AJM проблем с помпа-дюза на 1-ви цилиндър
AJM проблем с помпа-дюза на 1-ви цилиндър
здравеите и честита Коледа. имам питане ако може някой да ми помогне с съвет как да постъпя. Голфа ми е TDI 116 ps. AJM двигател 99г. на близо 200.000 хил км е. от няколко дена по то4но от 3, започна да губи мошност и да тресе. първвата загува на мошност стана в високи обороти до като набирах от 100 към 120 км някаде двигателя притресе няколко пъти и се нормализира след около 20 км каране започна да тресе яко и загуби мошност не знаех какво става и с бавно каране се прибрах паркирах колата и се прибрах. на сутринта като запалих двигателя работеше добре но все пак отидах на диагностика сервиза в който ходя е в княжево аз живея в надежда до като стигнах до сервиза нямаше проблеми и изведнъж пак започна да тресе двигателя и загуби мошност и ми светна на таблото сензора за ESP. направихме диагностика и показа че помпа дюзата на 1 ви цилиндър е проблемна. запо4нах да търся от в4ера дюза втора ръка защото нова ми обявиха 1000 лв. намерил съм за 800 лв четри дюзи от 131 коня 2002 година но не са като моите и са читави на 100 процента от работеща кола ще ми ги свалят. и намерих една която одговаря като заместител на моята и не знам в какво састояние е и вапроса ми е ако някой разбира да ми каже. зашо когато загрее двигателя тогава се преебава работния режим, може ли да не е дюза . и ако взема дюзите който са от 131 коня двигател има ли вариант да станат по някав начин. или да взема тази която е заместител на моята и ако не стане не знам. някой ако може да ми даде съвет ще съм му благодарен. Весели празници
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: проблем с помпа дюза на 1 ви цилиндър!!!!
Ето ти втора употреба дюза за AJM:
http://cgi.ebay.co.uk/vw-audi-pd-injectors-ajm_W0QQitemZ110474683224QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item19b8cde358
За какво са ти да си купуваш четири. Това не е консуматив.
http://cgi.ebay.co.uk/vw-audi-pd-injectors-ajm_W0QQitemZ110474683224QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item19b8cde358
За какво са ти да си купуваш четири. Това не е консуматив.
Re: проблем с помпа дюза на 1 ви цилиндър!!!!
Ако сложиш тея от 131 к.с. ще трябва и софтуерно да се настрои колата ти.Не е невъзможно,дори може да ги ползваш за силов тунинг.
- niko_77
- Мнения: 89
- Регистриран на: Пон 17 ное 2008 19:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat AWX
Re: проблем с помпа дюза на 1 ви цилиндър!!!!
Смени си кабелите на дюзите, от него е този проблем. И при мен беше така.
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: проблем с помпа дюза на 1 ви цилиндър!!!!
niko_77 написа:Смени си кабелите на дюзите, от него е този проблем. И при мен беше така.
Също и от буксата - пробвай да я почистиш със спрей за контакти
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: проблем с помпа дюза на 1 ви цилиндър!!!!
asq333 написа:..... направихме диагностика и показа че помпа дюзата на 1 ви цилиндър е проблемна. ....
Доста общо казано. Знаеш ли номера на грешката ?
Напълно възможно е проблема да е електрически, както казват колегите. Има и едни уплатнения за входа на гориво, също са проблемни. Пък и самата дюза не се закрепва много стабилно.
Въобще , как тръгвате да купувате части и то по за 800 лева (при условие , че са по 80 ) ей така, щото някой казал дюза
Може и тя да е, но първо се разглабя, проверява и накрая се купува !
Re: проблем с помпа дюза на 1 ви цилиндър!!!!
Колега,отиди при Виктор до Бакърена фабрика-0898470629 и ще ти оправи проблема.Момчето е много в час с тия дюзи,а и в краен случай има всякакви втора употреба работещи и то на нормални цени,но и аз мисля,че проблема ти е по кабелите или уплътненията
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: проблем с помпа дюза на 1 ви цилиндър!!!!
За тези дюзи не знам дали ще стане, но на едно рено, май DCI в дупница му разглобиха и почистиха дузите. Закачили ги после на стенд и били идеални и четерите. Мисля, че е някакъв common rail рендето. И неговите дузи бяха преди това за смяна и му обявиха някаква цена от 3200 само за дузите. Та може да поровиш в нет-а и да потърсиш въпросният човек. Колегата ще е тука след нова година и ще мога и аз да дам координати тогава.
А иначе колегите са правилни - провери си кабелите и буксата. Все си мисля, че ако дюзата заминава няма да прави така - ту работи, ту не работи. По-скоро ще почне постепенно да умира с характерните за това симптоми. Затова - кабелите и буксите първо.
А иначе колегите са правилни - провери си кабелите и буксата. Все си мисля, че ако дюзата заминава няма да прави така - ту работи, ту не работи. По-скоро ще почне постепенно да умира с характерните за това симптоми. Затова - кабелите и буксите първо.
Re: проблем с помпа дюза на 1 ви цилиндър!!!!
наистина е много странно че когато е студен двигателя и даже като загрее пак е добре и изведнъж светва ESP индикатора на таблото и започва иако тресене като подаван газ. най вероятно ще отида при този Виктор след нова година. до сега никакви проблеми не ми е саздавал този двигател. ще проверя лично аз сега буксите.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 13 яну 2010 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
Re: проблем с помпа дюза на 1 ви цилиндър!!!!
моля,пиши какво стана има ли резултати имам същия проблем с лампата на ESP-то и тресене на мотора
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с помпа дюза на 1 ви цилиндър!!!!
kiki1 написа:Колега,отиди при Виктор до Бакърена фабрика-0898470629 и ще ти оправи проблема.Момчето е много в час с тия дюзи,а и в краен случай има всякакви втора употреба работещи и то на нормални цени,...
Потвърждавам, но наистина първо се увери, че проблемът е в самата дюза, преди да я сменяш ...
- babata 1
- Мнения: 93
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 23:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: MILANO
Re: проблем с помпа дюза на 1 ви цилиндър!!!!
колега ас имах апсолуютно същия проблем закарах я на майстор докато утида до кафемашината колата беше готова неискаше да конкретизира точно какво и е било на мен ми каза че някакъв датчик не давал добър контакт важното е че вече не работи като трактор а и моя е AJM
Последна промяна от Vlad777 на Пон 21 окт 2013 20:35, променено общо 1 път.
Причина: Ти ли си Спиндерманн?
Причина: Ти ли си Спиндерманн?
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Чет 09 дек 2010 0:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: проблем с помпа дюза на 1 ви цилиндър!!!!
Здравейте колеги,използвам темата на колегата,но да попитам какво е решението на проблема защото при мен е идентично положението-тресе мотора като загрее,дава грешка ел.1-ва дюза и светва Е ес пи на таблото.Ако има некое решение на въпроса моля споделете.Колата е Сеат Кордоба 1.9тди-100кс.
- vasko__2
- Мнения: 995
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: проблем с помпа дюза на 1 ви цилиндър!!!!
Разменете мястото на две дюзи и ще разберете точно къде е проблема.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пон 21 дек 2009 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Vratsa
Re: проблем с помпа дюза на 1 ви цилиндър!!!!
Имам същият проблем с помпа-дюза на 1ви цилиндър. Audi A3 ATD 101 к.с. Двигателят тресе и дава грешка на 1вата дюза и свети лампа на таблото!?
Моля Ви помогнете. :)
Моля Ви помогнете. :)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: gogaresko, Ивайло Димов и 186 госта