Golf MK3 AAM 92г. Пушек откъм двигателя
- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: пушек откъм двигателя голф 3 92 ААМ
Не знам какво е станало с твойте, ама аз като слагам мажа капака (като го изправям предварително) лепвам гарнитурата мажа я и нея и заедно с капака я слагам на място. Умерено стягане и край. На много коли съм сложил така и не е имало проблеми!
Re: пушек откъм двигателя голф 3 92 ААМ
Да ви питам и още нещо колеги (ще слагам коркова гарнитура без силикон за да нямам проблеми) - колко я стягате корковата? Някъде четох, че трябва да се стягат гайките с 2Nm, но аз нямам подръка динамометричен ключ който да има толкова малка сила в диапазона си. Наведнъж ли стягате всяка гайка или минавате по малко всяка и после я донатягате окончателно? Начертах и схема на поредността на затягане (мисля че така трябва), както хората в други теми пишат, че стягат шахматно.
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17178
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: пушек откъм двигателя голф 3 92 ААМ
Поредността на затягане има значение за болтовете на главата, тези на капака на клапаните - притягаш леко и почващ от средата към двата края, но не се вталявай толкова.
А за губенето на антифриз само като пуснеш парното - радиаторче на парното.
Има доста теми за него
А за губенето на антифриз само като пуснеш парното - радиаторче на парното.
Има доста теми за него
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Сря 10 мар 2010 19:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: samokov
Re: пушек откъм двигателя голф 3 92 ААМ
приател с тези не6та се занимавам и карам са6тиа голф слагаи си корк и го намажи с графитна грес стиагаи докато не опре на ограни4ителната втулка и 6те види6 4е 6те спре те4а
- harsi
- Мнения: 62
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Elsewhere
Re: пушек откъм двигателя голф 3 92 ААМ
Здравейте колеги.
За съжаление се появи пушек и при мен, но това стана след като разлях масло (50-100 мл.) баш върху колектора. Хванах и свалих моното, но по-надолу не смея (мога). От горната страна лъснах колектора с обезмаслител, но отдолу нямам достъп. Мисълта ми е опасно ли е да го чакам да прегори (то това количество ще си го почакам) и къде ли се е събрало аджеба? Иначе пушека е същия, като на клипа.
P.S.
Ама друго си е да вдигнеш тема от 2009 година...
За съжаление се появи пушек и при мен, но това стана след като разлях масло (50-100 мл.) баш върху колектора. Хванах и свалих моното, но по-надолу не смея (мога). От горната страна лъснах колектора с обезмаслител, но отдолу нямам достъп. Мисълта ми е опасно ли е да го чакам да прегори (то това количество ще си го почакам) и къде ли се е събрало аджеба? Иначе пушека е същия, като на клипа.
P.S.
Ама друго си е да вдигнеш тема от 2009 година...
-
- VW експерт
- Мнения: 12804
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: пушек откъм двигателя голф 3 92 ААМ
Давай газ и се не бой.
Може да ти понамирисва малко,ама карай...
Може да ти понамирисва малко,ама карай...
- harsi
- Мнения: 62
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Elsewhere
Re: пушек откъм двигателя голф 3 92 ААМ
Ами то така ще е за сега .... Лошо че хората ме гледат странно.
P.S.
Седмица по-късно няма пушек и всичко е О.К. Благодаря на отзовалите се.. Явно маслото е прегоряло.
P.S.
Седмица по-късно няма пушек и всичко е О.К. Благодаря на отзовалите се.. Явно маслото е прегоряло.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], powerade и 33 госта