За релетата от снимката колега ненов си прав.
Вчера като се занимавах с окабеляването ми направи впечатление, че има още две букси към които не намерих какво да свържа. Единият е с постоянно напрежение 12Вол., и идва от управлението (копчетата). Опа, и най-веселата за мене част - вътре липсва и едно реле, което по моргите не можах да намеря.
nenov написа: Ако е така - трябва да се свърже към пресостата, който е вид защита от ниско/високо налягане на фреона и висока температура.
Връзките към и от пресостата ги има и са навързани. Тази букса от снимката е с две жици...
П.С. второ лято от монтажа на климатика и работи без забележки, освен че в градски условия (а и не само) двигателя вдига доста температурата, което май е нормално за Б3-ките (и как да не - с тази "шпаклована" муцуна ))
По този повод в момента обмислям да добавя вентилационна решетка на маската.
С две перки ли е охлаждането в колата ти?
Как да различа кое легло за релетата за какво е ... http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... d=13409960
Зад двете копчета за управление на климатика при мен има 6 кабела. Някой може ли да ме светне кой кабел за какво е. Гледам, че 2. 4. и 5. кабел са навързани за една обувка в букса, а 1. 3. и 6. кабел са към отделни обувки от същата букса.
Съжалявам за терминоогията която използвам но толкова знам ...