Попринцип имах доста проблеми с газовата,но се оказаха че вакумите на пиербурга 2е2 не бяха в ред(прекършени или не можеше да минава вакум през тях) и сега като ги оправих колата се кротна.Взе да си държи оборотите и всичко доста по-добре.Обаче един от старите проблеми остана!А именно това че като я карам на газ на 2ра примерно,давам газ,колата си ускорява добре и стига да кажем 2500-3000 оборота и реша да сменя предавката,натискам съединителя и има 2 вариянта: или задържа същите обороти за секунда/две или си ги вдига с 200-300 оборота и след секунда започват да падат.Същото се случва и ако реша да не сменям скорост.Всмисъл такъв ,че ускорявам,махам си крака от педала на газта,колата си потдържа същата скорост секунда/две и тогава се усеща как започва да дейстава като моторна спирачка.Ако тогава натисна съединителя,оборотите падат веднага.Пробвах комбинация да обогатя сместа ,но дефекта си остана,пробвах да намаля сместа ,но пак го прави.Чудното е ,че понякога си падат съвсем нормално,но това се случва на 3-4 сменяния на скорост.На бензин не виждам да прави този проблем или поне толкова изразително.Газов филтър имам сменен и общо взето това е.Ако е важно ще спомена ,че тръбата от карбуратора която влиза в калника е на мястото си и без или с нея проблема си остава.Да не би студеният въздух да и идва по-примамлив?Отделно съм слагал тази тръба и зад фара,да смуче и пак същото се получава.Дори даже бях пробвал и с чорапогащник на тръбата,за да влиза по-малко въздух,но много много нещата не се промениха.Иначе ускорението и на газ е да не кажа по-добро,но идентично с това на бензин.Ако разхода е от значение: около 10.5-11 с ръчки,и около 9 със спокойно каране.Газовата си я ръчкам предимно аз,защото след всяко ходене при майсторите или не пали на газ,а трябва да е доста над 40 градуса загряла или не върви и така...смучкача е елеминиран.Говоря за термо затварящата се клапа,защото когато колата е студена и клапата се затвори не можеше да влиза газ в двигателя и гаснеше.Сега е винаги в положение отворено!
Въпрос 2:
На дълъг път по равното рядко мога да ускоря повече от 120-140 и ако види баир омекват и колелцата.Разбрах че за този вървеж е отговорна втората клапа,но знам че трябва винаги на нея да се пуска по-малко газ от тази на основната камера.Ако изравня тройника или развия повече този на втората клапа,дали ще набира повече и съответно не се зачудва толкова на баири?
EDIT
Днес след дълги размисли и страсти какво се установи и направи по колата.Изпарителя се настрой да пуска по-богата смес.Сега на външен вид врътката за оборотите е като на повечето нормални изпарители,а не яката затегната.Оборотите се закрепиха.Промяната им с 100-200 оборота се дължеше на един проблем.На този проблем се дължеше също и задържането на оборотите явно.Погледнахме вакумите се наредиха добре.Извадихме това малкото за контролирането на оборотите на бензин(което се навива с една отверка) и процепа беше запушен с някаква мръсотия.Изчистихме го старателно,почистихме малко и карбуратора и ВОАЛА!Колата замърка.Сега остана да видя как ще се държи когато е изстинала...Смукача(клапата която затваря първата камера) си остана още с мишата опашка с цел да не се затваря...
г2: на газ при смяна на предавки вдига оборотите?
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: г2: на газ при смяна на предавки вдига оборотите?
Реших си проблема Просто си научих карбуратора,научих и системата на газта и след умуване и ръчкане постигнах желания от мен ефект
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта