Задържа на 2000об/мин при вкл.климатик
Задържа на 2000об/мин при вкл.климатик
Здравейте, колеги, значи колата си върви идеално, днес реших да включа климатика след дългата зима, заработи си, духа студено както и по-рано, но ако да кажем съм се засилил на 5-та с около 100 например (3000об/мин) и изключа от скорост оборотите падат до около 2000 или 1800 и стоят там мн дълго време. Ако изключа климатика (в движение по инерция) или спра колата с вкл климатик падат до около 950-1000. Какво може да е това нещо? И на газ и на бензин все тая. 1,8 ми ABS 90 коня, Пасат 3 95г.,газова Ловато, минал съм около 35000 км от както е монтирана чисто нова.
- svetlio3911
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 12 авг 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Задържа на 2000об/мин при вкл.климатик
степен мотор
според мен де
според мен де
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Задържа на 2000об/мин при вкл.климатик
богата смес
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Задържа на 2000об/мин при вкл.климатик
Много предварение на запалването,щом го прави и на бензин Имам същия пасат и имаше същия проблем а и се занимавам с климатици
Вижте го на колко градуса му е предварението.
Вижте го на колко градуса му е предварението.
Re: Задържа на 2000об/мин при вкл.климатик
Ми за сместа и аз се съмнявам малко. По принцип съм стигнал до извода, че оборотите на празен ход на газ се променят малко зимата и лятото, може би заради съотношението пропан-бутан.Есента леко донастройвах изпарителя и може би сега пак ще се наложи.
Центровката (предварението) не е променяно от както я имам и откакто дойде от Германия и би трябвало да е като за бензин, стандартно. До колкото знам се определя от компа и не зависи много много от положението на делкото. В началото като я взех само го проверихме и беше около 6 градуса. Май за да се промени трябва да се зададе в компа?
Но защо го прави и на бензин? Може ли да е от някакви грешки при работа на газ? Миналата пролет нямах проблем. И да ви кажа честно до сега за година и половина и над 30 000 км не съм разкачал акумулатора. Малко съм писимист за чистенето на грешки по тоя начин, щото те няма ли да се натрупат пак след няколко дена ако има причина да се появяват?
Центровката (предварението) не е променяно от както я имам и откакто дойде от Германия и би трябвало да е като за бензин, стандартно. До колкото знам се определя от компа и не зависи много много от положението на делкото. В началото като я взех само го проверихме и беше около 6 градуса. Май за да се промени трябва да се зададе в компа?
Но защо го прави и на бензин? Може ли да е от някакви грешки при работа на газ? Миналата пролет нямах проблем. И да ви кажа честно до сега за година и половина и над 30 000 км не съм разкачал акумулатора. Малко съм писимист за чистенето на грешки по тоя начин, щото те няма ли да се натрупат пак след няколко дена ако има причина да се появяват?
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Задържа на 2000об/мин при вкл.климатик
Може да има някаква грешка в компютъра, изключи клемите на акумулатора за 5 минути. Ако колата се оправи ходи да ти прочетат грешката. Няма да му стане нищо на компютъра ако го рестартираш.
- Nikkolay
- Мнения: 1652
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Задържа на 2000об/мин при вкл.климатик
на мен по-същия ми ги задържа на 2000 об/мин около 10-на 15 секунди когато махна педала от газта и после баавно падат на 1000. Това без да включвам климатици и т.н.
Пак за 1,8 АБС на Голф 3 става въпрос
Пак за 1,8 АБС на Голф 3 става въпрос
- titi7707
- Мнения: 2482
- Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Плевен
Re: Задържа на 2000об/мин при вкл.климатик
Nikkolay написа:на мен по-същия ми ги задържа на 2000 об/мин около 10-на 15 секунди когато махна педала от газта и после баавно падат на 1000. Това без да включвам климатици и т.н.
Пак за 1,8 АБС на Голф 3 става въпрос
голямо предварение или по вероятно датчика който мери температурата на входящия въздух!имам някакви спомени че трябваше да се премери на 1ви и 4ти пин на буксата която влиза в моното!
- passat19911800
- Мнения: 166
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Задържа на 2000об/мин при вкл.климатик
Да се настрои газовата уредба. Проблема е в нея. Настройка с газанализатор и всичко че е тип-топ. Бедна смес -но не съм сигурен, но проблема е в настойките. Имах същия вчера.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Задържа на 2000об/мин при вкл.климатик
Хъм...казвате,че предварението е добре и че го прави и на бензин.това значи две неща - богата горивна смес на газ и съответно записана грешка в ЕКУ-то заради което се е*ава на бензин.
Чистиш си грешките (или с акумулатора,или със софтуер) и си регулираш газта,за да е като хората и няма да има проблема.
За грешката си напълно прав,че пак ще се появи - проблема ти е в грешката с наименование "Mixture adaptation" ,която се набива при работа на газ,защото комп-а се мучи да си корегира горивната смес,а дефакто не може понеже колата си бачка на газ и той няма никаква роля там.Съответно ще я изчистиш и след известно време,ще се появи пак.Варианта е да си направиш така нареченото ресет реле ако толкова ти пречи грешката Иначе след регулиране на газта и рестарт на комп-а,не би трябвало да има ядове. Идеята за рестарта е,че комп-а си променя динамично горивната карта,по която определя и гориво и положение на дросел клапата и празен ход и т.н. и съответно при работа на газ,комп-а с времето си нагажда картата по сигналите от ламбда сондата,ама при работа на газ...и газта като не е Ок,става мазало и на двете горива.
Успех!
Чистиш си грешките (или с акумулатора,или със софтуер) и си регулираш газта,за да е като хората и няма да има проблема.
За грешката си напълно прав,че пак ще се появи - проблема ти е в грешката с наименование "Mixture adaptation" ,която се набива при работа на газ,защото комп-а се мучи да си корегира горивната смес,а дефакто не може понеже колата си бачка на газ и той няма никаква роля там.Съответно ще я изчистиш и след известно време,ще се появи пак.Варианта е да си направиш така нареченото ресет реле ако толкова ти пречи грешката Иначе след регулиране на газта и рестарт на комп-а,не би трябвало да има ядове. Идеята за рестарта е,че комп-а си променя динамично горивната карта,по която определя и гориво и положение на дросел клапата и празен ход и т.н. и съответно при работа на газ,комп-а с времето си нагажда картата по сигналите от ламбда сондата,ама при работа на газ...и газта като не е Ок,става мазало и на двете горива.
Успех!
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 139 госта