Здравейте! Имам намерение да си купя такъв автомобил. Офертитe са за няколко такива (2006-2007г) с дизелов двигател 2TDI има и един бензинов 2FSI. Искам да попитам първо за някакви особености / проблеми при тези двигатели, защото още не съм решил дали икономията на дизела излиза по-евтино, кото се има предвид по-скъпата му поддръжка. Другият ми основен въпрос е каква е системата на 4х4 при тези Пасати (4-Motion), Халдекс или Торсен? Ще съм благодарен и на съвети какво да гледам при покупката на такъв употребяван автомобил... Питам конкретно за Пасат 6-ца, 4-моушън.
VW Passat б6 4-motion нюанси при закупуването на такъв?
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?
Решението бензин или дизел трябва да го вземеш ти. Всичко зависи от годишният ти пробег, начинът на управление, преобладаващо градско или извънградско и т.н. Разлика в поддръжката няма кой знае каква.
А иначе системата за задвижване на четирите колела е Халдекс.
А иначе системата за задвижване на четирите колела е Халдекс.
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?
Бензиновия,ако е този 150 коня няма да останеш о4арован нито от разxода нито от вървежа,по добре се оглеждаи за някое свястно дизел4е с пове4ко екстри а отнсоно подръжката на дизела не мисля 4е 500 лева за масла филтри ремъци и ролки са много.
Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?
Аз за такова се оглеждам, въпроса е че нямам никакво доверие на "автоджамбазите". Питането ми е по-скоро на какво трябва да обърна повече внимание при покупката на такъв автомобил 2 употреба?
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?
ами като избираx моята наи-ве4е гледаи да е от германия, после я зака4аш на ваг-ком и там излиза вси4ко,друго не знам какво да ти кажа вси4ко малко или много си е на късмет гледам 4е си от варна,ако имаш някъкви въпроси или се съмняваш за нещо можем да го сравним с моята кола няма проблеми
- garsona
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
- Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
- Двигател: ATJ F18B2
Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?
Поръчай си я от германия примерно , също така десен волан гледал ли си доста по-евтини са и са бая по запазени , там климата е друг!
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?
garsona написа:Поръчай си я от германия примерно , също така десен волан гледал ли си доста по-евтини са и са бая по запазени , там климата е друг!
Имаш предвид да кара с десен волан
- garsona
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
- Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
- Двигател: ATJ F18B2
Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?
Защо не , който не се е качвал на такава говори че не било както трябва ама истината е че всичко зависи от задкормилното у-во , аз се качих , покарах , хареса ми и си купих такава !
Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?
garsona написа:Защо не , който не се е качвал на такава говори че не било както трябва ама истината е че всичко зависи от задкормилното у-во , аз се качих , покарах , хареса ми и си купих такава !
Това е твоята истина колега, лично аз съм на мнение, че колите с десен волан трябва да се карат там за където са произведени...това, че тук някой вижда страшна "далавера" е друг въпрос, съмнявам се в Англия да има толкова много автомобили с ляв волан, колкото тук с десен...
По темата, чел съм за оплаквания от 2.0TDI, филтър за твърди частици, ръчната правила ядове и подобни нещица,
потърси във форума, има инфо.
-
- Мнения: 529
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 16:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?
Дано не те разколебая прекалено драстично, но сигурен ли си, че предпочиташ 6-цата от първите години на производството и, пред 5.5 от последната.
Преди две години и аз правих този избор и ето какво се оказа решаващо в избора на 5.5
1. Дребните недоработки. Кола, произведена в първите години след пускането на модела в производство не е "излекувана от детските си болести" защото просто е нямало време те да се проявят и избегнат в процеса на развитие на модела. Последните екземпляри от даден модел, преди спирането на модела са най-усъвършенствани.
2. Пълният привод (4х4). В 5.5 е реализиран с Торсен, което означава перманентно задействане, а не "при необходимост" както е при Халдекса. Това означава, че колата е по-стабилна на пътя, на Халдекса му трябва време, за да включи пълноценно втория мост и тези няколко десети от секундата могат да се окажат фатални, защото вече поднесъл автомобил по-трудно се вкарва в пътя от неподнесъл. Освен това Торсенът е необслужваем, за разлика от Халдекса. Е, да, разбира се, кола с Халдекс е малко по-икономична от-към разход на гориво, но колко струва сигурността?
3. Цена. Кола от по-старият модел като правило е по-евтина от тази от по-новия. Или за същите пари можеш да купиш по-запазена и/или с повече екстри, ако избереш тази от по-стария модел. Резервните части за една кола от по-стар модел като правило са по-евтини от тези за по-новия.
4. Окачването. Известното предно окачване на 5 и 5.5. Да, поддръжката му е по-скъпа, но то е по-добро от-към стабилност на колата. Факт, че е взаимствано от моделите на Ауди, които се водят по-квалитетния сегмент на ВАГ. Отново въпросът, колко струва сигурността?
Има разбира се и много аргументи против по-стария модел, в полза на новия. Но при мен надделяха другите.
Преди две години и аз правих този избор и ето какво се оказа решаващо в избора на 5.5
1. Дребните недоработки. Кола, произведена в първите години след пускането на модела в производство не е "излекувана от детските си болести" защото просто е нямало време те да се проявят и избегнат в процеса на развитие на модела. Последните екземпляри от даден модел, преди спирането на модела са най-усъвършенствани.
2. Пълният привод (4х4). В 5.5 е реализиран с Торсен, което означава перманентно задействане, а не "при необходимост" както е при Халдекса. Това означава, че колата е по-стабилна на пътя, на Халдекса му трябва време, за да включи пълноценно втория мост и тези няколко десети от секундата могат да се окажат фатални, защото вече поднесъл автомобил по-трудно се вкарва в пътя от неподнесъл. Освен това Торсенът е необслужваем, за разлика от Халдекса. Е, да, разбира се, кола с Халдекс е малко по-икономична от-към разход на гориво, но колко струва сигурността?
3. Цена. Кола от по-старият модел като правило е по-евтина от тази от по-новия. Или за същите пари можеш да купиш по-запазена и/или с повече екстри, ако избереш тази от по-стария модел. Резервните части за една кола от по-стар модел като правило са по-евтини от тези за по-новия.
4. Окачването. Известното предно окачване на 5 и 5.5. Да, поддръжката му е по-скъпа, но то е по-добро от-към стабилност на колата. Факт, че е взаимствано от моделите на Ауди, които се водят по-квалитетния сегмент на ВАГ. Отново въпросът, колко струва сигурността?
Има разбира се и много аргументи против по-стария модел, в полза на новия. Но при мен надделяха другите.
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?
за б6 пъти по-добър като визия от вън и от вътре и това 4е 5.5 е по стабилен от б6 от къде си го измисляте не знам като е то4но обратното да не говорим за вси4ките системи за стабилност които има б6 каквито б5.5 просто е на светлинни години в това отношение. отнсоно подръжката пак е доста по-ефтина от 5.5.
-
- Мнения: 529
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 16:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?
Визията, вътрешна и външна е въпрос на вкус.
5.5 е по-стабилен на пътя заради предното си окачване, което е едно към едно взаимствано от А4 и А6 (като за А6 не съм на 100% сигурен). При Б6 ФВ се връщат обратно към класическото окачване, което е по-евтино, но и по-неефективно от гледна точка на стабилността на автомобила.
Какви по-точно системи за стабилност има Б6 според теб, които при 5.5 отсъстват?
5.5 е по-стабилен на пътя заради предното си окачване, което е едно към едно взаимствано от А4 и А6 (като за А6 не съм на 100% сигурен). При Б6 ФВ се връщат обратно към класическото окачване, което е по-евтино, но и по-неефективно от гледна точка на стабилността на автомобила.
Какви по-точно системи за стабилност има Б6 според теб, които при 5.5 отсъстват?
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?
BAS-bremsassistent-към него върви и автомати4но вклю4ване на мига4ите при авариино спиране и регулира това с каква сила натискаш педала на спира4ките,ABS-antiblockiersystem,ASR-система за сцепление,EDS-elektronische differenzialsperre- не си мисли 4е е само при 4-motion,ESP-eletronisches stabilisierungsprogram-която работи доста по добре от при 5.5.автомати4но регулиране на xидравликата според скороста и пътната обстановка.така 4е извиняваи 5.5 да е по стабилен маи има малко разлика между тяx.малко ме съмнява VW да направят по-нестабилен модел от предния колега имал съм 2 пассата 5.5 преди да взема б6, единия с 1.8 турбо другия 2.5 тди просто няма място за сравнение
- mitko3040
- Мнения: 68
- Регистриран на: Пон 11 авг 2008 14:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?
maimo написа:BAS-bremsassistent-към него върви и автомати4но вклю4ване на мига4ите при авариино спиране и регулира това с каква сила натискаш педала на спира4ките,ABS-antiblockiersystem,ASR-система за сцепление,EDS-elektronische differenzialsperre- не си мисли 4е е само при 4-motion,ESP-eletronisches stabilisierungsprogram-която работи доста по добре от при 5.5.автомати4но регулиране на xидравликата според скороста и пътната обстановка.така 4е извиняваи 5.5 да е по стабилен маи има малко разлика между тяx.малко ме съмнява VW да направят по-нестабилен модел от предния колега имал съм 2 пассата 5.5 преди да взема б6, единия с 1.8 турбо другия 2.5 тди просто няма място за сравнение
Ти верно я изкара тая шестица по-добра от предния модел. Чакай да излезе новия пасат и почваме да плюем и да се кефим как имаме по-стар модел, на полвин цена и много по-добър.
Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?
колега ако мислиш да вземеш Пасат б6 виж в аутобилд какво пишат за 2.0 дизел така нареченият Вечен пациент
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта