До колкото разбрах това е Дроселовата клапа
Някой били ми обясни как да я сваля че май няма да е толкова лесно колкото си мислех.Виждам че жилото на газта минава през нея.
Търсих из форума снимков матерял но никъде не намерих
Целта на цялата идея е да я почисти
Дроселова клапа
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Дроселова клапа
откчаш скобата за създуховода,после имаш 2лимбуса или шестограма са и една буксичка,жилото се откач елементарно предполагам знаеш как избутваш черната пластмаса се едно си подал газ и освобождаваш жилото. успех
- ChronoS
- Мнения: 963
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 20:52
- Автомобил: VW Golf 2 Rallye и VW Golf
- Двигател: 2_9 Syncro
- Местоположение: мадан/Пловдив
- Контакти:
Re: Дроселова клапа
zdravko_jett написа:откчаш скобата за създуховода,после имаш 2лимбуса или шестограма са и една буксичка,жилото се откач елементарно предполагам знаеш как избутваш черната пластмаса се едно си подал газ и освобождаваш жилото. успех
Само ,че не са 2 шестограма а са 4.Два отгоре и 2 отдолу.Жилото се откача както е казал колегата.Отдоло има една букса която трябвя да е изключиш за TPC или нещо от сорта беше Не е сложно.
- aiptek
- Мнения: 479
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дроселова клапа
Общо взето лесно се сваля А опасно ли е дали може да и стане нещо ако я почистя
- qNkOo
- Мнения: 257
- Регистриран на: Пон 13 окт 2008 16:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич/Пловдив/...
Re: Дроселова клапа
Мисля, че става с коресилин. Само да не я метнеш с нещо да я надраскаш
- aiptek
- Мнения: 479
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дроселова клапа
ок ще внимавам да не я надраскам
Дано като я почистя да се оправи Голфа
Дано като я почистя да се оправи Голфа
- ChronoS
- Мнения: 963
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 20:52
- Автомобил: VW Golf 2 Rallye и VW Golf
- Двигател: 2_9 Syncro
- Местоположение: мадан/Пловдив
- Контакти:
Re: Дроселова клапа
Аз нямах ниски обороти свалих е почистих пооправи се.Като загрее работи добре ,ама студена ли е пак държи ниски обороти.При теб какъв е проблема ,и дано се оправи
- aiptek
- Мнения: 479
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дроселова клапа
При мен са няколко проблемите който си мисля че може да се пооправят след почистване.
Примерно разхода и това че в движение понякога ми гасне колата в момент на едновременно завиване и изключване от скорост.Даже ми се е случвало да спирам на светофар и в момента в който изключа от скорост да ми премигне ламппичката на акумулатора.
Решил съм да смениям и дебитомера та да използвам момента ако знаете как вървят цените.
Примерно разхода и това че в движение понякога ми гасне колата в момент на едновременно завиване и изключване от скорост.Даже ми се е случвало да спирам на светофар и в момента в който изключа от скорост да ми премигне ламппичката на акумулатора.
Решил съм да смениям и дебитомера та да използвам момента ако знаете как вървят цените.
- sonaris
- Мнения: 85
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 19:56
- Автомобил: VW Passat B4 Syncro
- Двигател: ADY
- Местоположение: Пловдив / България
- Контакти:
Re: Дроселова клапа
Малко от друга тема да се преместя. И аз имам подобен проблем без решение до момента. Писал съм по въпроса тук.
Та Проблема ми е следния колата тресе и в последно време започна да изгасва случва ми се вече за втори път. Имам приятел жичкаджия по колите. Каза ми да издърпам кабела от масметъра който се намира след въздушния филтър и вървенето и оборотите се оправиха. Обясни ми че колата така работи в авариен режим като подава някъкви стандартни данни и за това така ще ми работи горе доло нормално но няма мощност много много. Като закача отново масметъра проблема пак се появява. Нов масметър за моя модел има от 250 до 650 лв. Дроселова клапа още не съм погледнал като цена как върви но обиколих по моргите в Пловдив и още не съм намерил. Жичкаджията ми вика че проблема може да е и в двете но повероятно било да е дроселова клапа.
Въпроса ми е следния някой почиствал ли е подобна клапа и как точно става? Мислите ли че си струва? Че съм се засилил да се пробвам.
Та Проблема ми е следния колата тресе и в последно време започна да изгасва случва ми се вече за втори път. Имам приятел жичкаджия по колите. Каза ми да издърпам кабела от масметъра който се намира след въздушния филтър и вървенето и оборотите се оправиха. Обясни ми че колата така работи в авариен режим като подава някъкви стандартни данни и за това така ще ми работи горе доло нормално но няма мощност много много. Като закача отново масметъра проблема пак се появява. Нов масметър за моя модел има от 250 до 650 лв. Дроселова клапа още не съм погледнал като цена как върви но обиколих по моргите в Пловдив и още не съм намерил. Жичкаджията ми вика че проблема може да е и в двете но повероятно било да е дроселова клапа.
Въпроса ми е следния някой почиствал ли е подобна клапа и как точно става? Мислите ли че си струва? Че съм се засилил да се пробвам.
- sonaris
- Мнения: 85
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 19:56
- Автомобил: VW Passat B4 Syncro
- Двигател: ADY
- Местоположение: Пловдив / България
- Контакти:
Re: Дроселова клапа
Да ползвам търсачката. Така и намерих темата в последствие намерих и другите теми които също прочетох колега и се реших да зема да си почостя и аз Клапата. Много готина тема в руския форум за почистването на клапата може да разгледате тук.
Та почистих я и си е като нова.
Чудя се дали има нужда от адаптация сега защото като че ли преди имаше повече мощност. Има ли смисъл да дам 30 кинта за адаптация или да пробвам и аз номера с акомулатора?
Та почистих я и си е като нова.
Чудя се дали има нужда от адаптация сега защото като че ли преди имаше повече мощност. Има ли смисъл да дам 30 кинта за адаптация или да пробвам и аз номера с акомулатора?
- veekoo
- Мнения: 108
- Регистриран на: Съб 26 яну 2008 12:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Дроселова клапа
viewtopic.php?f=7&t=62348 тук има доста по въпроса.До колкото с акомулатора и разкачването стигнах до извода ,че докато не обучих с ВАГ-КОМА не стана и държеше високи обороти след почистване.И за мощноста не мисля , че ще има някаква разлика от почистването и обучението.Доколкото знам обучението се състои в това дроселовата клапа да хване стойностите при отворено и затворено положение с цел да контролира адекватно стъпковият мотор и клапата за да подържа оборотите.
- sonaris
- Мнения: 85
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 19:56
- Автомобил: VW Passat B4 Syncro
- Двигател: ADY
- Местоположение: Пловдив / България
- Контакти:
Re: Дроселова клапа
TiL: Не помага при мен това което предлагаш. Предполагам че има някакво нормално износване на което се дължи.
Това което предполагам...
veekoo: Това с оборотите и при мен беше така но разликата беше минимална преди и след обучението.
Зацапването на дроселовата клапа е проблем който се опитвам да разбера. Оказа се че тук на стрелката.
Имало някаква цедка метална която се запушвала и от предизвиквала теча на масло. Уплътненията също е нормално да се сменят. Но като цяло при мен маслото се качва чак горе до клапата и я цапа. Моя майстор ми казва че това е така защото много я цеда което си е така от време на време.
Това което предполагам...
veekoo: Това с оборотите и при мен беше така но разликата беше минимална преди и след обучението.
Зацапването на дроселовата клапа е проблем който се опитвам да разбера. Оказа се че тук на стрелката.
Имало някаква цедка метална която се запушвала и от предизвиквала теча на масло. Уплътненията също е нормално да се сменят. Но като цяло при мен маслото се качва чак горе до клапата и я цапа. Моя майстор ми казва че това е така защото много я цеда което си е така от време на време.
Re: Дроселова клапа
Здр, колеги и аз имам проблем с дросела, държеше ниски обороти и като утидох на майстор каза, че моторчето на клапата не работи, след като я разглобихме внезапно се пооправи, но понякога държи ниски обороти. След 2дена ходих при друг майстор, където се опитахме да и направим теста, но "дросела" въобще не реагираше? Какво да правя, да търся оторизиран сервиз на WV или да я сменям?
Re: Дроселова клапа
Здравейте,
Аз също имам проблем с сменянето на оборотите. Изчистихме дросовата клапа след което обучихме колата, но резултат нямаше кой знае какъв. Един майстор ми каза, че дросовата клапа си е отишла напълно и трябва да я сменя с нова която струва 350- 400 лв. ( поне той така каза), но аз намерих втора употреба и я сложихме но ефекта пак беше нулев. Някой имали някакви предложения какво може да е.
Аз също имам проблем с сменянето на оборотите. Изчистихме дросовата клапа след което обучихме колата, но резултат нямаше кой знае какъв. Един майстор ми каза, че дросовата клапа си е отишла напълно и трябва да я сменя с нова която струва 350- 400 лв. ( поне той така каза), но аз намерих втора употреба и я сложихме но ефекта пак беше нулев. Някой имали някакви предложения какво може да е.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 242 госта