Аз карам 5.5 2004-та година с един от последните V6 мотори. Голям е кеф! Окачването наистина е по-скъпо, по-горе колегата е прав, че и на А4 и на А6 са 1:1 с Б5.5, като и за двете аудита съм 100% сигурен понеже съм ги виждал. Б6 е с окачване на Голф (по-здраво предполагам, че купето е по-тежко). На някои не им харесват евтините компоненти в Б6, на други им били малки седалките, трети се оплакват от това, че им текат дизелите, четвърти от филтрите за твърди частици, друк колега пък счупи маслена помпа и да не продължавам. Ако имаш късмет няма да има разлика дали ще си купиш Б6 или Б5.5, каквото ти харесва, това си купи и в никакъв случай не трябва да си предубеден, иначе после излизат проблемите, понеже сами си ги предизвикваме. Ако ти попадне читав автомобил го взимай и му се радвай иначе всеки ще си хвали своето. Аз като си търсех колата просто един ден я видях и си каза, че ще е тази. Бях тръгнал за Б5.5 1.9 автомат или Б6 2.0 автомат ама се намери Б5.5 и то не само автомат, а и 4х4. После обаче се дадоха доста пари по нея, но бях подготвен за повечето
Относно вярата в джамбазите... 100% ще те излъжат дори да си им упрял пистолет в челото Гледай да ти я вкарат от Германия или Австрия и да ти е мирна главата после. Както бяха казали едни хора, купуването на автомобил не е просто покупка, а изживяване.
VW Passat б6 4-motion нюанси при закупуването на такъв?
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2106
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?
Atev написа:колега ако мислиш да вземеш Пасат б6 виж в аутобилд какво пишат за 2.0 дизел така нареченият Вечен пациент
стига това сте го дъвкали за ве4ния пациент,ако беше така б6 нямаше да е една от на купуваните коли в германия а и не само там.
-
- Мнения: 529
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 16:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?
maimo написа:BAS-bremsassistent-към него върви и автомати4но вклю4ване на мига4ите при авариино спиране и регулира това с каква сила натискаш педала на спира4ките,ABS-antiblockiersystem,ASR-система за сцепление,EDS-elektronische differenzialsperre- не си мисли 4е е само при 4-motion,ESP-eletronisches stabilisierungsprogram-която работи доста по добре от при 5.5.автомати4но регулиране на xидравликата според скороста и пътната обстановка.така 4е извиняваи 5.5 да е по стабилен маи има малко разлика между тяx.малко ме съмнява VW да направят по-нестабилен модел от предния колега имал съм 2 пассата 5.5 преди да взема б6, единия с 1.8 турбо другия 2.5 тди просто няма място за сравнение
От описаното дотук, единствено ЕСП влияе съществено на стабилността на автомобила. Но в 5.5 Също си има ЕСП, нещо повече, предполагам същата или поне напълно сходна. Автоматичното мигане на мигачите и регулирането на спирачното усилие и на хидравликата са по-скоро козметика.
Така че светлинните ти години са доста илюзорни.
Не знам какви 5-ци си карал, но при 4 моушъна, реализиран с Торсен диференциал и този с Халдекс муфа има наистина чувствителна разлика в управляемостта на автомобила. При това съвсем не в полза на Халдекса.
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?
колега оставам те да си мислиш както ти искаш да караш с 10 години по стара теxнология и да си мислиш 4е е еднаво си е просто смешно.отовори малко интернет и про4ети малко например за спира4ния асистент, а не да ми приказваш 4е било козмети4на работа,ако те 4уе някои немец ще ти си измее в лицето да не говорим за някои инжинер в тези теxнологии.относно за пасатите които съм имал и двата бяxа xаилаин с вси4ки екстри и автоматици-не бяxa 4-motion.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2106
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?
А като и двамата сте такива паралии не ви ли се струва, че малко не ви отива на материалния статус да се дърляте за дреболии. Да дойде едно ново момче във форума и вие да почнете да спорите на кой колата била по-хубава. Отивате на пистата или на някое тунинг изложение и там си мерете... Ако няма какво да кажете в полза на колегата за избора си трайте там и си живейте с мисълта, че карате най-добрия автомобил на света. Дръжте се малко от малко на ниво да му се невиди.
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?
никои не се дърли просто разискваме + и - на 2-та автомобила
- axios
- Мнения: 108
- Регистриран на: Пон 02 юни 2008 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Vancouver, Canada
Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?
аз също съм имал и пасат комби 2008 и 2002. сега карам 2002, защото онзи гълташе доста гориво, а и кракът ми е по-тежък. Беше 2.0Т с 200 коня, понеже това е най-малкия двигател, който предлагат в Канада. Аз не разбирам от двигатели и всички технически характеристики за които питаш,но като потребител ще ти кажа, че не може да се сравнява новия със стария модел. 200 коня ме залепяха на седалката, а комфорта, пространството и устойчивостта са все едно да сравняваш трабант с жигула. Представям си 4 моушън с 3.6 V6 как ще гълта(мисля 4е такива са в Канада). Решението е твое. сложи всичко на кантара и виж кое ще наклони вezните. дали икономията или удобството. Мненията на другите хора тука са много верни, а аз само дадох пример за личния ми опит.
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 08 апр 2007 23:52
- Автомобил: VW Multivan T5
- Двигател: AXE 2005
- Местоположение: София
Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?
axios написа:аз също съм имал и пасат комби 2008 и 2002. сега карам 2002, защото онзи гълташе доста гориво, а и кракът ми е по-тежък. Беше 2.0Т с 200 коня, понеже това е най-малкия двигател, който предлагат в Канада. Аз не разбирам от двигатели и всички технически характеристики за които питаш,но като потребител ще ти кажа, че не може да се сравнява новия със стария модел. 200 коня ме залепяха на седалката, а комфорта, пространството и устойчивостта са все едно да сравняваш трабант с жигула. Представям си 4 моушън с 3.6 V6 как ще гълта(мисля 4е такива са в Канада). Решението е твое. сложи всичко на кантара и виж кое ще наклони вezните. дали икономията или удобството. Мненията на другите хора тука са много верни, а аз само дадох пример за личния ми опит.
Колега колко е реалния харч на 2Т мотора на Пасата?.....питам те защото другата седмица ще регистрирам моя със същия мотор.......та да съм малко информиран
- djankata74
- Мнения: 114
- Регистриран на: Съб 19 дек 2009 14:11
- Автомобил: ford focus
- Двигател: 1.6 dtci
- Местоположение: madrid
Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?
Градско 11л.Навън 6.1л .Мешано 7.9.Това е информето от магазинаVW.
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 08 апр 2007 23:52
- Автомобил: VW Multivan T5
- Двигател: AXE 2005
- Местоположение: София
Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?
хм.....това в магазина няма нищо общо с реалността ......затова питам някой който е карал такава кола
Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?
Здравейте отново! Моят проблем при покупката на колата е че мисля да е взема на лизинг, т.е. трябва да е сравнително нова, най-добре след 2006г. Така Пасат Б5.5 излиза от тази категория... Иначе и аз предпочитам Торсен задвижването. Направих един тест драйв и с 3-те пасата които си избрах, 2 дизелови (2TDI PD) и един бензинов (2FSI). Това което ме накефи е как дърпа дизела като набере обороти турбината. Не че бензиновия не върви, но данните за разхода на гориво в градски условия при него са малко по-стряскащи. Опитаха се да ме убедят че разликата в разхода на гориво била незначителна, но справката в каталожните данни говори обратното. А всеки знае че на практика (особено при нашите български пътища) разхода винаги е повече от написания в каталозите. А иначе това което малко ме изненада е твърдата возия на Б6 4 моушън, но като стабилност на пътя нямам забележки. Повече ме притеснява всевъзможната електроника по този модел. Аз съм ел. инженер по професия и добре знам какво става когато нещо се намокри...
Иначе имам още 2 питанки. Кое поколение е халдекса при Пасат 2 ТДИ (2006)? И колко струва съединител за такъв Пасат? (на този който ми хареса съединителя му отделяше доста нагоре)
Иначе имам още 2 питанки. Кое поколение е халдекса при Пасат 2 ТДИ (2006)? И колко струва съединител за такъв Пасат? (на този който ми хареса съединителя му отделяше доста нагоре)
Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?
Мога да ти дам информация за съединител за Passat B5.5 1,9TDI 4 Motion, надявам се да те ориентира за твоя. Пълен комплект - феродов, притискателен диск, лагер, вилка и маховик (също е желателно да се смени): 2260 лв. Цената е в Сакар Ауто. Не вярвам за В6 да е по-евтин.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?
А винаги съм се чудил с тоя съединител.На моя (Б5) и на един приятел са на различни км съединителите и отделят ама 1/1 идентично.А и съм чел някъде че се саморегулирали (самонатягали),следователно въпроса ми е- съединителя отделя горе ? Не трябва ли колкото и да е износен да си отделя на същото място на педала...
Колега ако те притеснява съединителя,направи най-лесния тест,който го правят и повечето майстори.Опри предните гуми на някой бордюр,пусни 4та,дай газ и пусни съединителя малко по бързо от тогава когато тръгваш.Ако не угасне си за съединител,ако угасне,взимай
Колега ако те притеснява съединителя,направи най-лесния тест,който го правят и повечето майстори.Опри предните гуми на някой бордюр,пусни 4та,дай газ и пусни съединителя малко по бързо от тогава когато тръгваш.Ако не угасне си за съединител,ако угасне,взимай
- axios
- Мнения: 108
- Регистриран на: Пон 02 юни 2008 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Vancouver, Canada
Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв?
ltolev написа:axios написа:аз също съм имал и пасат комби 2008 и 2002. сега карам 2002, защото онзи гълташе доста гориво, а и кракът ми е по-тежък. Беше 2.0Т с 200 коня, понеже това е най-малкия двигател, който предлагат в Канада. Аз не разбирам от двигатели и всички технически характеристики за които питаш,но като потребител ще ти кажа, че не може да се сравнява новия със стария модел. 200 коня ме залепяха на седалката, а комфорта, пространството и устойчивостта са все едно да сравняваш трабант с жигула. Представям си 4 моушън с 3.6 V6 как ще гълта(мисля 4е такива са в Канада). Решението е твое. сложи всичко на кантара и виж кое ще наклони вezните. дали икономията или удобството. Мненията на другите хора тука са много верни, а аз само дадох пример за личния ми опит.
Колега колко е реалния харч на 2Т мотора на Пасата?.....питам те защото другата седмица ще регистрирам моя със същия мотор.......та да съм малко информиран
Ами зависи как караш. Значи когато аз карах ми харчеше смесено около 10.5/100км, градско около 11,2-11,5 а само извън градско около 8,5. Да,ама като караше жена ми гореше около 9.5/100 смесено и около 11 градско. Ама да знаеш страшно върви, така 4е .... Пък и само най вискоя октан гориво Ви пауър се изисква. мисля 4е в България му дават 100 октана.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта