вържеше жилата и моторчето за парното и пробвайте всичко работи ли правилно. Тече ли от някъде... че всичко става и чак тогава почвайте да събирате всичко. Аз оставих за утре дреболиите и корубата на таблото.
Съветвам след като сглобявате да подлагате навсякъде дунапренчете, миквопореста гума и т.н. за да избегнетъе всякакво скърцане, пукане и т.н. от таблото ако не е хванато добре. Може да си белижите и волана,за да се сложи на същото място и да не се нацелва и той, че всяко дребно нещо после Ви бави.
А относно дупките на клапите... не са за да има поток навсякъде, а за да са леки, защото са метални, а на ауди са пластмасови. Обаче това е най-голямата глупост сътворена от VW-group... И затова 90 процента от колите ни трябва да си ги преправяме , то е вярно и , че ги взимаме на по 15 години ама все пак...


jordanik
Мнения: 62
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 23:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот jordanik » Чет 24 дек 2009 23:44


И откъде ти хрумна ,че на Ауди са пластмасови клапите?Няма нищо подобно,поне до Б6 на Ауди.Същите ламарини с дупки са и при тях и имат абсолютно същите проблеми присъщи за всички модели на VAG групата от тези години.И отворите,само те си знаят за какво са ги направили,но едва ли са за олекотяване.По-скоро са за по-лесно придвижване на клапите в потока засмукван въздух при висока скорост на вентилатора.Ако си забелязал,при напълно запушени отвори с непропусклив материал,движението им е леко затруднено,но пък това е "вечното" решение.Освен това,надали си заслужава при този див ремонт да икономисваме точно от цената на радиаторчето.Моят съвет е да се вземе най-качественото възможно радиаторче,аз заложих на BERH/HELLA/80 лв/,за да няма после и втора серия на този "филм на ужасите"! :wink:


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6055
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 25 дек 2009 0:19


правил съм А6 (100) и беше с пластмасови клапи. А за радиаторчето...всички са китайски, разликата е само в кутиите и в цената, много препатили го твърдят, убедих се и днес при моя избор. Единственото оригинално е валео и струва 200лв. Всичко друго е китайско. И какво като е китайско всъщност? Избрах нисенс , защото болшинството от колеги бяха писали, че са сложили такива радиатори и нямат проблеми, самия аз съм доволен от него вече, за колко дълго ще видим, надявам се да няма ядове :wink: . А за клапите и въздушния поток малко не съм на това мнение , но не ангажирам никой с него.
Весели празници на всички и хубава и топла да е цялата нова година за всички :beer


Потребителски аватар
stanko1.9
Мнения: 32
Регистриран на: Нед 13 дек 2009 12:17
Автомобил: Фолксваген Пасат б3 TDI
Двигател: afn 91г
Местоположение: София

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот stanko1.9 » Пет 25 дек 2009 23:01


Колего, така и не разбрах защо си играете да сваляте таблата на пасатите и голфчетата. Правил съм го и става за отрицателно време без да свалям почти нищо. Излишни гимнастики са . Не е като на камион ИВЕКО там няма начин. Пестете сили и време.


zdravko_jett
Мнения: 1870
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот zdravko_jett » Съб 26 дек 2009 0:16


stanko1.9 написа:Колего, така и не разбрах защо си играете да сваляте таблата на пасатите и голфчетата. Правил съм го и става за отрицателно време без да свалям почти нищо. Излишни гимнастики са . Не е като на камион ИВЕКО там няма начин. Пестете сили и време.
дай тогава по подробна информация (е аз на моята го правих без да свалям таблото)качи снимки тва онва полезно ще е не само думи 4е може да се прави


Потребителски аватар
vankobass
Мнения: 156
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 10:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот vankobass » Съб 26 дек 2009 1:33


stanko1.9 написа:Колего, така и не разбрах защо си играете да сваляте таблата на пасатите и голфчетата. Правил съм го и става за отрицателно време без да свалям почти нищо.

ами колега за пасатите незнам, но за г2 и г3 мога да споделя мнението си. значи при г2 съм сменял парното без да махам таблото, обаче при г3 няма как да стане, гредата пречи и на 100% трябва да се свали и таблото :wink:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта